Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00091782/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Wynajem sprzętu wraz z kierowcą oraz świadczenie usług transportowych przy realizacji zadań własnych Gminy Głuszyca.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuszyca
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 890718248
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Parkowa 9
1.5.2.) Miejscowość: Głuszyca
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-340
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL517 - Wałbrzyski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@gluszyca.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.bip.gluszyca.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gluszyca1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Wynajem sprzętu wraz z kierowcą oraz świadczenie usług transportowych przy realizacji zadań własnych Gminy Głuszyca.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-987df290-c42c-11ee-a84d-d63fc4d19e65
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597636
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00043042/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.6 „Wynajem sprzętu wraz z kierowcą oraz świadczenie usług transportowych przy realizacji zadań własnych Gminy Głuszyca.”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00091782
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: NIBITZKiZP.271.3.1.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wynajem sprzętu wraz z kierowcami oraz świadczenie usług n/w sprżetem:
• koparko-ładowarką z napędem 4x4,
• samochodem samowyładowczym (wywrotce) z napędem 4x4 o ładowności min. 8 ton,
• samochodem samowyładowczym (wywrotce) z napędem 6x4 o ładowności min. 14 ton,
• samochodem samowyładowczym (wywrotce) z napędem 8x4 o ładowności min. 17 ton,
• ciągnikiem rolniczym z napędem 4x4 z przyczepą samowyładowczą,
• samochodem samowyładowczym o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton.
Prace wskazanym wyżej sprzętem polegały będą między innymi na naprawie/budowie dróg gruntowych, wykonywaniu prac ziemnych, wykonywaniu prac melioracyjnych, a także usługach transportowych w ramach prac interwencyjnych.
2. Wykonawca dysponuje sprzętem transportowym niezbędnym do realizacji przedmiotu zamówienia dopuszczonym do ruchu (aktualne badania techniczne) oraz ubezpieczonym zgodnie
z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
3. Wykonawca zapewnia do obsługi sprzętu transportowego niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia zatrudnionych przez siebie pracowników - minimum 3 osoby - posiadających wymagane przepisami prawa uprawnienia do kierowania/obsługi sprzętu transportowego.
4. Wykonawca zobowiązany jest do sporządzenia miesięcznego raportu/zestawienia wykonanych zleceń z wyszczególnieniem roboczo-godzin pracy poszczególnego rodzaju sprzętu wykorzystanego do realizacji zleconych usług wraz lokalizacją wykonanych prac.
5. Szacunkowa – przewidywana ilość godzin dla pracy poszczególnego sprzętu (w okresie trwania Umowy):
• samochód samowyładowczy o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 ton – 600 godz.
• koparko-ładowarką z napędem 4x4 – 33 godz.
• samochodem samowyładowczym (wywrotce) z napędem 4x4 o ładowności min. 8 ton – 7 godz.
• samochodem samowyładowczym (wywrotce) z napędem 4x4 o ładowności min. 14 ton – 5 godz.
• samochodem samowyładowczym (wywrotce) z napędem 4x4 o ładowności min. 17 ton – 7 godz.
• ciągnikiem rolniczym z napędem 4x4 z przyczepą samowyładowczą – 7 godz.
6. Przewidywane godziny wykorzystania sprzętu mają charakter jedynie szacunkowy.
7. Wykonawca powinien we własnym zakresie przyjąć podstawy wyceny, tak aby zakres prac zawarty w wycenie – zapewniał wykonanie przedmiotu zamówienia w sposób określony w SWZ.
8. Wykonawca winien podać w Formularzu ofertowym cenę realizacji przedmiotu zamówienia świadczonej usługi uwzględniając wszystkie dodatkowe koszty niezbędne do zrealizowania przedmiotu zamówienia.
9. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 60182000-7 - Wynajem pojazdów przemysłowych wraz z kierowcą
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 59189,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 59189,23 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 59189,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Transportowe Mirosław Kuska
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8851308400
7.3.4) Miejscowość: Głuszyca
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
INDYWIDUALNE GOSPODARSTWO ROLNE KUSKA MIROSŁAW
jakie przetargi wygrała firma
INDYWIDUALNE GOSPODARSTWO ROLNE KUSKA MIROSŁAW
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-19
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 59189,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące
INNE PRZETARGI GŁUSZYCA
- Świadczenie usług przygotowania i wydania gorącego posiłku dla dzieci, młodzieży i osób dorosłych na terenie Gminy Głuszyca oraz dowozu posiłku na terenie Gminy Głuszyca
- "Wymiana nieenergooszczędnych opraw oświetleniowych na oprawy typu LED w Gminie Głuszyca" (II)
więcej: przetargi GŁUSZYCA »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.