Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00545217/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
- 2024/BZP 00549157/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bełchatów w roku 2024
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bełchatów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019198
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Lipowa 175
1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów
1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski
1.5.7.) Numer telefonu: 446357201
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: belchatow@lodz.lasy.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://belchatow.lodz.lasy.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7213970-9584-440c-a4a7-c12278055a4d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Gospodarka leśna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bełchatów w roku 20242.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7213970-9584-440c-a4a7-c12278055a4d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597273
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069022/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Remont dróg leśnych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545217
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.49.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 368218,91 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne, które będą obejmować roboty budowlane polegające na konserwacji dróg leśnych, utrzymaniu ich w dobrym stanie technicznym, zabezpieczeniu przed zbyt szybkim zużyciem, albo zniszczeniem, zachowując ich dotychczasowe przeznaczenie. Prace mają na celu utrzymanie dróg w dobrym stanie technicznym i użytkowym. Roboty budowlane będą prowadzone odcinkowo w miejscach występowania ubytków, wybojów czy kolein.Część I – Bieżące utrzymanie drogi wewnętrznej leśnej o numerze inwentarzowym nr 220-00574 w leśnictwie Wola Pszczółecka oraz Restarzew.
Konserwacja swoim zakresem obejmuje:
• oczyszczenie terenu robót,
• ścięciu zawyżonych poboczy oraz darniny z nawierzchni z odrzuceniem ścinki poza pas drogi,
• Rozbiórce (frezowaniu) nawierzchni z kruszywa, wyprofilowanie i zagęszczenie. Frezowanie do głębokości 9 cm na szerokości minimum 3,4 m
• Dostawa kruszywa łamanego w ilości 300 ton
• Uzupełnieniu, wyrównanie nawierzchni mieszanką niezwiązaną kruszywa frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem,
Zamawiający wymaga aby dostarczane kruszywa były dopuszczone do stosowania w budownictwie drogowym i posiadały niezbędne zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty. Nie dopuszcza się domieszek kruszywa pochodzenia budowlanego.
Prace nie wiążą się z odtworzeniem stanu pierwotnego, a mają na celu jedynie utrzymanie obiektu w dobrym stanie techniczno-użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 192644,03 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne, które będą obejmować roboty budowlane polegające na konserwacji dróg leśnych, utrzymaniu ich w dobrym stanie technicznym, zabezpieczeniu przed zbyt szybkim zużyciem, albo zniszczeniem, zachowując ich dotychczasowe przeznaczenie. Prace mają na celu utrzymanie dróg w dobrym stanie technicznym i użytkowym. Roboty budowlane będą prowadzone odcinkowo w miejscach występowania ubytków, wybojów czy kolein.Część II – Bieżące utrzymanie dróg leśnych w leśnictwach: Parzno, Podlesie, Wola Pszczółecka, Kluki, Bełchatów, Łękawa I, Łuszczanowice, Piekary
Konserwacja swoim zakresem obejmuje:
• oczyszczenie terenu robót,
• ścięciu zawyżonych poboczy oraz darniny z nawierzchni z odrzuceniem ścinki poza pas drogi,
• mechanicznym wyprofilowaniu oraz zagęszczaniu nawierzchni,
• Dostawa kruszywa łamanego w ilości 1440 ton
• wyrównaniu nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-63mm lub o uziarnieniu 0-31,5 mm,
• wyprofilowanie wraz z zagęszczeniem rozłożonego kruszywa do odpowiednich spadków.
Zamawiający wymaga aby dostarczane kruszywa były dopuszczone do stosowania w budownictwie drogowym i posiadały niezbędne zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty. Nie dopuszcza się domieszek kruszywa pochodzenia budowlanego.
Prace nie wiążą się z odtworzeniem stanu pierwotnego, a mają na celu jedynie utrzymanie obiektu w dobrym stanie techniczno-użytkowym.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg
4.5.5.) Wartość części: 175574,88 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385839,68 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168610,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ARES” KAROL WRZECIONIARZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100307652
7.3.3) Ulica: ul. Grabska 41
7.3.4) Miejscowość: Klonowa
7.3.5) Kod pocztowy: 98-273
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168610,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247968,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247968,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ARES” KAROL WRZECIONIARZ
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100307652
7.3.3) Ulica: ul. Grabska 41
7.3.4) Miejscowość: Klonowa
7.3.5) Kod pocztowy: 98-273
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247968,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z BEŁCHATOWA
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 2 w Bełchatowie, ul. Paderewskiego 3.
- Rozbudowa i przebudowa kancelarii Restarzew
- Dostawa systemu, w tym płyt i wkrętów do stabilizacji złamań okołoprotezowych
- Wykonanie robót budowlanych w ramach realizacji zadania pn. "Modernizacja stacji średniego napięcia w Szpitalu Wojewódzkim im. Jana Pawła II w Bełchatowie"
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 7 w Bełchatowie
- Zakup i dostawa artykułów spożywczych do Przedszkola Samorządowego nr 8 im. "Bajkowy Zakątek" w Bełchatowie
więcej: przetargi w Bełchatowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Konserwacja i utrzymanie dróg leśnych w Nadleśnictwie Kup w 2025r.
- Renowacja wybranych dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Wieluń w 2025
- Utrzymanie, konserwacja i naprawa dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Okonek w roku 2025
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
- Konserwacja odcinków dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Krosno
- Wykonanie remontów cząstkowych nawierzchni w technologii na gorąco dróg gminnych na terenie Gminy Tłuszcz
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.