eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźDostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: WOJEWÓDZKI OŚRODEK RUCHU DROGOWEGO W ŁODZI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 471696235

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowy Józefów 52

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 94-406

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 426373196

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@word.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.word.lodz.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

wojewódzka samorządowa osoba prawna

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa paliwa do pojazdów Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf573a2b-20d4-4df6-b637-5d8348ae573e

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597914

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00077078/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.3 Dostawa paliwa do pojazdów WORD w Łodzi (WORD Łódź, OT Piotrków Tryb., Sieradz, Skierniewice, Kutno)

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf573a2b-20d4-4df6-b637-5d8348ae573e

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja między Zamawiającym, a Wykonawcami odbywa się drogą elektroniczną przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl. Wszelkie informacje wskazane w Rozdziale XIV SWZ.

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Informacje w tym zakresie znajdują się w Rozdziale XIV SWZ.

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zamawiający realizuje obowiązki informacyjne wynikające z RODO poprzez zamieszczenie wymaganych informacji w dokumencie zamówienia (rozdział XXVIII SWZ).

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: WORD/DO/2300/18/24

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak

4.1.9.) Liczba części: 5

4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części

4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

Część 1

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Łódź.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Łodzi, z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 27.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 13.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
2. Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy
(ON), musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm
Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych
Zamawiającego
4. Wykonawca winien zaproponować Zamawiającemu możliwości wykorzystania przez niego
kart paliwowych bez limitu miesięcznego, wystawionych na pracowników Zamawiającego oraz 1 na Okaziciela. max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego ul. Nowy Józefów 52 w Łodzi, liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych i ciężarowych.
6. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne siedem dni w tygodniu w godz. 6-22.
7. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
8. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średnia odległość między placem manewrowym (ul. Nowy Józefów 52 w Łodzi) a stacją paliw Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 2

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Sieradz.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Sieradz, z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 19.700 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 12.500 litrów (przez cały okres trwania umowy)
2. Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy
ON, musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm
Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych
Zamawiającego
4. Wykonawca winien zaproponować Zamawiającemu możliwości wykorzystania przez niego
kart paliwowych bez limitu miesięcznego, wystawionych na pracowników Zamawiającego oraz 1 na Okaziciela. max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego - ul. 3 maja 7 w Sieradzu,
liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych i ciężarowych.
6. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne siedem dni w tygodniu w godz. 6-22.
7. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela (dla każdego zadania
oddzielnie).
8. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) znajduje się w Załączniku
nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średnia odległość między placem manewrowym (ul. 3 maja 7 w Sieradzu) a stacją paliw Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 3

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Skierniewice.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Skierniewic, z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 10.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 11.500 litrów (przez cały okres trwania umowy)
2. Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy ON, musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm
Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych
Zamawiającego
4. Wykonawca winien zaproponować Zamawiającemu możliwości wykorzystania przez niego
kart paliwowych bez limitu miesięcznego, wystawionych na pracowników Zamawiającego oraz 1 na Okaziciela. max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego - ul. St. Kaczyńskiego 7 w Skierniewicach, liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych i ciężarowych.
6. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne siedem dni w tygodniu w godz. 6-22.
7. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela (dla każdego zadania
oddzielnie).
8. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) znajduje się w Załączniku
nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średnia odległość między placem manewrowym (ul. Kaczyńskiego 7 w Skierniewicach) a stacją paliw Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 4

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Piotrków Trybunalski.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Piotrków Tryb., z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 16.600 litrów (przez cały okres trwania umowy)
ON – w przewidywanej ilości 15.700 litrów (przez cały okres trwania umowy)
2. Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95) i olej napędowy
ON, musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm
Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych
Zamawiającego
4. Wykonawca winien zaproponować Zamawiającemu możliwości wykorzystania przez niego
kart paliwowych bez limitu miesięcznego, wystawionych na pracowników Zamawiającego oraz 1 na Okaziciela. max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego - ul. Gliniana 17 w Piotrkowie Trybunalskim, liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych i ciężarowych.
6. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne siedem dni w tygodniu w godz. 6-22.
7. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela (dla każdego zadania
oddzielnie).
8. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) znajduje się w Załączniku
nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

