Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00509937/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-20
- 2024/BZP 00527858/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-03
- 2024/BZP 00535205/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-08
- 2024/BZP 00540553/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-10
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana 4 dźwigów osobowych (wind) wraz z wykonaniem prac powiązanych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001525
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Niepodległości 10
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-875
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@ue.poznan.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.ue.poznan.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/uep1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wymiana 4 dźwigów osobowych (wind) wraz z wykonaniem prac powiązanych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bc87dc89-56a9-47bf-a894-d99c45adbe0d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597765
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00028216/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Wymiana wind w budynku CA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00509937
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/033/24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest Wymiana 4 dźwigów osobowych (wind) w budynku Collegium Altum Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu wraz z wykonaniem prac powiązanych. Realizacja w trybie „zaprojektuj i wybuduj”.
2. Przedmiotem zamówienia są łącznie 3 zadania:
1) Zadanie I: Zaprojektowanie robót, tj. opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej obejmującej projekt budowlany (jeśli będzie wymagany) oraz dokumentacji projektowej technicznej (wykonawczej i warsztatowej), dla zadania inwestycyjnego pn.: „Wymiana 4 dźwigów osobowych (wind) w budynku Collegium Altum Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu wraz z wykonaniem prac powiązanych” w zakresie wszystkich branż (w tym branży budowlanej, konstrukcyjnej, branży instalacji elektrycznych tj. instalacji zasilających, oświetleniowych, instalacji ppoż. i instalacji niskoprądowych, telekomunikacyjnych, CCTV, audio-video, kontroli dostępu, branży instalacji sanitarnych w zakresie wentylacji) do wykonania w szybach windowych i maszynowni windowej oraz przestrzeniach przyległych wraz z opracowaniem przedmiarów, kosztorysów i specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót. Ww. dokumentacja projektowa przed jej skierowaniem do realizacji wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę niezbędnych uzgodnień z organami zewnętrznymi zgodnie z obowiązującymi przepisami (np. z Urzędem Dozoru Technicznego, z Rzeczoznawcą ppoż.) oraz wymaga uzyskania akceptacji Zamawiającego. Ponadto obowiązkiem Wykonawcy jest przeprowadzić na podstawie ww. dokumentacji w imieniu Zamawiającego niezbędne zgłoszenie prowadzenia robót budowlanych lub uzyskać na podstawie ww. dokumentacji, w imieniu Zamawiającego, niezbędne pozwolenie na prowadzenie robót budowlanych zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz wymaganiami organów administracji architektoniczno-budowlanej. W zakres zadania I wchodzi również zapewnienie przez Wykonawcę Nadzoru Autorskiego pełnionego przez autorów dokumentacji projektowej tj. przez projektantów odpowiednich branż w trakcie realizacji prac budowlanych. Prace projektowe oraz Nadzór Autorski muszą zostać wykonane zgodnie z szczegółowymi wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym, w Umowie oraz dokumentacji o udzielenie zamówienia publicznego.
2) Zadanie II: Wykonanie robót, tj. zrealizowanie, na postawie opracowanej przez Wykonawcę i uzgodnionej z Zamawiającym dokumentacji projektowej oraz na podstawie odpowiedniego zgłoszenia robót budowlanych lub uzyskanych wymaganych pozwoleń na prowadzenie robót budowlanych, montażowych i instalacyjnych w zakresie umożliwiającym uzyskanie, zgodnie z prawem budowlanym i przepisami o dozorze technicznym, pozwolenia na użytkowanie i decyzji o dopuszczeniu 4 nowych dźwigów windowych D1, D2, D3, D4 do eksploatacji, w tym:
• etapowy demontaż i utylizacja 4 istniejących dźwigów D1, D2, D3, D4 wraz z maszynowniami oraz powiązanymi elementami konstrukcyjnymi tj. szynami w szybach windowych:
• etapowa dostawa i montaż nowych dźwigów osobowych wraz z maszynowniami, drzwiami windowymi oraz niezbędnymi elementami konstrukcyjnymi tj. szynami w szybach windowych przystosowanych do intensywnego użytkowania,
• wykonanie wentylacji mechanicznej szybów windowych oraz wentylacji mechanicznej maszynowni windowej,
• wykonanie (w tym rozbudowa i przebudowa) instalacji elektrycznych w tym instalacji zasilających, oświetleniowych, instalacji ppoż. i instalacji niskoprądowych i teletechnicznych, telekomunikacyjnych, CCTV, audio-video, kontroli dostępu wraz z odpowiednim programowaniem i konfiguracją nowych i przebudowywanych instalacji i systemów,
• wykonanie robót wykończeniowych,
• przeprowadzenie uruchomień, testów, prac odbiorowych.
