Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00525456/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont dróg gminnych o nawierzchniach tłuczniowych na terenie gminy Nowiny
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA NOWINY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010665
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Białe Zagłębie 25
1.5.2.) Miejscowość: Nowiny
1.5.3.) Kod pocztowy: 26-052
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL721 - Kielecki
1.5.7.) Numer telefonu: 041 347 50 00
1.5.8.) Numer faksu: 041 347 50 11
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: nowiny@nowiny.com.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.nowiny.com.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sitkowka-nowiny1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont dróg gminnych o nawierzchniach tłuczniowych na terenie gminy Nowiny2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1f22ae34-429c-4c38-8032-4fddb5a78a9d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00596910
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015195/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Remont dróg gminnych o nawierzchniach tłuczniowych na terenie gminy Nowiny
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RBI.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Część 1- Remont nawierzchni tłuczniowej dróg wewnętrznych ul. Sosnowej w msc. Trzcianki, na działce nr ewid. 59 oraz ul. Jodłowej w msc. Trzcianki, na dz. nr ewid. 41, obręb geod. 0003 Sitkówka-Nowiny• Profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy wykonywane mechanicznie
•Wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5 C90/3 f9 SE min. 35 - warstwa o grubości po zagęszczeniu 10 cm
•Mechaniczne plantowanie terenu (pobocza gruntowe)
3.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a)dokumentacji projektowej. Dokumentacja, stanowiąca załącznik do SWZ, zawiera:
•projekt techniczny
•specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b)przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
5. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
6. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na 3 części wskazane w rozdziale III ust.1.
Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części.
7. Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
Części 1, 2 i 3:
45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę;
45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg.
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
8.
Wykonawca obowiązany jest dokonać wizję lokalną przed złożeniem oferty, w celu ustalenia i skalkulowania całego zakresu prac niezbędnego do wykonania, w celu osiągnięcia wymaganego rezultatu, uwzględniając wszelkie ryzyka Wykonawcy.
9.
W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
4.5.5.) Wartość części: 15785,01 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
2) Część 2- Remont nawierzchni tłuczniowej drogi gminnej ul. Modrzewiowej w msc. Trzcianki, na działce nr ewid. 557/2 obręb geod. 0004 Wola Murowana oraz na dz. 82/1 obręb 0003 Sitkówka-Nowiny•Profilowanie i zagęszczanie istniejącej podbudowy wykonywane mechanicznie
•Wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego stab. mechanicznie 0/31,5 C90/3 f9 SE min. 35 - warstwa o grubości po zagęszczeniu 10 cm
•Mechaniczne plantowanie terenu (pobocza gruntowe)
•Regulacja pionowa studzienek dla urządzeń podziemnych przy objętości betonu w jednym miejscu do 0.1 m3
3.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a)dokumentacji projektowej. Dokumentacja, stanowiąca załącznik do SWZ, zawiera:
•projekt techniczny
•specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b)przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4.Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
5.Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
6.Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na 3 części wskazane w rozdziale III ust.1.
Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części.
7.
Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
Części 1, 2 i 3:
45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę;
45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub
ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg.
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
8.Wykonawca obowiązany jest dokonać wizję lokalną przed złożeniem oferty, w celu ustalenia i skalkulowania całego zakresu prac niezbędnego do wykonania, w celu osiągnięcia wymaganego rezultatu, uwzględniając wszelkie ryzyka Wykonawcy.
9.W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 15643,44 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3) Część 3- Remont drogi gminnej, ul. Miętowej w msc. Zgórsko, zlokalizowanej na dz. nr ewid. 197/6, 197/120 obręb geod. 0005 Zagrody•Mechaniczne profilowanie, wyrównanie i zagęszczenie istniejącej warstwy nawierzchni z kruszywa – jezdnia
•Wykonanie warstwy nawierzchni z kruszywa łamanego 0/31,5 - warstwa górna o grubości po zagęszczeniu 10 cm
•Oczyszczenie rowów z wyprofilowaniem dna i skarp z namułu gr. 20 cm
•Odtworzenie skarpy, przeciwskarpy rowu wraz z półką z gruntu uzyskanego z ukopu, wykonywane koparkami
DRENAŻ FRANCUSKI Z RURKĄ
•Wykopy oraz przekopy wykonywane koparkami podsiębiernymi 0.40 m3 na odkład w gruncie kat. III
•Wywiezienie gruntu z terenu rozbiórki przy mechanicznym załadowaniu i wyładowaniu samochodem samowyładowczym na odległość 5 km
•Rozebranie podbudowy z kruszywa gr. 40 cm mechanicznie
•Wykonanie drenażu francuskiego z rurą drenarską perforowaną D-100 w otulinie kokosowej (Filtr PP 450 ) Drenaż w postaci tzw. rowu francuskiego, w przekroju prostokątnym o wymiarach 30x80 cm, wypełniony kruszywem naturalnym (żwirem) 8 – 16 mm w otulinie geowłókniny zabezpieczającej przed zamuleniem sączka. Dno sączka posadowione na poziomie min. -0,60 m względem pobocza.
