eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Zielona"Modernizacja sieci wodociągowej na terenie Gminy Dąbrowa Zielona"



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
„Modernizacja sieci wodociągowej na terenie Gminy Dąbrowa Zielona”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA ZIELONA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 151397902

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Kościuszki 31

1.5.2.) Miejscowość: Dąbrowa Zielona

1.5.3.) Kod pocztowy: 42-265

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL224 - Częstochowski

1.5.7.) Numer telefonu: 343555018

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ug@dabrowazielona.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.dabrowazielona.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://gwdabrowazielona.e-zp.finn.pl/procurements

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Modernizacja sieci wodociągowej na terenie Gminy Dąbrowa Zielona”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-44f634e2-1160-4ea0-b8b4-13c201b709c0

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597747

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00053198/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Modernizacja sieci wodociągowej na terenie gminy Dąbrowa Zielona.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00504164

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OŚIIP.271.I.6.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 163008,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:
zamierzenie inwestycyjne w zakresie zagospodarowania terenu i docieplenie budynku, które obejmuje:
- Przebudowę przegród zewnętrznych obiektu – zwiększenie gabarytów obiektu o grubość izolacji ETISC;
- rozbiórkę istniejących schodów zewnętrznych, wykonanie nowych stopni i spoczników z kostki betonowej;
- wykonanie opaski szerokości 50 cm z kostki betonowej wokół budynku;
- rozbiórkę złuszczonych tynków elewacyjnych, miejscowe naprawy ubytków konstrukcji ścian zewnętrznych i wewnętrznych, naprawy płaszczyzny ścian;
- Zamurowanie dwóch otworów okiennych na elewacji wschodniej (tylnej), podmurowanie otworu okiennego w pomieszczeniu wc oraz montaż parapetu wewnętrznego;
- wymiana drzwi zewnętrznych drewnianych jednoskrzydłowych na stolarkę stalową, malowanie drzwi stalowych dwuskrzydłowych;
- Malowanie rury wywiewu na elewacji frontowej, przełożenie skrzynki instalacyjnej na elewacji frontowej;
- Montaż nowego orynnowania i instalacji odgromowej;
- Montaż zadaszenia systemowego z poliwęglanu;
- Zakres prac robót wewnętrznych obejmuje między innymi: malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną, malowanie ścian lakierem lamperyjnym ścian wszystkich pomieszczeń do wysokości 2m nad podłogą, malowanie parapetów betonowych, czyszczenie podłóg, miejscowe naprawy ubytków i uszkodzeń, Malowanie 2 szt. zbiorników 4000l stalowych, wymiana / uzupełnienie brakujących kloszy lamp wewnętrznych.
- Oczyszczenie, naprawę nawierzchni stropów zbiorników nr 1 i 2.
- Wykonanie nowego pokrycia z papy zbiorników nr 1 i 2
- Malowanie włazów (4 szt.) zbiorników nr 1 i 2 (farba do metalu z atestem PZH, do stosowania na zewnątrz). Uwaga: na włazach należy odtworzyć nr zbiornika analogicznie do stanu istniejącego.
Pozostałe elementy zagospodarowania terenu nie ulegają zmianie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45321000-3 - Izolacja cieplna

45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 162300,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 162300,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 162300,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Firma Usługowa GER-BUD Grzegorz Kucharek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9491565502

7.3.3) Ulica: Struga 1A lok. 6

7.3.4) Miejscowość: Secemin

7.3.5) Kod pocztowy: 29-145

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-17

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 162300,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 40 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.