eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BrodnicaZakup wyposażenia (strzelnica) dla zadania pn.: "Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego (....) wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Brodnicy"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup wyposażenia (strzelnica) dla zadania pn.: ”Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego (....) wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Brodnicy”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Miasta Brodnicy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118371

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kamionka 23

1.5.2.) Miejscowość: Brodnica

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-300

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: umb@brodnica.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.brodnica.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-f0fdbaab-15b8-4ab3-8cd5-f833da8dd70d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup wyposażenia (strzelnica) dla zadania pn.: ”Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego (....) wraz z zapleczem przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Brodnicy”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f0fdbaab-15b8-4ab3-8cd5-f833da8dd70d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597126

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00029043/12/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia (strzelnica i scena) dla zadania pn.: ”Budowa zadaszenia o stałej konstrukcji istniejącego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry (...) przy Szkole Podstawowej Nr 3 w Brodnicy"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00536082

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IR-BI.271.21.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja dostawy:
Dostawa strzelnicy laserowej cztero-stanowiskowej. W skład jej wyposażenia wchodzi:
• mobilność (możliwość efektywnego przemieszczania sprzętu, niska waga, niewielkie wymagania lokalowe do przeprowadzenia szkolenia),
• wykorzystanie technologii laserowej (projektor, komputer, repliki broni, oprogramowanie itp.),
• posiadanie oprogramowania niezbędnego do prowadzenia szkolenia strzeleckiego w oparciu o olimpijskie konkurencje strzeleckie (pistolet, karabin, strzelba). Oprogramowanie powinno umożliwiać jednoczesny trening strzelecki dla minimum 4 uczestników. Strzelanie powinno być możliwe na dystansie od 5 do 25 metrów w przypadku strzelań pistoletowych oraz od 5 do 50 metrów w przypadku strzelań karabinowych. System musi posiadać możliwość tworzenia listy uczestników oraz generowania raportów z przeprowadzonych szkoleń strzeleckich.
• ekranu projekcyjnego niezbędnego do przeprowadzenia zajęć strzeleckich, który powinien realnie odwzorować stanowisko strzeleckie zgodnie z wymaganiami PZSS w zakresie wymiarów stanowisk strzeleckich zgodnie z normą ISSF z dnia 01.01.2017,
• 2 rodzajów repliki broni palnej używanej przez Polskie Służby Mundurowe, wymiarowo i wagowo zbliżone do oryginału: 4 sztuki repliki broni palnej krótkiej posiadającej ruchome elementy zamka (odzwierciedlenie przeładowania broni), wymienny magazynek (odzwierciedlenie wymiany magazynka), ruchomy spust (o oporze nacisku zgodnym z bronią bojową), przyrządy celownicze (muszka i szczerbinka) 4 sztuka repliki broni palnej długiej posiadającej ruchome elementy zamka (odzwierciedlenie przeładowania broni), wymienny magazynek (odzwierciedlenie wymiany magazynka), ruchomy spust (o oporze nacisku zgodnym z bronią bojową), przyrządy celownicze (muszka i szczerbinka), opakowania transportowe kabury i futerały na powyższy sprzęt. Każda z replik musi być wyposażona w pas nośny taktyczny 2 punktowy a broń krótka wyposażona w kabury udowe typu SAS z regulacją szerokości i taktyczne mocowanie do pasa.
• rzutnik do zestawu mobilnego
• Ekran mobilny: 16:9, 4m x 2,0 m na trójnogu
• Kamera rejestrująca punkt trafienia wiązką lasera czerwonego i bezbarwnego z filtrami selektywnymi /bez mobilna na stojaku
• stolik mobilny,
• Zestaw komputerowy lub laptop dostosowany i spełniający zalecane wymagania sprzętowe oraz oprogramowania do poprawnego działania i obsługi strzelnicy laserowej. Minimalne wymagania: System operacyjny: min Windows 10/11 PRO (w przypadku dostarczenia sprzętu z Windows 10 zestaw musi wspierać możliwość upgrade do Windows 11) CPU: min 4 rdzeniowy osiągający w teście Passmark CPU Mark wynik co najmniej 16000 pkt. Pamięć RAM: min 16GB z możliwością rozbudowy do 64GB Dysk twardy: min 256GB SSD PCIe NVMe GPU: Dedykowana karta graficzna osiągająca w teście PassMark Videocard Benchmark min 18000 pkt. Dostawca musi zagwarantować pełną kompatybilność dostarczanego sprzętu komputerowego z oferowaną strzelnicą laserową, klawiatura bezprzewodowa.
• System nagłośnieniowy min. 80 W. przenośny – 2 szt.

4.5.3.) Główny kod CPV: 38652100-1 - Projektory

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

38636100-3 - Lasery

37535000-7 - Karuzele, huśtawki, wyposażenie strzelnic i parków zabaw

35210000-9 - Cele strzelnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 110900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 110900,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 110900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AUTOCOMP MANAGEMENT Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9552189980

7.3.3) Ulica: ul. 1 Maja 36

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 71-627

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 110900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.