Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00451631/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-09
- 2024/BZP 00598962/01 - Wynik z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach-zabruk przez jednostki należące do struktury ZDW w Bydgoszczy w latach 2024-2025 - 6 części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Województwo Kujawsko - Pomorskie, Pl. Teatralny 2, 87-100 Toruń
1.3.) Oddział zamawiającego: Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Dworcowa 80, 85-010 Bydgoszcz
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 9561969536
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Dworcowa 80
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-010
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zdw-bydgoszcz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.zdw-bydgoszcz.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/transakcja/9634241.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarządzanie drogami
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach-zabruk przez jednostki należące do struktury ZDW w Bydgoszczy w latach 2024-2025 - 6 części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39fa8971-17ba-4c13-b0b8-78c224075a2c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596800
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00038737/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.1 Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach - zabruk w latach 2024 - 2025 z podziałem na części
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00451631
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: O1.N4.361.13.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach-zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2024-2025 z podziałem na 6 części”Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
CPV 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR”), wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz wykaz dróg stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Przewidywane ilości prac określone w załączniku 5.1-5.6 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 1 – dotyczy RDW Inowrocław: 239 210,40 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 194480 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach-zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2024-2025 z podziałem na 6 części”Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
CPV 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR”), wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz wykaz dróg stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Przewidywane ilości prac określone w załączniku 5.1-5.6 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 2 – dotyczy RDW Toruń: 1 046 730,00 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 851000 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach-zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2024-2025 z podziałem na 6 części”Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
CPV 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR”), wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz wykaz dróg stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Przewidywane ilości prac określone w załączniku 5.1-5.6 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 3 – dotyczy RDW Tuchola: 140 835,00 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 114500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach-zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2024-2025 z podziałem na 6 części”Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
CPV 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR”), wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz wykaz dróg stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Przewidywane ilości prac określone w załączniku 5.1-5.6 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 4 – dotyczy RDW Wąbrzeźno: 500 004,84 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 406508 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach-zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2024-2025 z podziałem na 6 części”Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
CPV 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR”), wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz wykaz dróg stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Przewidywane ilości prac określone w załączniku 5.1-5.6 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 5 – dotyczy RDW Włocławek: 296 375,88 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 240956 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Nazwa zamówienia: „Ścinka poboczy, umacnianie poboczy kruszywem łamanym oraz pogłębianie rowów i umacnianie poboczy na łukach-zabruk przez jednostki należące do struktury Zarządu Dróg Wojewódzkich w Bydgoszczy w latach 2024-2025 z podziałem na 6 części”Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo
Wspólny Słownik Zamówień CPV:
CPV 45112210-0 Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
CPV 45233142-6 Roboty w zakresie naprawy dróg
CPV 45112100-6 Roboty w zakresie kopania rowów
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określają Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych (Załącznik nr 6 do SWZ, zwanych dalej „STWiOR”), wzór umowy stanowiący załącznik nr 3 do SWZ oraz wykaz dróg stanowiący załącznik nr 4 do SWZ.
Przewidywane ilości prac określone w załączniku 5.1-5.6 do SWZ są ilościami szacunkowymi, przyjętymi przez Zamawiającego wyłącznie w celu obliczenia przez Wykonawcę ceny oferty i wskazania przewidywanych, orientacyjnych potrzeb w zakresie asortymentu. Rzeczywista ilość i rodzaj zlecanych robót budowlanych będzie wynikała z faktycznych potrzeb Zamawiającego, przy czym maksymalna wartość zamówienia (umowy) nie przekroczy kwoty, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotu zamówienia i do tej kwoty będzie realizowany przedmiot zamówienia (nie dotyczy prawa opcji) tj.:
Część zamówienia nr 6 – dotyczy RDW Żołędowo: 299 997,00 zł brutto;
4.5.3.) Główny kod CPV: 45112210-0 - Usuwanie wierzchniej warstwy gleby
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg
45112100-6 - Roboty w zakresie kopania rowów
4.5.5.) Wartość części: 243900 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 179052,95 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 239081,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 179052,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo DROMA Jacek Majdecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671165300
7.3.4) Miejscowość: Lisewo
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 239210,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 11
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 11
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 519306 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1046730,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5667984 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. RAAFIT Mieczysław Szpilewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391010240
7.3.4) Miejscowość: Wisznice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SZPILEWICZ MIECZYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SZPILEWICZ MIECZYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1046730,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 69359,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 164389,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 93529,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo DROMA Jacek MAjdecki
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6671165300
7.3.4) Miejscowość: Lisewo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140835 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 422195,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1077464,63 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 482731,95 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Reko Anna Rumińska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8791521721
7.3.4) Miejscowość: Głuchowo
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 500004,84 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 228604,17 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 414113,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 267930,90 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: P.P.H.U. RAFIT Mieczysław Szpilewicz
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5391010240
7.3.4) Miejscowość: Wisznice
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE SZPILEWICZ MIECZYSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE SZPILEWICZ MIECZYSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-29
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 296375,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Usługę napraw i konserwacji sprzętu gastronomicznego i chłodniczego służby żywnościowej 11 Wojskowego Oddziału Gospodarczego
- Organizacja i przeprowadzenie szkoleń z zakresu programowania PYTHON, PHP oraz zaawansowanych narzędzi Ms Excel w ramach realizacji projektu "Kierunki drogi dla gospodarki"
- NLZ.2025.271.04 Utylizacja odpadów pokonsumpcyjnych kat. 3 i odpadów z tekstyliów
- Sukcesywne dostawy drenów jednorazowego użytku do laparoskopu
- Sukcesywne dostawy rękawic diagnostycznych
- SZPiFP-4-25 Przygotowanie i dostarczanie posiłków całodziennych dla osób zatrzymanych w PdOZ w KPP w Brodnicy, w KPP w Mogilnie, w KPP w Sępólnie Krajeńskim, w KPP w Tucholi, w KPP w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remonty bieżące i konserwacja nawierzchni dróg na terenie gminy Subkowy w 2025 roku
- Utrzymanie dróg gruntowych na terenie miasta i gminy Wronki w roku 2025
- MECHANICZNE PROFILOWANIE DRÓG GRUNTOWYCH W RAMACH ZADANIA PN.: BIEŻĄCA KONSERWACJA DRÓG O NAWIERZCHNIACH GRUNTOWYCH W MIEJSCACH WYMAGAJĄCYCH NAPRAWY
- "Wykonanie remontów cząstkowych w technologii przełożenia zapadniętej nawierzchni wraz z wykonaniem nowej podbudowy chodników/dróg na terenie miasta Sandomierza w 2025 roku".
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2914C Lubraniec - Boniewo - Cetty od km 11+375 do km 12+373
- Remont cząstkowy nawierzchni dróg powiatowych w pierwszym półroczu 2025 roku na terenie Powiatu Wadowickiego
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.