09134100-8 - Olej napędowy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średnia odległość między placem manewrowym (ul. Gliniana 17 w Piotrkowie Tryb.) a stacją paliw Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

Część 5

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Kutno.
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do samochodów służbowych będących w użytkowaniu Zamawiającego, realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacjach paliw Wykonawcy, na terenie miasta Kutna, z możliwością pobierania paliwa w innych stacjach Wykonawcy na terenie całego kraju. Dostawa obejmuje następujące rodzaje paliw
PB 95 – w przewidywanej ilości 5.000 litrów (przez cały okres trwania umowy)
2. Paliwo objęte niniejszym zamówieniem tj. benzyna bezołowiowa (PB – 95), musi spełniać wymogi jakościowe dla paliw ciekłych zgodne z wymogami Polskich Norm Jakościowych Paliwo powinno odpowiadać wymaganym normom, określonym w Rozporządzeniu Ministra Klimatu i Środowiska z dnia 26 czerwca 2024r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz. U. z 2024r. poz. 1018).
3. Zamawiający dopuszcza możliwość zakupu większej lub mniejszej ilości paliw niż podane w specyfikacji. Ilość zakupionego paliwa będzie zależeć od potrzeb i możliwości finansowych
Zamawiającego
4. Wykonawca winien zaproponować Zamawiającemu możliwości wykorzystania przez niego
kart paliwowych bez limitu miesięcznego, wystawionych na pracowników Zamawiającego oraz 1 na Okaziciela. max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela.
5. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będzie oferta nie mogą znajdować się w odległości większej niż 5 km od miejsca działalności Zamawiającego – (ul. Karola Szymanowskiego 21 w Kutnie) liczoną najkrótszą drogą publiczną przeznaczoną dla pojazdów osobowych i ciężarowych.
6. Stacje paliw Wykonawców, których dotyczyć będą oferty częściowe winne być czynne siedem dni w tygodniu w godz. 6-22.
7. Rozliczenie jednostkowe każdego zakupu będą dokonywane bezgotówkowo za pomocą kart paliwowych imiennych, działających w systemie stacji paliw Wykonawcy. Wykonawca dostarczy bezpłatnie max. 10 sztuk kart imiennych, w tym 1 na okaziciela (dla każdego zadania
oddzielnie).
8. Rozliczenie paliwa fakturowane dwa razy w miesiącu (przelewem).
9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (dla wszystkich zadań) znajduje się w Załączniku
nr 1 do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 09100000-0 - Paliwa

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

09132100-4 - Benzyna bezołowiowa

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert:

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Sposób oceny ofert został określony w rozdziale XXII SWZ

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60,00

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Wysokość rabatu

4.3.6.) Waga: 20,00

Kryterium 3

4.3.4.) Rodzaj kryterium: serwis posprzedażny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Średnia odległość między placem manewrowym (ul. Karola Szymanowskiego 21 w Kutnie) a stacją paliw Wykonawcy

4.3.6.) Waga: 20,00

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Wykonawca winien wykazać, iż posiada aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną
przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dla każdego z zadań).
2. O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki udziału w postępowaniu, dotyczące zdolności technicznej lub zawodowej: Wykonawca spełni warunek, jeżeli wykaże, że dysponuje:

Dla zadania I:
1. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Łodzi:
a) położonej w odległości maksimum 5km od miejsca działalności Zamawiającego (ul. Nowy
Józefów 52 w Łodzi) czynnej siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
b) obsługującej wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu
zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, w szczególności zapewniające swobodne
manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania.
c) posiadającej wjazd na stację paliw bezpośrednio z drogi publicznej,
d) posiadającej wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną,
2. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma
stacjami paliw w każdym województwie na terenie całego kraju, czynnymi siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
3. Wykonawca winien oświadczyć iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski.

Dla zadania II:
1. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Sieradz:
a) położonej w odległości maksimum 5km od miejsca działalności Zamawiającego (ul. 3 maja w Sieradzu) czynnej siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
b) obsługującej wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu
zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, w szczególności zapewniające swobodne
manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania.
c) posiadającej wjazd na stację bezpośrednio z drogi publicznej,
d) posiadającej wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną,
2. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma
stacjami paliw w każdym województwie na terenie całego kraju, czynnymi siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
3. Wykonawca winien oświadczyć iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski.