•Studzienka drenarska rewizyjna PP-B DN400 z osadnikiem 35l, ze zwieńczeniem włazem żeliwnym klasy D400 z teleskopem
•Przykanalik z rury nieperforowanej z PVC-U DN 160
•Wykonanie elementu wylotowego PVC-U z kratką DN160
•Obsypka i zasypka wykopu z gruntu niewysadzinowego
•Otworzenie podbudowy i nawierzchni jezdni z kruszywa łamanego stab. mechanicznie (materiał z rozbiórki)
•Umocnienie wylotu w postaci narzutu kamiennego murowanego na zaprawie cementowo-piaskowej
3.Przedmiot zamówienia szczegółowo opisano w:
a)dokumentacji projektowej. Dokumentacja, stanowiąca załącznik do SWZ, zawiera:
•projekt techniczny
• specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych,
b) przedmiar robót, który stanowi załącznik do SWZ.
Załączony do SWZ przedmiar robót ma jedynie charakter informacyjny. Wykonawca po zapoznaniu się z dokumentacją projektową i innymi dokumentami jest zobowiązany do ustalenia zakresu robót niezbędnych do osiągnięcia rezultatu.
4. Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ.
5. Zamawiający w oparciu o art. 95 ust. 1 ustawy Pzp wymaga, aby przez cały okres realizacji robót Wykonawca zatrudniał na umowę o pracę wszystkich pracowników fizycznych bezpośrednio związanych z wykonywaniem robót budowlanych stanowiących przedmiot niniejszego zamówienia. Ilości pracowników niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia określa Wykonawca uwzględniając termin wykonania oraz złożoność dokumentacji projektowej. Wykonawca na każdym etapie realizacji umowy jest uprawniony do wprowadzenia dodatkowych pracowników lub wymiany tych zgłoszonych przed podpisaniem umowy. Do pracowników podwykonawców zapisy o pracownikach zatrudnionych na umowę o pracę do realizacji przedmiotu zamówienia stosuje się odpowiednio. Sposób kontroli i weryfikacji zatrudnienia uregulowano w projekcie umowy.
6. Zamawiający przewiduje składanie ofert częściowych na 3 części wskazane w rozdziale III ust.1.
Wykonawca uprawniony jest do złożenia oferty na dowolną ilość części.
7.Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg wspólnego słownika zamówień CPV:
Części 1, 2 i 3:
45100000-8 - przygotowanie terenu pod budowę;
45200000-9 - roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub
ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg.
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg.
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
8.Wykonawca obowiązany jest dokonać wizję lokalną przed złożeniem oferty, w celu ustalenia i skalkulowania całego zakresu prac niezbędnego do wykonania, w celu osiągnięcia wymaganego rezultatu, uwzględniając wszelkie ryzyka Wykonawcy.
9.W przypadku stwierdzenia rozbieżności w wymaganych warunkach podmiotowych i przedmiotowych oraz wymaganych środkach dowodowych podmiotowych i przedmiotowych w OPZ i SWZ wiążące są postanowienia SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg
45232451-8 - Roboty odwadniające i nawierzchniowe
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
4.5.5.) Wartość części: 58658,08 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 21601,88 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 21601,88 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ,
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9592037176
7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 40
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek,
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 21601,88 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20774,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 34440,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20774,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9592037176
7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 40
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20774,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83548,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 154980,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83548,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ALBUD SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9592037176,
7.3.3) Ulica: ul. H. Sienkiewicza 40,
7.3.4) Miejscowość: Oblęgorek,
7.3.5) Kod pocztowy: 26-067
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83548,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja (przebudowa) drogi dojazdowej do gruntów rolnych w miejscowości Bronice Kolonia, Gmina Nałęczów - droga gminna nr 107866L
- Przebudowa drogi wewnętrznej w miejscowości Kaszewska Wola
- Wykonanie oznakowania poziomego cienkowarst. i grubowarst., likwidacja oznakowania poziomego oraz dostawa i montaż punktowych elementów odblask. na dr. woj. maz. z podziałem na 9cz.-postę.039/25
- "Przebudowa drogi gminnej w miejscowości Dąbrowa"
- Zrównoważona gospodarka wodno-ściekowa na obszarze gminy Łagiewniki
- Modernizacja kompleksu sportowego "Orlik" wraz z zapleczem szatniowo-sanitarnym przy Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących im. Prof. Zbigniewa Strzeleckiego w Sandomierzu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.