eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierza Wielka"Remont dachu budynku Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kazimierzy Wielkiej"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Remont dachu budynku Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kazimierzy Wielkiej”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: CENTRUM ADMINISTRACYJNE PLACÓWEK OPIEKUŃCZO-WYCHOWCZYCH W KAZIMIERZY WIELKIEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 260751503

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. T. Kościuszki 15 lokal 1

1.5.2.) Miejscowość: Kazimierza Wielka

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-500

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: centrum.finanse.kw@op.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://capowkazimierzaw.bip.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-486117e9-311a-441b-91c3-6cb17fddfa94

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - związki podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt 1 lub 2 ustawy lub podmiotów, o których mowa w art. 4 pkt. 3 ustawy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Remont dachu budynku Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kazimierzy Wielkiej”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-486117e9-311a-441b-91c3-6cb17fddfa94

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597513

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00502632

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 3/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 181914,38 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest Remont dachu budynku Centrum Administracyjne Placówek Opiekuńczo-Wychowawczych w Kazimierzy Wielkiej.

W zakres tych robót wchodzą:

Rozbiórki, demontaże, prace przygotowawcze, utylizacja.
Wykonanie rozbiórek wszystkich elementów zainstalowanych na dachu:
- odłączenie i demontaż instalacji odgromowej , instalacja przewidziana do ponownego montażu
- zabezpieczenie czynnych przewodów kominowych przed zanieczyszczeniem,
- wykonanie rynien drewnianych do transportu gruzu (montaż i demontaż),
- rozebranie nieczynnych przewodów kominowych wraz z zabezpieczaniem i uzupełnieniem otworów,
- rozebranie obróbek blacharskich,
- rozbiórka pokrycia dachowego, konstrukcji,
- demontaż rynien i rur spustowych,
- rozbiórka skorodowanych elementów więźby dachowej,
- wywóz materiałów z rozbiórki i gruzu wraz z utylizacją,

Roboty remontowe:
W ramach remontu należy wykonać:
- wymiana elementów drewnianych więźby dachowej, wzmocnienie więźby wraz z impregnacją starych i nowych,
- materiałów drewnianych,
- montaż nowego pokrycia dachowego z blachy trapezowej wraz z obróbkami, ławami kominiarskimi i śniegołapami,
- montaż orynnowania – rynny i rury spustowe,
- wymiana instalacji odgromowej wraz z pomiarami.

Roboty towarzyszące
W ramach zadania należy wykonać:
- wszelkie prace towarzyszące,
- renowacja kominów wraz z obróbkami z blachy.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111100-9 - Roboty w zakresie burzenia

45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 209000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 209000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 209000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wypożyczalnia sprzętu budowlanego AGNES Michał Guzera

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591719560

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-121

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 209000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.