Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00491087/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-09
- 2024/BZP 00510160/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-20
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa ujęcia i stacji uzdatniania wody w Borzestowie
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Chmielno
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 191674925
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Gryfa Pomorskiego 22
1.5.2.) Miejscowość: Chmielno
1.5.3.) Kod pocztowy: 83-333
1.5.4.) Województwo: pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL634 - Gdański
1.5.7.) Numer telefonu: 586856868
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@chmielno.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.chmielno.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/gmina_chmielno1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa ujęcia i stacji uzdatniania wody w Borzestowie2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0be0926e-8d1d-47e4-98a8-e7dc363d99eb
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00597927
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00003868/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Budowa ujęcia i stacji uzdatniania w Borzestowie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Poddziałanie „Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i w oszczędzanie energii” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014–2020.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00491087
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RZP-II.271.30.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót hydrogeologicznych i budowlanych nowego ujęcia wody podziemnej z otworów czwartorzędowych wraz ze stacją uzdatniania wody, zlokalizowanych na działce nr 159, obręb Borzestowo. Zadanie m.in. obejmuje: budowę budynku stacji uzdatniania wody, montaż dwóch zbiorników retencyjnych wody uzdatnionej, montaż urządzeń uzdatniania wody w budynku, montaż agregatu prądotwórczego, budowę instalacji zewnętrznych, wykonanie dojazdu oraz opasek ochronnych obiektów, wykonanie ogrodzenia terenu.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca załącznik nr 8 do SWZ.
Ponadto zakres zamówienia obejmuje w szczególności:
a. zagospodarowanie placu budowy i oznaczenie budowy tablicami zgodnie z obowiązującymi przepisami;
b. roboty geodezyjne polegające na wytyczeniu obiektów zgodnie z dokumentacją projektową. Wykonawca zobowiązany jest do sprowadzenia prawidłowości wytyczeń i zgłoszenia Inspektorowi nadzoru wszelkich błędów, niejasności i odstępstw przed rozpoczęciem robót;
c. roboty ziemne, roboty budowlane, urządzenie zieleni, oznakowanie i inne – elementy i ilości wskazane w przedmiarze robót i pozostałej dokumentacji projektowej;
d. sporządzenie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, kosztorysu powykonawczego oraz dokumentacji powykonawczej.
e. opracowanie i przedstawienie inspektorowi nadzoru do akceptacji harmonogramu rzeczowo-finansowego robót, propozycji materiałowych i urządzeń, wykonanie prób, dokumentów odbiorowych i innych czynności niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia,
f. udział w naradach budowy i spotkaniach związanych z realizacją inwestycji,
g. przekazanie dokumentacji fotograficznej terenu inwestycji i wykonywanych robót oraz realizowanych obiektów przed i po wykonaniu robót,
h. przywrócenie do stanu pierwotnego pobliskiego terenu inwestycji, likwidacji ewentualnych szkód, wypłat odszkodowań za wyrządzone szkody,
i. zabezpieczenie budowli narażonych na uszkodzenia w wyniku prowadzonych przez Wykonawcę robót,
j. składowanie odpadów i ich wywiezienie na składowisko odpadów zgodnie z obowiązującymi przepisami w tym zakresie,
Wykonanie przedmiotu zamówienia musi być zgodne z niniejszą Specyfikacją Warunków Zamówienia (dalej: SWZ) i obowiązującymi przepisami prawa.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków
45232430-5 - Roboty w zakresie uzdatniania wody
45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej
45262220-9 - Wiercenie studni wodnych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4197350,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 7495620 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4197350,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:
zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Wodno-Kanalizacyjne i C.O. Marek Wenta
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8421485364
7.3.3) Ulica: Mikorowo 21
7.3.4) Miejscowość: Mikorowo
7.3.5) Kod pocztowy: 76-243
7.3.6.) Województwo: pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI WODNO-KANALIZACYJNE I C.O MAREK WENTA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI WODNO-KANALIZACYJNE I C.O MAREK WENTA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4197350,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja sali gimnastycznej przy Szkole Podstawowej nr 6 im. Narodowego Święta Niepodległości w Koszalinie (II)
- "Remont instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w Auli Nova Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu, ul. Święty Marcin 87"
- "Przebudowa drogi wojewódzkiej nr 724 w zakresie budowy przejścia dla pieszych oraz budowy sieci elektroenergetycznej do 1 kV oświetlenia drogowego". - nr postępowania 270/24
- Wykonanie instalacji klimatyzacji w budynku Dyrekcji Parku Narodowego "Ujście Warty" w Chyrzynie 1
- "Rozbudowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Rudziniec - Uporządkowanie gospodarki ściekowej na terenie Gminy Rudziniec" z podziałem na zadania
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania obiektu handlowego na żłobek.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.