Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00481527/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-03
- 2024/BZP 00496521/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-12
- 2024/BZP 00503458/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-17
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie roli Inspektora Nadzoru : "Budowa drogi na działkach: 10/1;10/2; 15; 16/1;21/8;17/5;17/2;17/6;21/11;21/13;21/9;21/15;7/24;21/10;21/16; 21/17; 7/33;21/19;83/12;83/13;21/20;83/6;82/1;551/9"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA MIĘDZYZDROJE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 811685591
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Ratuszowy 1
1.5.2.) Miejscowość: Międzyzdroje
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-500
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@miedzyzdroje.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.miedzyzdroje.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Pełnienie roli Inspektora Nadzoru : "Budowa drogi na działkach: 10/1;10/2; 15; 16/1;21/8;17/5;17/2;17/6;21/11;21/13;21/9;21/15;7/24;21/10;21/16; 21/17; 7/33;21/19;83/12;83/13;21/20;83/6;82/1;551/9"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8a1c5d34-8cd0-4163-b951-4914ccbb7d40
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597366
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00481527
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RI.ZP.271.16.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie na rzecz Zamawiającego usługi nadzoru inwestorskiego dla robót budowlanych wykonywanych w ramach realizacji zadania pn.: "Budowa drogi na działkach: 10/1; 10/2; 15; 16/1; 21/8; 17/5; 17/2; 17/6; 21/11; 21/13; 21/9; 21/15; 7/24; 21/10; 21/16; 21/17; 7/33; 21/19; 83/12; 83/13; 21/20; 83/6; 82/1; 551/9", zgodnie z zakresem podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego (wskazanym w art. 25 Prawa budowlanego), zakresem podstawowych obowiązków inspektora nadzoru inwestorskiego (stanowiącym załącznik nr 1 do umowy oraz jej integralną część) oraz opisem przedmiotu zamówienia (stanowiącym załącznik nr 2 do umowy oraz jej integralną część).
Zamawiający, po aktualizacji dokumentacji projektowej, przewiduje budowę drogi w zakresie działek: 83/12,83/13,21/20,83/6,82/1,551/9 obręb 0019 oraz 21/19,7/33,21/17,21/16,21/10,7/24,21/15,21/9,21/13 obręb 0016.
2) W ramach pełnienia funkcji inspektora nadzoru do zadań wykonawcy należy:
a) reprezentowanie zamawiającego na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem, przepisami i obowiązującymi normami oraz zasadami wiedzy technicznej,
b) sprawdzenie jakości wykonanych robót, wbudowanych wyrobów, a w szczególności zapobieganie stosowania wyrobów wadliwych niedopuszczonych do obrotu i stosowania w budownictwie,
c) sprawdzenie zgodności wykonanych robót z zatwierdzoną dokumentacją, standardami, projektami i zasadami bezpieczeństwa,
d) bieżąca kontrola jakości wykonywanych robót oraz dokumentów: atestów i świadectw jakości dla materiałów wbudowywanych, kompletowanie na bieżąco dokumentacji powykonawczej,
e) sprawdzenie zgodności urządzeń, materiałów i elementów z wymaganymi certyfikatami i świadectwami wyrobów, deklaracjami zgodności,
f) sprawdzanie i odbiór robót zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych oraz przygotowanie i udział w odbiorze robót,
g) potwierdzenie faktycznie wykonanych prac oraz kontrola usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy,
h) wydawanie kierownikowi budowy poleceń, potwierdzonych wpisem do dziennika
budowy,
i) żądanie od kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych prac, a także wstrzymania dalszych robót w przypadku, gdyby ich kontynuacja wywoływała zagrożenia bądź powodowała niedopuszczalną niezgodność z projektem,
j) kontrola ilości i terminowości wykonania robót,
k) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu,
l) uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji,
m) kontrola budowy po rozpoczęciu prac budowlanych nie rzadziej niż dwa razy w tygodniu z zastrzeżeniem pkt k) i j), odbywająca się w miejscu prowadzenia robót, potwierdzona wpisem do dziennika budowy oraz potwierdzona bezpośrednio u Zamawiającego przez inspektora z uprawnieniami branżowymi, odpowiednimi do zakresu prowadzonych robót oraz w zależności od potrzeb, każdorazowo przy odbiorze robót ulegających zakryciu a także na każde wezwanie Zamawiającego,
n) bieżąca kontrola wykonania i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej,
o) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji odbiorowej wraz z atestami, certyfikatami, deklaracjami zgodności,
p) pomoc w wypracowaniu rozwiązań zamiennych i rozwiązywaniu problemów na etapie realizacji,
q) nadzór nad przestrzeganiem przez wykonawcę przepisów BHP łącznie
z planem BIOZ.