Dla zadania III:
1 Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Skierniewice:
a) położonej w odległości maksimum 5km od miejsca działalności Zamawiającego (ul. Stanisława Kaczyńskiego 7 w Skierniewicach) czynnej siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
b) obsługującej wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu
zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, w szczególności zapewniające swobodne
manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania.
c) posiadającej wjazd na stację bezpośrednio z drogi publicznej,
d) posiadającej wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną,
2. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma
stacjami paliw w każdym województwie na terenie całego kraju, czynnymi siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
3. Wykonawca winien oświadczyć iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski.

Dla zadania IV:
1 Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Piotrków Trybunalski:
a) położonej w odległości maksimum 5km od miejsca działalności Zamawiającego (ul. Gliniana 17 w Piotrkowie Trybunalskim) czynnej siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
b) obsługującej wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu
zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, w szczególności zapewniające swobodne
manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania.
c) posiadającej wjazd na stację bezpośrednio z drogi publicznej,
d) posiadającej wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną,
2. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma
stacjami paliw w każdym województwie na terenie całego kraju, czynnymi siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
3. Wykonawca winien oświadczyć iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski.

Dla zadania V:
1 Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował po co najmniej jednej stacji paliw znajdującej się w granicach administracyjnych miasta Kutno:
a) położonej w odległości maksimum 5km od miejsca działalności Zamawiającego (ul. Karola Szymanowskiego 21 w Kutnie) czynnej siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
b) obsługującej wszystkie pojazdy Zamawiającego wskazane w pkt. 10 i 11 Opisu przedmiotu
zamówienia, stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, w szczególności zapewniające swobodne
manewrowanie pojazdów Zamawiającego z uwzględnieniem ich parametrów tj.: długości, szerokości, rozstawu osi i średnicy zawracania.
c) posiadającej wjazd na stację bezpośrednio z drogi publicznej,
d) posiadającej wyjazd ze stacji paliw bezpośrednio na drogę publiczną,
2. Wykonawca winien wykazać, iż dysponuje lub będzie dysponował co najmniej pięcioma
stacjami paliw w każdym województwie na terenie całego kraju, czynnymi siedem dni w tygodniu co najmniej w godz. 6-22.
3. Wykonawca winien oświadczyć iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia, oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia w zakresie podstaw wykluczenia z postępowania wskazanych przez Zamawiającego, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy. Wzór oświadczenia o aktualności informacji zawartych w oświadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy stanowi załącznik numer 4 do SWZ.
Uwaga:
Oświadczenie składa również każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy, składa również oświadczenia tych podmiotów, potwierdzające, że nie zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia z postępowania.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wezwie Wykonawcę, którego oferta została najwyżej oceniona, do złożenia w wyznaczonym terminie, nie krótszym niż 5 dni od dnia wezwania, aktualnego na dzień złożenia:
1) aktualną koncesję na obrót paliwami ciekłymi wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (dla każdego z zadań).
Uwaga:
Powyższy dokument potwierdza spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 2 rozdziału XI SWZ.

2) dla zadania I:
2.1. Wykaz stacji paliw na terenie miasta Łodzi i kraju (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)
2.2. Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski. – Załącznik nr 6 do SWZ.
2.3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań Zamawiającego w zakresie stacji paliw na której będzie realizowane zamówienie, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 – dla Zadania I - SWZ–Załącznik nr 7 do SWZ.

3) dla zadania II:
3.1. Wykaz stacji paliw na terenie miasta Sieradz i kraju (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)
3.2. Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski. – Załącznik nr 6 do SWZ.
3.3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań Zamawiającego w zakresie stacji paliw na której będzie realizowane zamówienie, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 – dla Zadania II - SWZ––Załącznik nr 7 do SWZ.

