Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 010843854
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: S. Przybyszewskiego 80/82
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 01-824
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@opsbielany.waw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.opsbielany.waw.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
pomoc społeczna
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa artykułów spożywczych do bielańskich placówek
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-fef12f3c-d311-4ea6-95bc-35a8978eac1d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597469
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005828/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.1 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do bielańskich placówek w roku 2025
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://opsbielany.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: I. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między
Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej:
1. w zakresie złożenia oferty wraz z załącznikami wyłącznie za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem
https://opsbielany.ezamawiajacy.pl
2. w zakresie wszelkich pozostałych dokumentów postępowania za pośrednictwem Platformy pod adresem
https://opsbielany.ezamawiajacy.pl lub drogą elektroniczną na adres: przetarg@opsbielany.waw.pl
II. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania, na której udostępniane będą wszelkie dokumenty postępowania, w tym
zmiany i wyjaśnienia treści SWZ:
https://opsbielany.ezamawiajacy.pl.
III. W celu przystąpienia do postępowania i złożenia oferty Wykonawca musi posiadać konto na Platformie. Korzystanie z Platformy
jest bezpłatne.
IV. Szczegóły w Rozdziale VII i X SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: I. Niezbędne wymagania sprzętowo -
aplikacyjne umożliwiające pracę na Platformie:
1. stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s,
2. komputer klasy PC lub MAC spełniający wymagania zainstalowanego systemu operacyjnego oraz wymagania używanej
przeglądarki internetowej,
3. zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa w wersji wspieranej przez producenta obsługująca TLS 1.2,
4. włączona obsługa JavaScript,
5. zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obsługujący pliki w formacie .pdf.
II. Zamawiający określa dopuszczalne formaty przesyłanych danych tj. plików o wielkości do 2 GB w
txt,rtf,pdf,xps,odt,ods,odp,doc,xls,ppt,docx,xlsx,pptx,csv,jpg,jpeg,tif,tiff,
geotiff,png,svg,wav,mp3,avi,mpg,mpeg,mp4,m4a,mpeg4,ogg,ogv,zip,tar,gz,
gzip,7z,html,xhtml,css,xml,xsd,gml,rng,xsl,xslt,tsl,xmlsig,xades,pades,
cades,asic,asics,sig,xmlenc,dxf,ath,prd.
Zamawiający rekomenduje stosowanie formatu pdf z wyłączeniem konkretnych formatów wskazanych w niniejszym SWZ dla
konkretnych dokumentów.
III. Szczegóły w Rozdziale VII i X SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Zamawiający wymaga dołączenia katalogu elektronicznego do oferty
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): I. Na podstawie art. 19 ust. 1 ustawy Pzp w związku z art. 13 ust. 1 - 3 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. U. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej RODO, w związku z art. 19 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiający informuje, że:
1. administratorem danych osobowych podanych przez Wykonawcę jest Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany m.st. Warszawy, 01-824 Warszawa, ul. s. Przybyszewskiego 80/82, tel. 22 56 89 100;
2. kontakt do Inspektora Danych Osobowych w Ośrodku Pomocy Społecznej Dzielnicy Bielany
m.st. Warszawy - iod@opsbielany.waw.pl;
3. dane osobowe Wykonawcy przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu przeprowadzenia postępowania w sprawie udzielenia zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym w oparciu o art. 275 i nast. ustawy Pzp;
4. odbiorcami danych osobowych Wykonawcy będą osoby lub podmioty, którym udostępniona zostanie dokumentacja postępowania w oparciu o art. 74 ustawy Pzp, przepisy dotyczące dostępu do informacji publicznej, a także inne podmioty, z którymi Administrator zawarł stosowne umowy powierzenia przetwarzania danych osobowych, jeżeli dostęp do danych Wykonawcy jest niezbędny do prawidłowej realizacji powierzonych im zadań;
5. dane osobowe Wykonawcy będą przechowywane przez okres niezbędny do realizacji przedmiotowego zamówienia, a po tym czasie przez okres wymagany do archiwizacji tego typu dokumentów zgodnie z przepisami prawa, w tym prawa wewnętrznego obowiązującego u Zamawiającego;
6. obowiązek podania danych osobowych bezpośrednio dotyczących Wykonawcy jest wymogiem ustawowym określonym w przepisach ustawy Pzp, związanym z udziałem w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania określonych danych wynikają z ustawy Pzp;
7. w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie będą podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do zapisów art. 22 RODO;
8. Wykonawca posiada:
8.1 na podstawie art. 15 RODO prawo dostępu do swoich danych osobowych;
8.2 na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania swoich danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie może skutkować zmianą wyniku postępowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmianą postanowień umowy w zakresie niezgodnym z ustawą Pzp oraz nie może naruszać integralności protokołu oraz jego załączników);
8.3 na podstawie art. 18 RODO prawo żądania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrzeżeniem przypadków, o których mowa
w art. 18 ust. 2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania
w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze środków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na ważne względy interesu publicznego Unii Europejskiej lub państwa członkowskiego);
8.4 prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, że przetwarzanie danych osobowych jego dotyczących narusza przepisy RODO;
9. Wykonawcy nie przysługuje:
1.9.1 w związku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usunięcia danych osobowych;
1.9.2 prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
1.9.3 na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych, gdyż podstawą prawną przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.
