Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00488559/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-06
- 2024/BZP 00492665/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-10
- 2024/BZP 00509432/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Roboty budowlane na terenie NW Kraków - Etap V z podziałem na 2 Części
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: KRAKOW@WODY.GOV.PL
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/wody-polskie
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r20523,Roboty-budowlane-na-terenie-NW-Krakow-Etap-V.html?sid=20a5dd6662dc143db36e53cf37b4e94d1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Roboty budowlane na terenie NW Kraków - Etap V z podziałem na 2 Części2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e185dae5-44a4-46e6-b90c-ba5071bc3c39
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597724
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225727/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.52 Roboty budowlane na terenie NW Kraków - Etap V
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00488559
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: K.ROZ.2710.99.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 360000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa uszkodzeń i udrożnienie potoku Kaszowski km 0+800 - 2+800, m. Kaszów.Celem prac na potoku Kaszowskim jest udrożnienie koryta. Przedmiotowy potok wymaga zaplanowanych zabiegów z uwagi na bujnie rozwijającą się w okresie wegetacyjnym roślinność na skarpach i w dnie potoku oraz miejscowe przetamowania i zawężenia w korycie potoku. Nadmierna akumulacja nanosu mineralnego na skarpach, wpływa na zawężanie przekroju koryta oraz uniemożliwia swobodny przepływ wody głównie w rejonie mostów oraz w terenie zabudowanym. Lokalnie do odtworzenia są opaski z kiszek faszynowych o średnicy 15 cm w celu ustabilizowania skarp potoku i zapobieżeniu obsuwaniu się skarp.
Wykonanie prac jest konieczne z uwagi na bezpośrednią zabudowę mieszkaniową oraz infrastrukturę drogową.
Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- wzory umowy – Załącznik nr 1a do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – Załączniki nr 2a do SWZ
- kosztorys ofertowy – Załącznik nr 3a do SWZ
Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami BHP.
Nadzór przyrodniczy: Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji prac prowadzić nadzór przyrodniczy.
Zamawiający wymaga rękojmi na cały przedmiot zamówienia. Wymagany okres rękojmi to 36 miesiące od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy potwierdzonego odbiorem końcowym. Szczegóły dot. zasad rękojmi zawiera Wzór umowy – Załącznik nr 1a do SWZ
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z następującymi publikacjami:
• Katalog dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych wraz z ustaleniem zasad ich wdrażania
https://www.gov.pl/web/klimat/katalog-dobrych-praktyk-w-zakresie-robot-hydrotechnicznych
• Dobre praktyki utrzymania rzek https://www.wwf.pl/sites/default/files/201810/Dobre_praktyki_utrzymania_rzek_wyd_II. pdf
• Renaturyzacja wód – podręcznik dobrych praktyk renaturyzacji wód powierzchniowych https://www.wody.gov.pl/images/Aktualnosci/foto/renaturyzacjaKPRWP/Podrecznik_re naturyzacji.pdf
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 160000,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Naprawa uszkodzeń i udrożnienie potoku Olszanicki km 0+000-1+100, m. Kraków.Przedmiotem zamówienia są prace utrzymaniowe, polegające na naprawie uszkodzeń oraz udrożnieniu potoku Olszanickiego który znajduje się w administracji Nadzoru Wodnego Kraków. Potok w km 0+000-1+100 objętym zadaniem zlokalizowany jest na terenie miasta Kraków. Główne prace ziemne zlokalizowane są na ujściowym obwałowanym odcinku potoku Olszanickiego.
Szczegółowy zakres i rodzaj robót przewidzianych do wykonania przedmiotu zamówienia, warunki ich realizacji oraz obowiązki Wykonawcy zawierają:
- wzory umowy – Załącznik nr 1a do SWZ
- opis przedmiotu zamówienia – Załączniki nr 2b do SWZ
- kosztorys ofertowy – Załącznik nr 3b do SWZ
Przedmiot zamówienia należy wykonać na warunkach określonych w SWZ oraz zgodnie ze wzorem umowy oraz obowiązującymi przepisami BHP.
Nadzór przyrodniczy: Wykonawca zobowiązany jest przez cały okres realizacji prac prowadzić nadzór przyrodniczy.
Zamawiający wymaga rękojmi i gwarancji na cały przedmiot zamówienia. Wymagany okres rękojmi to 36 miesiące od dnia zakończenia realizacji przedmiotu umowy potwierdzonego odbiorem końcowym. Szczegóły dot. zasad rękojmi zawiera Wzór umowy – Załącznik nr 1b do SWZ
Ponadto Wykonawca zobowiązany jest do zapoznania się z następującymi publikacjami:
• Katalog dobrych praktyk w zakresie robót hydrotechnicznych i prac utrzymaniowych wraz z ustaleniem zasad ich wdrażania
https://www.gov.pl/web/klimat/katalog-dobrych-praktyk-w-zakresie-robot-hydrotechnicznych
• Dobre praktyki utrzymania rzek https://www.wwf.pl/sites/default/files/201810/Dobre_praktyki_utrzymania_rzek_wyd_II. pdf
• Renaturyzacja wód – podręcznik dobrych praktyk renaturyzacji wód powierzchniowych https://www.wody.gov.pl/images/Aktualnosci/foto/renaturyzacjaKPRWP/Podrecznik_re naturyzacji.pdf
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246400-7 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej
4.5.5.) Wartość części: 200000,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 135105,43 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 159998,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 135105,43 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma JANO Jan Kądzioła
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 551-112-68-22
7.3.3) Ulica: Nowowiejska 11
7.3.4) Miejscowość: Łączany
7.3.5) Kod pocztowy: 34-115
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 135105,43 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-11-15Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 6
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 168759,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253377,05 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193899,66 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Usługowo – Handlowe „EDER” Wąs Wiesław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 869-103-90-31
7.3.3) Ulica: Strzelce Wielkie 55A
7.3.4) Miejscowość: Strzelce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-822
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
Wiesław Wąs Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Eder"
jakie przetargi wygrała firma
Wiesław Wąs Przedsiębiorstwo Usługowo-Handlowe "Eder"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-05
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193899,66 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-19SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa zestawów komputerowych
- Usługa organizacji świadczeń z zakresu pomocy socjalnej, opieki medycznej i psychologicznej na rzecz cudzoziemców
- Wyłonieniu ekspertów/ekspertek do Zespołu do spraw opracowania rekomendacji dla doradcy metodycznego (DM) oraz nauczyciela konsultanta (NK) (...) - maksymalnie 6, z podziałem na 6 Części
- Sukcesywna dostawa paliw płynnych (benzyny bezołowiowej i oleju napędowego) na potrzeby floty Krajowego Zasobu Nieruchomości (KZN) na okres 12 miesięcy
- Przygotowywanie i dowożenie we wskazane miejsce gorących zestawów obiadowych klientom Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Bemowo m.st. Warszawy i działającego w jego strukturze OWiRON.
- Wykonywanie pomocniczych czynności administracyjno - biurowych w zakresie windykacji należności
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.