Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00502886/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-17
- 2024/BZP 00518767/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Założenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu - GESUT dla jednostki ewidencyjnej Wodzisław Śląski, w tym uzupełnienie bazy GESUT o dane z operatów z lat 2012 i wcześniejszych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT WODZISŁAWSKI
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255230
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Bogumińska 2
1.5.2.) Miejscowość: Wodzisław Śląski
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-300
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@powiatwodzislawski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.powiatwodzislawski.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-53b3c8a5-4d31-455a-bf9f-f71878d4a5e21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Założenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu - GESUT dla jednostki ewidencyjnej Wodzisław Śląski, w tym uzupełnienie bazy GESUT o dane z operatów z lat 2012 i wcześniejszych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-53b3c8a5-4d31-455a-bf9f-f71878d4a5e2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597272
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00049790/05/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 Tworzenie bazy danych GESUT (Geodezyjnej Ewidencji Sieci Uzbrojenia Terenu)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502886
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WFZ.272.5.8.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 172000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest „Założenie bazy danych geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu – GESUT dla jednostki ewidencyjnej Wodzisław Śląski, w tym uzupełnienie bazy GESUT o dane z operatów z lat 2012 i wcześniejszych”.
2. Wykonanie prac ma na celu uzupełnienie i poprawę jakości danych oraz dostosowanie bazy danych funkcjonujących w Wydziale Geodezji do wymagań przepisów prawa.
3. Zakres prac przewidywanych do wykonania:
Użyte poniżej skróty oznaczają bazy danych:
GESUT – geodezyjnej ewidencji sieci uzbrojenia terenu,
BDOT500 – bazy danych obiektów topograficznych,
EGiB – ewidencji gruntów i budynków,
BDSOG – szczegółowych osnów geodezyjnych.
Zamawiający przekaże do opracowania skany ok.1200 operatów dotyczących sieci uzbrojenia terenu z lat 2012 i wcześniejszych wraz z ich zestawieniem.
ETAP I
1) Pozyskanie danych z instytucji branżowych.
2) Wykonanie analizy danych pomiarowych i obliczeniowych zawartych w przekazanych skanach operatów, weryfikacja poprawności geometrii, określenia źródła pozyskania i innych atrybutów dla obiektów bazy GESUT.
3) Założenie inicjalnej bazy danych GESUT.
4) Implementacja opracowanych danych na bazę testową stanowiącą kopię bazy funkcjonującej u Zamawiającego w systemie teleinformatycznym GEO-INFO oraz przekazanie dokumentacji technicznej z wykonanych prac I etapu.
ETAP II
5) Protokolarne przekazanie poszczególnym instytucjom branżowym inicjalnej bazy GESUT w celu uzyskania opinii co do zgodności treści utworzonej bazy ze stanem wynikającym z dokumentacji prowadzonej przez te branże, w tym wskazanie ewentualnych nieprawidłowości w treści tej bazy.
6) Rozpatrzenie uwag zgłoszonych przez podmioty władające siecią uzbrojenia terenu do przedłożonej treści inicjalnej bazy danych GESUT.
7) Harmonizacja baz danych.
8) Korekta redakcji mapy zasadniczej w skalach 1:500, 1:1000 i 1:2000 oraz 1:5000.
9) Utworzenie zbioru metadanych wykonanej bazy danych GESUT.
10) Implementacja opracowanych danych do bazy funkcjonującej u Zamawiającego w systemie teleinformatycznym GEO-INFO oraz przekazanie dokumentacji technicznej z wykonanych prac II etapu – zakończenie prac.
Wielkość obiektu:
- powierzchnia geodezyjna [ha]: 4949
- powierzchnia ewidencyjna [ha]: 4947
- budynki ewidencyjne: 16186
Ilość operatów, które należy przeanalizować i wykorzystać dla potrzeb założenia bazy GESUT – ok. 1200 szt. z lat 2012 i wcześniejszych.
4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z projektowanymi postanowieniami umowy w sprawie zamówienia publicznego zawiera Dział II SWZ „Opis przedmiotu zamówienia”.
4.5.3.) Główny kod CPV: 72312000-5 - Usługi wprowadzania danych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
72312100-6 - Usługi przygotowywania danych
72316000-3 - Usługi analizy danych
72319000-4 - Usługi dostarczania danych
71250000-5 - Usługi architektoniczne, inżynieryjne i pomiarowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 137800,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 205360,80 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 152520,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: OPEGIEKA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001364260
7.3.3) Ulica: Aleja Tysiąclecia 11
7.3.4) Miejscowość: Elbląg
7.3.5) Kod pocztowy: 82-300
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 152520,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: obejmujące, zgodnie z art. 96 ustawy: - aspekty srodowiskowe
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
Okres realizacji zamówienia:
1) Etap I - 5 miesięcy od daty podpisania umowy,
2) Etap II - 10 miesięcy od daty podpisania umowy.
INNE PRZETARGI Z WODZISŁAWIA ŚLĄSKIEGO
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa drogi dla rowerów z OZE" w ramach projektu pn. "Zrównoważona mobilność miejska na terenie Miejskiego Obszaru Funkcjonalnego Miasta Siedlce" w formule zaprojektuj i wybuduj
- 3- Opracowanie dokumentacji technicznej wyposażenia bud. mieszkalnego w inst. gazową wraz z inst. w cz. wspólnych, wewn. instalacją w lokalach na potrzeby CO, CW oraz innych dla 1 nieruchomości
- Opracowanie dokumentacji projektowej rozbudowy wraz z przebudową budynku SOKOLNI przy ul. Orkana 2a w Zakopanem jako miejsce integracji i aktywizacji społecznej
- Budowa boiska wielofunkcyjnego wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Olszewnicy Starej
- Wykonanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej i pełnienie nadzoru autorskiego dla modernizacji pomieszczeń w budynku Rektoratu PUM w Szczecinie
- "Usługa subskrypcji baz danych"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.