II. Jednocześnie Zamawiający zobowiązuje Wykonawcę do wypełnienia obowiązku informacyjnego wynikającego z art. 14 RODO względem osób fizycznych, których dane osobowe Wykonawca pozyskał i przekaże Zamawiającemu w celu ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego w niniejszym postępowaniu.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: OPSIX.26.3.9.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
I. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy produktów żywnościowych do bielańskich placówek, zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego. Przedmiotem zamówienia nie jest jednorazowa dostawa wskazanego asortymentu.
II. Wykaz placówek, do których realizowane będą dostawy:
1. Al. Zjednoczenia 13 – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 1,
2. ul. Wrzeciono 5A – Ośrodek Wsparcia dla Seniorów Nr 2
3. ul. W. Broniewskiego 56 – Bielańskie Centrum Wsparcia Seniora Senior+.
III. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
03100000-2 - Produkty rolnictwa i ogrodnictwa
03200000-3 - Zboża, ziemniaki, warzywa, owoce i orzechy
15100000-9 - Produkty zwierzęce, mięso i produkty mięsne
15200000-0 - Ryby przetworzone i konserwowane
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
15400000-2 - Oleje i tłuszcze zwierzęce lub roślinne
15500000-3 - Produkty mleczarskie
15600000-4 - Produkty przemiału ziarna, skrobi i produktów skrobiowych
15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 100,00
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 112 ustawy Pzp
dotyczące w szczególności:
1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej.
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie;
4. zdolności technicznej lub zawodowej
Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: W celu wykazania braku
podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia Wykonawcy Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. składane wraz z ofertą oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu aktualne na dzień składania ofert, którego wzór stanowi
Załącznik Nr 4.1 do SWZ;
2. na wezwanie Zamawiającego od Wykonawcy, którego oferta wstępnie uzyskała status oferty najkorzystniejszej – oświadczenie o
przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w przedmiotowym
postępowaniu - sporządzone według wzoru stanowiącego Załącznik Nr 4.2 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu
wykazania spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w art. 112 ustawy Pzp, wskazanych w rozdz. V ust. II SWZ,
Zamawiający żąda następujących dokumentów:
1. składane wraz z ofertą oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu aktualne na dzień składania ofert, którego
wzór stanowi Załącznik Nr 4.1 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
I. Projektowane postanowienia umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy zostały określone wewzorze umowy, stanowiącym załącznik Nr 3 do SWZ.
II. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zamian w umowie w zakresie uregulowanym w art. 454-455 ustawy Pzp
oraz wskazanym we wzorze umowy
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-26 10:00
8.2.) Miejsce składania ofert: za pośrednictwem Platformy dostępnej pod adresem https://opsbielany.ezamawiajacy.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 10:05
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Zamawiający wymaga złożenia wraz z ofertą Wykazu cen jednostkowych, sporządzonego zgodnie z załącznikiem Nr 2A w formie katalogu elektronicznego (arkusz kalkulacyjny w formacie xlsx).INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie badania ewaluacyjnego bieżącego wdrażania Strategii adaptacji do zmian klimatu dla m.st. Warszawy do roku 2030 z perspektywą do roku 2050 MPA wraz z rekomendacjami dalszych działań.
- TITRATOR
- Dostawa materiałów medycznych jednorazowego użytku dla Przychodni Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola - Śródmieście V
- Modernizacja i rozbudowa ośrodka rehabilitacji krajowych ptaków chronionych "Ptasi Azyl" przy Miejskim Ogrodzie Zoologicznym im Antoniny i Jana Żabińskich w systemie zaprojektuj i wybuduj.
- "Kompleksowa organizacja międzynarodowej konferencji <<87. Posiedzenie Plenarne i Dzień Tematyczny Komitetu Wyższych Inspektorów Pracy (SLIC)>>".
- Wynajem, montaż, eksploatacja wraz z utrzymaniem oraz demontaż Dekoracji iluminacji świątecznej dla wyznaczonych lokalizacji w Dzielnicy Wilanów m.st. Warszawy
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla Przedszkola nr 5 "SŁONECZKO" w Nowym Tomyślu "
- WYBÓR DOSTAWCÓW ARTYKUŁÓW SPOŻYWCZYCH, NA RZECZ PRZEDSZKOLA NR 77 WE WROCŁAWIU
- Dostawa żywności dla Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego we Włocławku na rok 2025
- Dostawa artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej im. Mikołaja Kopernika w Serocku w podziale na 7 części
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla Szkoły Podstawowej im. Obrońców Pomorza Gdańskiego w Miłobądzu z podziałem na części
- Dostawa Artykułów Spożywczych
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.