eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi OtwockPrzedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla uczniów szkoły podstawowej w wieku 6 - 15.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla uczniów szkoły podstawowej w wieku 6 - 15.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Otwock

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013268770

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Armii Krajowej 5

1.5.2.) Miejscowość: Otwock

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-400

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@otwock.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.otwock.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://otwock.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla uczniów szkoły podstawowej w wieku 6 - 15.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ed56736d-b498-4cd1-a034-a86b471f98de

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597206

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00547468

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WZP.271.45.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest usługa cateringu - przygotowania i dostawy wyżywienia dla uczniów szkoły podstawowej w wieku 6 - 15.
Przedmiot zamówienia obejmuje przygotowanie i dostarczenie jednodaniowego obiadu ( drugie danie) w okresie od 01.11.2024 do 27.06.2025 w dni robocze, tj. od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo lub dodatkowo wolnych od zajęć w szkole, oraz odbioru resztek pozostałych po posiłkach.
1. Przewidywana, szacunkowa ilość wydawanych posiłków dziennie wynosi ok. 100 szt.
2. Ilość posiłków będzie ulegać zmianie w trakcie roku szkolnego – stosownie do ilości
żywionych, zgłaszanych przez pracownika Szkoły do Wykonawcy pod numerem
telefonu podanym przez Wykonawcę.
3. O liczbie obiadów Wykonawca będzie informowany przez pracownika Szkoły.
4. Wykonawca w każdym miesiącu będzie dokonywał samodzielnie rozliczeń posiłków
oraz wysyłał fakturę za posiłki.
5. Produkty w dziennym jadłospisie muszą być zgodne z Rozporządzeniem Ministra
Zdrowia z dnia 26 lipca 2016r. w sprawie grup środków spożywczych przeznaczonych
do sprzedaży dzieciom i młodzieży w jednostkach systemu oświaty oraz wymagań,
jakie muszą spełniać środki spożywcze stosowane w ramach żywienia zbiorowego
dzieci i młodzieży w tych jednostkach (Dz. U. z 2016 r., poz. 1154).
6. Proces przygotowywania oraz dostarczania posiłków odbywać się musi zgodnie
z wymogami sanitarnymi, zwłaszcza wymogami dobrej praktyki higienicznej.
7. Posiłki będą przygotowywane przez osoby posiadające zaświadczenie lekarskie
z badań przeprowadzonych do celów sanitarno-epidemiologicznych w zakładzie
spełniającym wymagania higieniczno-sanitarne dla zakładów produkcyjnych lub
wprowadzających do obrotu posiłki, środki spożywcze.
8. Posiłki muszą być urozmaicone oraz wysokiej jakości, zarówno do wartości odżywczej,
gramatury jak i estetyki.
9. Warunki dotyczące ilości i jakości zamawianych produktów. Obiad musi spełniać następujące warunki ilościowe:
a) drugie danie: gramatura nie mniej niż 400 gram i kaloryczność nie mniej niż 700 kcal
– w przypadku dania mięsnego lub rybnego,
b) ziemniaki, kasza, ryż, makaron - nie mniej niż 160 g,
c) mięso lub ryba - nie mniej niż 120 g,
d) surówka - nie mniej niż 120g,
e) danie jarskie i półmięsne - gramatura nie mniej niż 400 g,
f) napój/ kompot - gramatura nie mniej niż 200 ml.
10. Jadłospis układany będzie przez Wykonawcę na okres 10 dni roboczych z podaniem
składników wagowych (gramatury) potraw oraz występujące alergeny i dostarczany
Zamawiającemu do zatwierdzenia przed rozpoczęciem każdego kolejnego miesiąca
świadczenia usług. Zamawiający ma prawo do dokonania zmian w jadłospisie.
11. Zamawiający zastrzega sobie, że:
– posiłki powinny być urozmaicone i nie mogą powtarzać się w ciągu tygodnia;
– każdego dnia w menu muszą występować warzywa surowe lub przetworzone,
12. Wykonawca zobowiązuje się dostarczać posiłki do Szkoły Podstawowej Nr 9
im. Jana Pawła II w Otwocku ul. Narutowicza 275 obiad do godz. 11:00
W sytuacjach szczególnych istnieje możliwość zmiany godzin dostarczenia posiłków
z jednodniowym wyprzedzeniem zarówno przez Zamawiającego, jak i Wykonawcę.
13. Posiłki powinny być dostarczane w termosach i pojemnikach, na które Wykonawca
posiada odpowiednie atesty i certyfikaty.
14. Transport posiłków powinien odbywać się samochodem przystosowanym do przewozu
żywności i, na który Wykonawca posiada odpowiednie dokumenty potwierdzające
dostosowanie pojazdu.
15. Wykonawca jest gotowy do realizowania przedmiotu zamówienia w przypadku
zakłócenia procesu technologicznego (z przyczyn niezależnych, braku energii
elektrycznej, braku wody itp.) wytwarzanych posiłków, jest zobowiązany zapewnić
posiłki o tej samej jakości na swój koszt z innych źródeł.
16. Ilość wydawanych posiłków uzależniona będzie od frekwencji dzieci/uczniów
w Szkole. Zamawiający zastrzega sobie prawo do zmiany ilości dostarczanych posiłków
zgodnie z rzeczywistą potrzebą. Rozliczenia finansowe usługi Wykonawcy
z Zamawiającym odbywać się będzie na podstawie faktycznie dostarczonych posiłków
i ceny brutto jednodniowego posiłku dla jednego ucznia. W przypadku
wzmożonej zachorowalności lub nieobecności uczniów, zamawiającemu
przysługuje prawo do ograniczenia ilości posiłków z zastrzeżeniem dokonania
uprzedzenia o takim fakcie wykonawcy.
17. Cena jednostkowa posiłku powinna zawierać wsad do kotła, koszt przygotowania
i dostarczania.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55524000-9 - Usługi dostarczania posiłków do szkół

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

55523100-3 - Usługi w zakresie posiłków szkolnych

55521200-0 - Usługi dowożenia posiłków

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 154000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 246000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 169400,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Provance Piotr Koczot

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5252340465

7.3.3) Ulica: Polna 5B

7.3.4) Miejscowość: Józefów

7.3.5) Kod pocztowy: 05-420

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 169400,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-11-01 do 2025-06-27

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.