Og³oszenie z dnia 2024-11-15
Powi±zane og³oszenia:
- 2024/BZP 00606218/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-20
- 2024/BZP 00673686/01 - Wynik z dnia 2024-12-27
Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla Urzêdu Miasta P³ocka w 2025 roku.
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: GMINA - MIASTO P£OCK
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 611016086
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Stary Rynek 1
1.5.2.) Miejscowo¶æ: P³ock
1.5.3.) Kod pocztowy: 09-400
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL923 - P³ocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@plock.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://nowybip.plock.eu/
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla Urzêdu Miasta P³ocka w 2025 roku.
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-8c755f82-7673-4bb1-8958-cb8c2995a798
2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00597420
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065041/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.5 Zakup materia³ów eksploatacyjnych
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://platformazakupowa.pl/transakcja/10157733.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015773
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. ¦rodkiem komunikacji elektronicznej w niniejszym postêpowaniu jest:
a) Platforma, dostêpna pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015773
i formularz Wy¶lij wiadomo¶æ (dostêpny na stronie postêpowania).
Uwaga! Komunikat Wy¶lij wiadomo¶æ nie s³u¿y do sk³adania ofert.
b) przetargi@plock.eu w sytuacjach awaryjnych np. nie dzia³ania Platformy.
Zamawiaj±cy nie przewiduje sposobu komunikowania siê z Wykonawcami w inny sposób ni¿ przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej.
2. Zaleca siê, aby komunikacja z Wykonawcami odbywa³a siê tylko na Platformie, a nie za po¶rednictwem email.
3. Wymagania techniczne i organizacyjne wysy³ania i odbierania dokumentów elektronicznych opisane zosta³y w Regulaminie Platformy.
4. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy na Platformie zosta³ podany w instrukcji dla Wykonawców.
5. Za datê przekazania (wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem Platformy poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ”, po którym pojawi siê komunikat, ¿e wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego.
6. Zamawiaj±cy rekomenduje przesy³anie danych w formatach dopuszczalnych odpowiednimi przepisami prawa: .pdf .doc .xls .jpg (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na pdf.
W celu ewentualnej kompresji danych Zamawiaj±cy rekomenduje wykorzystywanie jednego z formatów: .zip .7Z.
7. Zamawiaj±cy zaleca, aby w przypadku podpisywania pliku przez kilka osób, stosowaæ podpisy tego samego rodzaju. Podpisywanie ró¿nymi rodzajami podpisów np. osobistym i kwalifikowanym mo¿e doprowadziæ do problemów w weryfikacji podpisów.
8. O¶wiadczenie sk³ada siê pod rygorem niewa¿no¶ci w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub elektronicznym podpisem osobistym.
9. Forma dokumentów zgodnie z Rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z zapisami Dzia³u III SWZ - Projektowane postanowienia umowy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WZP.271.1.112.2024/AS
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Tak
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych dla Urzêdu Miasta P³ocka w 2025 roku.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 30125100-2 - Wk³ady barwi±ce
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
Art. 109 ust. 1 pkt 5
Art. 109 ust. 1 pkt 7
Art. 109 ust. 1 pkt 8
Art. 109 ust. 1 pkt 9
Art. 109 ust. 1 pkt 10
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Nie
5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania:a) W przypadku dostarczenia materia³ów nie pochodz±cych od producenta sprzêtu Wykonawca w celu potwierdzenia, ¿e dostarczone materia³y odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego dostarczy wraz z ofert± nastêpuj±ce dokumenty:
- „Raporty z testów” potwierdzaj±ce, ¿e podana wydajno¶æ jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752:2017 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798:2017 dla tonerów kolorowych i ISO/IEC 24711-2021 dla wk³adów atramentowych, wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci w zakresie badania produktów potwierdzaj±cych spe³nienie norm ISO/IEC znajduj±cy siê na li¶cie podmiotów posiadaj±cych akredytacjê PCA;
- karty charakterystyki bezpieczeñstwa materia³ów eksploatacyjnych – tonerów przygotowane zgodnie z rozporz±dzeniem Komisji (UE) nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniaj±ce rozporz±dzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleñ i stosowanych ograniczeñ w zakresie chemikaliów (REACH) (Dz. Urz. U.E.L.2024.2462 art. 1 z pó¼. zm.) z 10 pa¼dziernika 2024 roku.
b) Wype³niony Formularz cenowy – Za³±cznik Nr 1 do Umowy.