3) Wykonawca nie jest zobowiązany do obecności na budowie w przypadku wstrzymania robót budowlanych na przedmiotowym obiekcie na skutek działania organów administracji publicznej lub przez kierownika budowy lub Zamawiającego, dokonanego wpisem uprawnionej osoby do dziennika budowy. O fakcie wstrzymania robót budowlanych Zamawiający niezwłocznie poinformuje wykonawcę.
4) Zamawiający wymaga, aby każdy materiał przed wbudowaniem był dopuszczony do wbudowania przez inspektora nadzoru - wymagany podpis kierownika budowy i inspektora nadzoru.
5) W ramach czynności określonych w § 1 ust. 4 wykonawca występuje przed uczestnikami procesu inwestycyjnego w granicach, jakie są niezbędne do należytego pełnienia funkcji nadzoru i kontroli projektów oraz wypełniania obowiązków wykonawcy.
6) Wykonawca jest zobowiązany do wykonywania przedmiotu umowy w sposób gwarantujący wykonanie robót zgodnie z dokumentami, opisującymi te roboty budowlane, ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane, obowiązującymi przepisami o ochronie środowiska, BHP, normami, katalogami oraz ze sztuką budowlaną, zasadami współczesnej wiedzy technicznej oraz z prawem polskim.
7) Inspektor nadzoru nie może samodzielnie (bez zgody zamawiającego) podejmować decyzji wywołujących skutki finansowe dla Gminy Międzyzdroje.
8) Wykonawca zobowiązany jest zapewnić i wyznaczyć inspektorów nadzoru posiadających stosowne kwalifikacje zawodowe i uprawnienia:
a) Inspektora Nadzoru z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w specjalności drogowej bez ograniczeń
b) Inspektora nadzoru w specjalności sanitarnej
c) Inspektora nadzoru w specjalności elektrycznej
d) Inspektora nadzoru w specjalności telekomunikacyjnej
e) Inspektora ds. zieleni
4.5.3.) Główny kod CPV: 71540000-5 - Usługi zarządzania budową
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi
71248000-8 - Nadzór nad projektem i dokumentacją
71520000-9 - Usługi nadzoru budowlanego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 95940,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 229272,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 95940,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KD Inżynieria Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 852-265-42-88
7.3.3) Ulica: 28 kwietnia 81A/20
7.3.4) Miejscowość: Szczecin
7.3.5) Kod pocztowy: 71-126
7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 95940,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-11-30INNE PRZETARGI MIĘDZYZDROJE
- URZĄDZENIA HODOWLANE W ZAGRODZIE POKAZOWEJ ŻUBRÓW W WOLIŃSKIM PARKU NARODOWYM - 2025
- Modernizacja Szkoły Podstawowej nr 2 w Wapnicy
- Przebudowa ul. Kopernika, Mickiewicza, Rybackiej w Międzyzdrojach polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej.
więcej: przetargi MIĘDZYZDROJE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa i rozbudowa Stacji Uzdatniania Wody w m.Pacyna, gm. Pacyna wraz z rozbudową sieci i wykonaniem nowych przyłączy na przedmiotowym odcinku oraz stworzenie nowego systemu zdalnego odczytu.
- Nadzór inwestorski - kontrola realizacji inwestycji pn. "Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego z instalacjami wewnętrznymi i instalacją fotowoltaiczną oraz zagospodarowaniem terenu w Dynowie"
- Modernizacja kompleksu sportowego "Moje Boisko - ORLIK 2012" w Granowie w formule "zaprojektuj i wybuduj".
- Opracowanie dokumentacji projektowej budowy chodnika w ciągu drogi powiatowej nr 1505K Ropa-Gródek-Biała Niżna w m. Biała Niżna
- Rozbudowa monitoringu miejskiego
- Nadzór oraz kontrola jakości danych i produktów analizy obrazowej- ponowione
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.