eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi UzdowoZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO GRZEWCZEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W UZDOWIE



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO GRZEWCZEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W UZDOWIE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: DOM POMOCY SPOŁECZNEJ W UZDOWIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000901080

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 18/19

1.5.2.) Miejscowość: Uzdowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 13-214

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL621 - Elbląski

1.5.7.) Numer telefonu: 0236965416

1.5.8.) Numer faksu: 0236965556

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@dpsuzdowo.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dpsuzdowo.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

pomoc społeczna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I SUKCESYWNA DOSTAWA OLEJU OPAŁOWEGO GRZEWCZEGO LEKKIEGO DO KOTŁOWNI DOMU POMOCY SPOŁECZNEJ W UZDOWIE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0aedec1b-0a40-4759-9b49-5f094c2ac3dd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597713

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00055590/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup i dostawa oleju opałowego do kotłowni DPS w 2024r.

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0aedec1b-0a40-4759-9b49-5f094c2ac3dd

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: Szczegółowe informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami opisane zostały w Rozdziale VIII SWZ do prowadzonego postępowania.
https://ezamowienia.gov.pl/, www.dpsuzdowo.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Wykonawca zamierzający wziąć udział w niniejszym postępowaniu musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin Platformy e-Zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Przeglądanie i pobieranie publicznej treści dokumentacji postępowania nie wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia ani logowania.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Szczegółowe informacje zawarte są w SWZ Rozdział XX.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: DPS.PP.DO.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup i sukcesywna dostawa oleju opałowego grzewczego lekkiego do kotłowni DPS w Uzdowie w roku 2025 w ilości prognozowanej około 60 000 litrów.
Dostarczany olej opałowy grzewczy lekki winien charakteryzować się nie gorszymi parametrami jak niżej oraz być zgodny z polska normą PN-C-96024/2020-12
• gęstość w temp. 15 0 nie wyższa niż 860 kg/m3
• wartość opałowa nie mniejsza jak 42,60 MJ /kg
• temperatura zapłonu min. 560C
• temperatura płynięcia min. -200C
• zawartość siarki max. 0,10 % m/m
• barwa – czerwona

Dostawca zobowiązany jest dostarczać olej w ciągu 2 dni roboczych od chwili złożenia zamówienia telefonicznie lub elektronicznie, cysterną o pojemności do 18 tys. litrów (ograniczenia dotyczą lokalizacji kotłowni).

4.2.6.) Główny kod CPV: 09135100-5 - Olej opałowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Tak

4.2.9) Rodzaj i maksymalna wartość opcji oraz okoliczności skorzystania z opcji:

Zamawiający przewiduje możliwość opcji zgodnie z zapisem art. 441 ustawy Pzp. Opcja w niniejszym postępowaniu polega na możliwości zakupu po zrealizowaniu zamówienia podstawowego – dodatkowych ilości oleju opalowego określonych w zał. nr 1 do SWZ formularz ofertowy jako zamówienie w ramach opcji. W/w opcja wynosi 20% zamówienia podstawowego tj. 12 000 litrów. Zamawiający zastrzega, iż część zamówienia określona jako „opcja” jest uprawnieniem, a nie zobowiązaniem Zamawiającego. Ostateczna ilość zakupionego oleju w ramach opcji będzie uzależniona od bieżących potrzeb Zamawiającego i posiadanych przez niego na ten cel środków finansowych. Zamawiający może nie skorzystać z „opcji” a wykonawcy nie przysługują z tego tytułu żadne roszczenia. Zamawiający powiadomi Wykonawcę o zamiarze skorzystania z opcji, jego zakresie i terminach dostarczenia dostaw opcjonalnych. Skorzystanie z opcji nie wymaga aneksowania umowy. Zamówienie w ramach „opcji” będzie realizowane na tych samych warunkach co zamówienie podstawowe. Olej zakupiony w ramach „opcji” musi spełniać wszystkie wymogi jak dla zamówienia podstawowego.

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: od 2025-01-01 do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: cena 100%

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Zgodnie z art. 57 ustawy z dnia 11 września 2019r. Prawo zamówień publicznych o udzielnie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy którzy:
- spełniają warunki udziału w postępowaniu
- nie podlegają wykluczeniu.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy którzy wykażą brak podstaw do wykluczenia z powodu niespełnienia na podstawie art. 108 ust.1 i art. 109 ust. 1 Ustawy Prawo zamówień publicznych
Na dzień składania ofert dołącza oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykluczenia zgodnie z art. 125 Ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SWZ, Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczeń woli, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na późniejsze wezwanie Zamawiającego, zostanie wezwany do złożenia następujących dokumentów:
Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, o nie zaleganiu z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu datowane jak wyżej. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płatnościami na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu datowane jak wyżej.
Oświadczenie-informacja o przynależności do grupy kapitałowej – załącznik nr 6 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postepowaniu na dzień składania ofert wykonawca dołącza
1.Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu oraz wykluczenia zgodnie z art. 125 Ustawy Prawo zamówień publicznych z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 3 do SWZ,
2. Aktualny odpis z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej w celu weryfikacji osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy, tym samym składania oświadczeń woli, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem składania ofert.
Na potwierdzenie spełnienia warunku udziału w postepowaniu
Wykonawca, którego oferta zostanie oceniona najwyżej, na późniejsze wezwanie Zamawiającego zgodnie z art. 139 ust. 1 Ustawy prawo zamówień publicznych, zostanie wezwany do złożenia następujących dokumentów:
1.Wypełniony wg wzoru Załącznik nr 4 do SWZ (wykaz wykonanych dostaw), w którym wskaże, że wykonał w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, dwa zamówienia polegające na dostawie i sprzedaży oleju opałowego lekkiego grzewczego w ilości nie mniejszej niż 60 000 litrów dla jednego odbiorcy. W wykazie należy podać ich ilość, daty wykonania zamówienia oraz dołączyć dokument potwierdzający, że dostawy zostały wykonane należycie.
2. Wypełniony Załącznik nr 5 do SWZ ( wykaz cystern samochodowych), w którym wskaże, minimum jedną cysternę spełniającą warunki z rozdziału V pkt. 5.3 i 5.4.
3. Wypełniony Załącznik nr 5 do SWZ ( wykaz cystern samochodowych), w którym wskaże, minimum jedną cysternę spełniającą warunki z rozdziału V pkt. 5.3 i 5.4.
4. Opłaconą aktualną polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę min. 400 000,00 PLN.
5. Zaświadczenie z Urzędu Skarbowego, o nie zaleganiu z podatkami, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert - oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu datowane jak wyżej. Zaświadczenie z ZUS lub KRUS o nie zaleganiu z płatnościami na ubezpieczenia społeczne, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem lub zaświadczenie o uzyskaniu przewidzianym prawem zwolnienia, odroczenia lub rozłożenia na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu datowane jak wyżej.

5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia opisane zostały w Rozdziale XI pkt. 11.6 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Rodzaj i zakres zmian określa § 9 - projekt umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-26 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 10:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.