5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak
5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:
Przedmiotowe ¶rodki dowodowe potwierdzaj±ce, ¿e oferowane dostawy spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego wymagania:a) W przypadku dostarczenia materia³ów nie pochodz±cych od producenta sprzêtu Wykonawca w celu potwierdzenia, ¿e dostarczone materia³y odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego dostarczy wraz z ofert± nastêpuj±ce dokumenty:
- „Raporty z testów” potwierdzaj±ce, ¿e podana wydajno¶æ jest wynikiem przeprowadzenia testów zgodnie z normami: ISO/IEC 19752:2017 dla tonerów monochromatycznych, ISO/IEC 19798:2017 dla tonerów kolorowych i ISO/IEC 24711-2021 dla wk³adów atramentowych, wystawione przez podmiot uprawniony do kontroli jako¶ci w zakresie badania produktów potwierdzaj±cych spe³nienie norm ISO/IEC znajduj±cy siê na li¶cie podmiotów posiadaj±cych akredytacjê PCA;
- karty charakterystyki bezpieczeñstwa materia³ów eksploatacyjnych – tonerów przygotowane zgodnie z rozporz±dzeniem Komisji (UE) nr 453/2010 z dnia 20 maja 2010 r. zmieniaj±ce rozporz±dzenie (WE) nr 1907/2006 Parlamentu Europejskiego i Rady w sprawie rejestracji, oceny, udzielania zezwoleñ i stosowanych ograniczeñ w zakresie chemikaliów (REACH) (Dz. Urz. U.E.L.2024.2462 art. 1 z pó¼. zm.) z 10 pa¼dziernika 2024 roku.
b) Wype³niony Formularz cenowy – Za³±cznik Nr 1 do Umowy.
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
Inne dokumenty do³±czane do oferty:1) Pe³nomocnictwo osoby lub osób podpisuj±cych ofertê - je¿eli uprawnienie do podpisu nie wynika bezpo¶rednio z za³±czonych dokumentów.
2) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej – pe³nomocnictwo udzielone liderowi.
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
Oferta wspólna:1) W przypadku z³o¿enia oferty wspólnej Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
2) Oferta wspólna musi spe³niaæ wymagania- o¶wiadczenie, o którym mowa w pkt 1.1) Rozdzia³u VIII SWZ sk³ada:
- ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia (na oddzielnym formularzu)
lub
- pe³nomocnik w imieniu ka¿dego z wykonawców osobno.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
zgodnie z zapisami Dzia³u III SWZ - Projektowane postanowienia umowy7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-11-25 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: za po¶rednictwem platformy pod adresem https://platformazakupowa.pl/transakcja/1015773
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 10:15
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-12-24
8.5.) Zamawiaj±cy przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z mo¿liwo¶ci± negocjacji: Tak
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
1. Termin realizacji zamówienia – dostawy bêd± odbywaæ siê sukcesywnie, w miarê potrzeb Zamawiaj±cego. Wykonawca zobowi±zuje siê do dostarczenia materia³ów, okre¶lonych rodzajowo i ilo¶ciowo w ka¿dorazowym zamówieniu Zamawiaj±cego, w³asnym transportem, do miejsca wskazanego przez Zamawiaj±cego i na w³asny koszt w terminie dwóch dni roboczych od chwili otrzymania zamówienia od uprawnionego przedstawiciela Zamawiaj±cego.2. Umowa obowi±zuje w okresie 12 miesiêcy od dnia 1.01.2025 roku do dnia 31.12.2025 roku.
INNE PRZETARGI Z P£OCKA
- Dostawa nowej minikoparki wraz z osprzêtem
- Bie¿±ca konserwacja pomieszczeñ dla zatrzymanych w budynku S±du Okrêgowego w P³ocku
- Wykonanie 5-letniego przegl±du technicznego oraz opracowanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej (...) prac modernizacyjnych amfiteatru, zlokalizowanego w P³ocku, przy ul. Rybaki 15.
- Obs³uga bankowa bud¿etu Powiatu P³ockiego
- Dostawa pieczywa do Zak³adu Karnego w P³ocku
- Sporz±dzenie operatów szacunkowych w celu aktualizacji op³aty rocznej z tytu³u u¿ytkowania wieczystego
wiêcej: przetargi w P³ocku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa wraz z roz³adunkiem i wniesieniem materia³ów eksploatacyjnych do urz±dzeñ biurowych dla Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu
- Zakup i dostawa zestawów komputerowych, laptopów, tonerów i akcesoriów dla Urzêdu Miasta Czêstochowy - 6 czê¶ci
wiêcej: Wk³ady barwi±ce »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.