Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00571729/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
- 2024/BZP 00580401/01 - Modyfikacja z dnia 2024-11-06
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Zakup pomocy dydaktycznych w ramach Projektu pn. Wsparcie procesów edukacyjnych Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy
i Miasta Odolanów”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA I MIASTO ODOLANÓW
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 250855127
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Rynek 1
1.5.2.) Miejscowość: Odolanów
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-430
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL416 - Kaliski
1.5.7.) Numer telefonu: 62 733-15-81
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@odolanow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.odolanow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://e-propublico.pl/Zamawiajacy/AktualneOgloszenia?zamawiajacyId=2a8acec2-9cc8-40c6-b2d3-b4af9447d63a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Zakup pomocy dydaktycznych w ramach Projektu pn. Wsparcie procesów edukacyjnych Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminyi Miasta Odolanów”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-93ec4b6e-e993-4c00-a441-dd8c0a14f3b3
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597656
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00062189/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Zakup pomocy dydaktycznych w ramach Projektu pn, Wsparcie procesów edukacyjnych Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy i Miasta Odolanów
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej FEWP.06: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), działania 06.07 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00571729
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.2.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 223475,98 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Postępowanie stanowi część 1 zadania, która wchodziła w skład postępowania ZP.271.2.14.2024
4.1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania pn. „Zakup pomocy dydaktycznych w ramach Projektu pn. Wsparcie procesów edukacyjnych Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy i Miasta Odolanów”.
4.2. Przedsięwzięcie otrzymało dofinansowanie ze środków Unii Europejskiej w ramach osi priorytetowej FEWP.06: Fundusze europejskie dla Wielkopolski o silniejszym wymiarze społecznym (EFS+), działania 06.07 Edukacja przedszkolna, ogólna oraz kształcenie zawodowe.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostawa pomocy dydaktycznych do Ośrodków Wychowania Przedszkolnego na terenie Gminy i Miasta Odolanów.
2. Wszystkie pomoce dydaktyczne będące przedmiotem dostawy muszą być fabrycznie nowe i nieużywane, odpowiedniej jakości i funkcjonalności, wolne od wad, wykonane z materiałów dopuszczonych do obrotu na terenie Rzeczypospolitej Polskiej
3. Wszystkie książki będące przedmiotem dostawy muszą być wolne od zabrudzeń, zagnieceń i przebarwień.
4. Wszystkie materiały dydaktyczne powinny być dopuszczone do stosowania w placówkach oświatowych, muszą posiadać odpowiednie atesty, certyfikaty, świadectwa jakości i spełniać wszelkie wymogi norm określonych obowiązującym prawem.
5. Wymagany okres gwarancji jakości 24 miesiące.
6. Tam gdzie nie zostało wskazane inaczej, zamawiający dopuszcza odchylenie od wymiarów poszczególnych elementów ±10%.
7. Instrukcje powinny być sporządzone w języku polskim.
8. Składając ofertę Wykonawca jednocześnie zapewnia, że jest w stanie zrealizować przedmiot zamówienia i dostarczyć pomoce dydaktyczne zgodne z opisem, o parametrach nie gorszych niż wskazane, oraz że kwota złożonej Oferty zawiera wszelkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia, w szczególności, przygotowania, dostawy i rozładunku pod adresami wskazanymi w SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w załączniku nr 2 do SWZ.
Wszelkie użyte w opisie przedmiotu zamówienia nazwy konkretnych produktów i typy produktów nie są dla wykonawców wiążące, mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia parametrów przedmiotu zamówienia. W wypadku użytych w opisie - nazw, typów lub pochodzenia - towarzyszy im zapis „lub równoważny”, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza stosowanie równoważnych produktów, gdzie produkt równoważny oznacza taki produkt, który ma takie same cechy, funkcje oraz parametry i standardy jakościowe lub lepsze co wskazany w opisie konkretny z nazwy lub pochodzenia.
Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z zastosowaniem rozwiązań równoważnych.
Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37000000-8 - Instrumenty muzyczne, artykuły sportowe, gry, zabawki, wyroby rzemieślnicze, materiały i akcesoria artystyczne
37524200-9 - Gry planszowe
22110000-4 - Drukowane książki
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu nie wpłynęła żadna oferta w terminie przewidzianym na składanie ofert, tj. do dnia 12.11.2024 r. do godziny 10.00.SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
INNE PRZETARGI ODOLANÓW
więcej: przetargi ODOLANÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa sprzętu ICT, specjalistycznego, wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla Szkoły Podstawowej nr 15 w Mysłowicach w ramach projektu Edukacja dla wszystkich = wysoka jakość kształcenia.
- Dostawa sprzętu komputerowego oraz pomocy dydaktycznych w ramach projektu "Rozwój edukacji na terenie gminy Hyżne"
- Dostawa fantomów
- Wydruk i dostawa książki: "Wiślane statki i techniki nawigacyjne od XVI do XX wieku".
- Wyposażenie, doposażenie pracowni i warsztatów szkolnych dla zawodów szkolnictwa branżowego w nowoczesny sprzęt, materiały dydaktyczne zapewniające wysoką jakość kształcenia
- Dostawa artykułów w ramach zajęć teatralnych do placówek oświatowych na terenie Gminy Międzyrzec Podlaski
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.