eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BełchatówBieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bełchatów w roku 2024



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bełchatów w roku 2024

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Lasy Państwowe Nadleśnictwo Bełchatów

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 590019198

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Lipowa 175

1.5.2.) Miejscowość: Bełchatów

1.5.3.) Kod pocztowy: 97-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL713 - Piotrkowski

1.5.7.) Numer telefonu: 446357201

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: belchatow@lodz.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://belchatow.lodz.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e7213970-9584-440c-a4a7-c12278055a4d

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Gospodarka leśna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Bieżące utrzymanie dróg leśnych na terenie Nadleśnictwa Bełchatów w roku 2024

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e7213970-9584-440c-a4a7-c12278055a4d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597273

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00069022/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Remont dróg leśnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00545217

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZG.270.49.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 368218,91 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne, które będą obejmować roboty budowlane polegające na konserwacji dróg leśnych, utrzymaniu ich w dobrym stanie technicznym, zabezpieczeniu przed zbyt szybkim zużyciem, albo zniszczeniem, zachowując ich dotychczasowe przeznaczenie. Prace mają na celu utrzymanie dróg w dobrym stanie technicznym i użytkowym. Roboty budowlane będą prowadzone odcinkowo w miejscach występowania ubytków, wybojów czy kolein.
Część I – Bieżące utrzymanie drogi wewnętrznej leśnej o numerze inwentarzowym nr 220-00574 w leśnictwie Wola Pszczółecka oraz Restarzew.
Konserwacja swoim zakresem obejmuje:
• oczyszczenie terenu robót,
• ścięciu zawyżonych poboczy oraz darniny z nawierzchni z odrzuceniem ścinki poza pas drogi,
• Rozbiórce (frezowaniu) nawierzchni z kruszywa, wyprofilowanie i zagęszczenie. Frezowanie do głębokości 9 cm na szerokości minimum 3,4 m
• Dostawa kruszywa łamanego w ilości 300 ton
• Uzupełnieniu, wyrównanie nawierzchni mieszanką niezwiązaną kruszywa frakcji 0/31,5 mm wraz z zagęszczeniem,
Zamawiający wymaga aby dostarczane kruszywa były dopuszczone do stosowania w budownictwie drogowym i posiadały niezbędne zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty. Nie dopuszcza się domieszek kruszywa pochodzenia budowlanego.
Prace nie wiążą się z odtworzeniem stanu pierwotnego, a mają na celu jedynie utrzymanie obiektu w dobrym stanie techniczno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 192644,03 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia są prace konserwacyjne, które będą obejmować roboty budowlane polegające na konserwacji dróg leśnych, utrzymaniu ich w dobrym stanie technicznym, zabezpieczeniu przed zbyt szybkim zużyciem, albo zniszczeniem, zachowując ich dotychczasowe przeznaczenie. Prace mają na celu utrzymanie dróg w dobrym stanie technicznym i użytkowym. Roboty budowlane będą prowadzone odcinkowo w miejscach występowania ubytków, wybojów czy kolein.
Część II – Bieżące utrzymanie dróg leśnych w leśnictwach: Parzno, Podlesie, Wola Pszczółecka, Kluki, Bełchatów, Łękawa I, Łuszczanowice, Piekary
Konserwacja swoim zakresem obejmuje:
• oczyszczenie terenu robót,
• ścięciu zawyżonych poboczy oraz darniny z nawierzchni z odrzuceniem ścinki poza pas drogi,
• mechanicznym wyprofilowaniu oraz zagęszczaniu nawierzchni,
• Dostawa kruszywa łamanego w ilości 1440 ton
• wyrównaniu nawierzchni mieszanką kruszywa łamanego o uziarnieniu 0-63mm lub o uziarnieniu 0-31,5 mm,
• wyprofilowanie wraz z zagęszczeniem rozłożonego kruszywa do odpowiednich spadków.
Zamawiający wymaga aby dostarczane kruszywa były dopuszczone do stosowania w budownictwie drogowym i posiadały niezbędne zgodne z przepisami prawa atesty i aprobaty. Nie dopuszcza się domieszek kruszywa pochodzenia budowlanego.
Prace nie wiążą się z odtworzeniem stanu pierwotnego, a mają na celu jedynie utrzymanie obiektu w dobrym stanie techniczno-użytkowym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233141-9 - Roboty w zakresie konserwacji dróg

4.5.5.) Wartość części: 175574,88 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 141450,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 385839,68 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 168610,12 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ARES” KAROL WRZECIONIARZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100307652

7.3.3) Ulica: ul. Grabska 41

7.3.4) Miejscowość: Klonowa

7.3.5) Kod pocztowy: 98-273

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 168610,12 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 247968,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 442800,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 247968,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: „ARES” KAROL WRZECIONIARZ

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 100307652

7.3.3) Ulica: ul. Grabska 41

7.3.4) Miejscowość: Klonowa

7.3.5) Kod pocztowy: 98-273

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 247968,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.