• wykonanie dokumentacji powykonawczej, w tym sporządzenie projektu powykonawczego odzwierciedlającego faktycznie wykonane roboty,
• przeprowadzenie przez Wykonawcę w imieniu Zamawiającego niezbędnych procedur urzędowych mających na celu uzyskanie zgody na eksploatację dźwigów;
3) Zadanie III: Świadczenie w okresie gwarancji usługi konserwacji dźwigów z pogotowiem dźwigowym w zakresie i w sposób ustalony obowiązującymi przepisami, wymaganiami Urzędu Dozoru Technicznego oraz wymaganiami określonymi w dokumentacji techniczno-ruchowej nowych dźwigów windowych oraz zgodnie z dokumentacją przetargową i szczegółowymi wymaganiami określonymi w Programie Funkcjonalno-Użytkowym
4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
71320000-7 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45210000-2 - Roboty budowlane w zakresie budynków
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne
45313100-5 - Instalowanie wind
45331210-1 - Instalowanie wentylacji
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
50750000-7 - Usługi w zakresie konserwacji wind
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4477200,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 8004766,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4477200,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Windy Wipro Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 382308124
7.3.3) Ulica: Kokotów 942
7.3.4) Miejscowość: Węgrzce Wielkie
7.3.5) Kod pocztowy: 32-002
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Informatyki „ZETO” Spółka Akcyjna ul. Skorupska nr 9,
15-048 Białystok,
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4477200,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-12-15INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Dostawa worków do moczu, zestawów do lewatyw, rękawic ochronnych, mydła i płynu dezynfekujacego do myjni chirurgicznych
- Rozbudowa MOP Kuny w ciągu autostrady A2 wraz z budową instalacji fotowoltaicznej
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA ROZBIÓRCE I BUDOWIE OBIEKTU MOSTOWEGO NR 3 NA CYTADELI [POZNAŃ]
- Sukcesywne dostawy farb, artykułów malarskich i impregnatów, dla Oddziałów Poznańskich Ośrodków Sportu i Rekreacji
- Świadczenie usług cateringowych dla Sieć Badawcza Łukasiewicz - Poznańskiego Instytutu Technologicznego.
- Prowadzenie zajęć wczesnego wspomagania rozwoju dziecka oraz dodatkowych usług terapeutów, fizjoterapeutów, psychologów, pedagogów, logopedów i innych specjalistów
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów TBS, zasobów własnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I TBS Sp. z o.o. w Gliwicach
- wykonywanie usług w zakresie całodobowej obsługi technicznej zasobów komunalnych administrowanych przez Zarząd Budynków Miejskich I Towarzystwo Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Gliwicach
- Usługa wykonania projektu rozbudowy i przebudowy Górnego Internatu wraz z koncepcją zagospodarowania terenu zamawiającego - Jamrozowa Polana
- Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku Szkoły Podstawowej nr 3 przy ul. 20 Października 2 w Środzie Wielkopolskiej
- Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji "Rozbudowa Szpitala Puckiego Sp. z o.o. o Blok Operacyjny, Aptekę, Dział Rehabilitacji i Pracownię Endoskopii"
- Sieć kanalizacji sanitarnej z przyłączami oraz wyposażenie hydroforni sieciowej w miejscowości Pasternik gmina Gromadka
więcej: Roboty rozbiórkowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.