eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockModernizacja pomieszczeń świetlicy należących do OSP w Otwocku - Wólce Mlądzkiej stanowiących lokalne centrum integracyjno-kulturalne.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja pomieszczeń świetlicy należących do OSP w Otwocku - Wólce Mlądzkiej stanowiących lokalne centrum integracyjno-kulturalne.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja pomieszczeń świetlicy należących do OSP w Otwocku - Wólce Mlądzkiej stanowiących lokalne centrum integracyjno-kulturalne.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a3cb0519-4157-4cec-bf86-d474b9ea7b79

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596754

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00534538

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.33.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Wykonanie zadania pod nazwą : "Modernizacja pomieszczeń świetlicy należących do OSP w Otwocku - Wólce Mlądzkiej stanowiących lokalne centrum integracyjno-kulturalne”.
1. Wyburzenia istniejących ścian o gr. do 30 cm m3 2,7 0
2. Wymurowanie nowych ścian o gr. 15 cm m3 8,4 0
3. Dostosowanie instalacji CO szt. 2 0
4. Dostosowanie instalacji wodnej szt. 10 0
5. Dostosowanie instalacji kanalizacyjnej szt. 10 0
6. Zamurowanie zbędnych okien 3 szt. z wykończeniem zewnętrznym i wewnętrznym m3 0,135 0
7. Zamurowanie drzwi do kuchni szt. 1 0
8. Montaż ścian systemoych do toalet z drziwami 0,8x2,0 szt. 4 0
9. Dostosowanie instalacji elektrycznej i oświetleniowej szt. 10 0
10. Wykonanie sufitów podwieszanych typu ARMSTRONG 0,6x0,6 m2 33 0
11. Demontaż starej podłogi i przygotowanie gruntu do montażu tarakoty i glazury m2 148 0
12. Położenie tarakoty na podłodze gres i fugowanie m2 148 0
13. Położenie glazury na ścianach i fugowanie m2 115 0
14. Montaż drzwi do umywalni 0,9x2,0 szt. 3 0
15. Montaż umywalek z osprzętem szt. 4 0
16. Montaż pisuarów z automatycznym czujnikiem szt. 2 0
17. Montaż sedesów typu geberit szt. 4 0
18. Montaż luster nad umywalkami szt. 4 0
19. Montaż wieszaków na papier toaletowy i ręczniki szt. 6 0
20. Montaż osuszacza do rąk - nadmuch szt. 2 0
21. Montaż systemu wentylacji mechanicznej szt. 4 0
Szatnia i klatka schodowa
1. Wydzielenie klatki schodowej ścianą REI 60 o gr min. 15 cm m2 12 0
2. Zamknięcie klatki schodowej drzwiami EIS 30 0,9x2,0 szt. 1 0
3. Wymiana barierki na klatce schodowej na nową z stali nierdzewnej m 5 0
4. Montaż nowych punktów oświetlniowych LED szt. 7 0
5. Dostosowanie instalacji elektrycznej (wyłącznik schdodowy) szt. 1 0
6. Wykonanie sufitów podwieszanych typu ARMSTRONG 0,6x0,6 m2 38 0
7. Wymiana drzwi wejściowych 0,9x2,0 z przeszkleniem nad drzwiami 0,9x0,6 szt. 2 0
Inne
1. Wykonanie przejść instalacyjnych (przeciwpożarowych) w stropie pomiędzy parterem i piętrem +1 oraz w ścianach klatki schodowej i kotłowni szt. 10 0
UWAGI:
1. Dostarczenie materiałów do niezbędnych do realizacji poyższych prac po stronie Wykonawcy
2. Utylizacja odpadów po stronie Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 157623,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 198840,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 157623,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: POL-DEKOR Piotr Mucha

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8262034866

7.3.3) Ulica: ul. Wiśniowa 23

7.3.4) Miejscowość: Górzno

7.3.5) Kod pocztowy: 08-404

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 157623,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.