4) dla zadania III:
4.1. Wykaz stacji paliw na terenie miasta Skierniewice i kraju (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)
4.2. Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski. – Załącznik nr 6 do SWZ.
4.3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań Zamawiającego w zakresie stacji paliw na której będzie realizowane zamówienie, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 – dla Zadania III - SWZ– Załącznik nr 7 do SWZ.

5) dla zadania IV:
5.1. Wykaz stacji paliw na terenie miasta Piotrków Trybunalski i kraju (wg wzoru stanowiącego
Załącznik nr 5 do SWZ)
5.2 Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających
Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski. – Załącznik nr 6 do SWZ.
5.3 Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań Zamawiającego w zakresie stacji paliw na której będzie realizowane zamówienie, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 – dla Zadania IV - SWZ– Załącznik nr 7 do SWZ.

6) dla zadania V:
6.1. Wykaz stacji paliw na terenie miasta Kutna i kraju (wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SWZ)
6.2. Oświadczenie Wykonawcy, iż dysponuje systemem kart paliwowych, umożliwiających Zamawiającemu bezgotówkowe tankowanie paliwa w stacjach paliwowych Wykonawcy, na terenie Polski. – Załącznik nr 6 do SWZ.
6.3. Oświadczenie Wykonawcy, o spełnieniu wymagań Zamawiającego w zakresie stacji paliw na której będzie realizowane zamówienie, o których mowa w Rozdziale XI ust. 1 pkt 4 – dla Zadania V - SWZ– – Załącznik nr 7 do SWZ.
Uwaga:
Powyższe dokumenty potwierdzają spełnianie warunku udziału w postępowaniu, o którym mowa w ust. 1 pkt 4 rozdziału XI SWZ.


Jeżeli Wykonawca powołuje się na doświadczenie w realizacji dostaw wykonanych wspólnie z innymi Wykonawcami, w wykazie dostaw wykonanych wskazuje tylko te dostawy, w których wykonaniu Wykonawca bezpośrednio uczestniczył, a w przypadku świadczeń powtarzających się lub ciągłych, w których wykonywaniu bezpośrednio uczestniczył lub uczestniczy.

Jeżeli Wykonawca, którego oferta w kilku Zadaniach została najwyżej oceniona, może złożyć powyższe dokumenty w jednym egzemplarzu, spełniające wszystkie podmiotowe środki dowodowe dla poszczególnych Zadań.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawcy (jeśli dotyczy);
2. Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby oraz pełnomocnictwo lub inny dokument
potwierdzający umocowanie osoby do reprezentowania podmiotu udostępniającego zasoby – Załącznik nr 9 do SWZ (jeśli dotyczy);
3. Pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania
Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeśli dotyczy).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia.
2) W przypadku, o którym mowa w pkt 1, Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika (lidera) do
reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
3) Nazwy Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia muszą zostać wskazane w ofercie.
4) Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – dokument ustanawiający pełnomocnika, o którym mowa w pkt 2.
5) W odniesieniu do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający nie określa wymagań związanych z realizacją zamówienia w inny sposób niż w odniesieniu do pojedynczych Wykonawców.
6) Przepisy dotyczące Wykonawcy stosuje się odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
7) Wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z podmiotem występującym jako reprezentant (lider) Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego będą ponosić solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy. Szczegółowe kwestie dotyczące Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostały uregulowane w SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści złożonej
oferty w następujących przypadkach:
1.1. W przypadku gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji umowy.
1.2. W przypadku ustawowej zmiany stawki podatku VAT, wynagrodzenie należne Wykonawcy podlega automatycznej waloryzacji odpowiednio o kwotę podatku VAT wynikającą ze stawki tego podatku obowiązującej w chwili powstania obowiązku podatkowego. W takim przypadku wysokość wynagrodzenia należnego Wykonawcy ustalana jest każdorazowo z uwzględnieniem aktualnej stawki podatku VAT obowiązującej na dzień wystawienia faktury (powstania obowiązku podatkowego). W takiej sytuacji nie jest wymagane sporządzenie aneksu do umowy.
2. Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają dla swej ważności formy pisemnej pod rygorem nieważności.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-25 10:00

8.2.) Miejsce składania ofert: Wykonawca składa ofertę za pośrednictwem portalu e-Zamówienia https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-25 11:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-24

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.