Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00498907/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-13
- 2024/BZP 00515139/01 - Modyfikacja z dnia 2024-09-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych wraz z zakupem I wyposażenia w ramach zadania pn.: „Dostosowanie pomieszczeń administracyjnych do wymagań użytkownika – Bud. A odcinek A MSB Sp. z o.o.”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Mazowiecki Szpital Bródnowski Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 141983460
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Kondratowicza 8
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 03-242
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzial.zamowien.publicznych@brodnowski.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.brodnowski.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://brodnowski.eb2b.com.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych wraz z zakupem I wyposażenia w ramach zadania pn.: „Dostosowanie pomieszczeń administracyjnych do wymagań użytkownika – Bud. A odcinek A MSB Sp. z o.o.”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-160a8665-6a6c-415f-8306-637a2d584ca8
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598070
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051487/20/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Wykonanie robót budowlanych wraz z zakupem I wyposażenia w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Dostosowanie pomieszczeń administracyjnych do wymagań użytkownika – Bud. A odcinek A Mazowieckiego
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00498907
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: MSB/TP/74/09/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 1255780 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na przebudowie i modernizacji pomieszczeń administracyjnych znajdujących się w odcinku A budynku A w Mazowieckim Szpitalu Bródnowskim Sp. z o.o. przy ul. Kondratowicza 8 w Warszawie, wraz z zakupem I wyposażenia oraz z dokumentacją powykonawczą wykonaną w Modelu 3 D.
Szczegółowy przedmiot zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej i przedmiarach (po wizji lokalnej na podane adresy e-mail zostaną wysłane linki do pobrania dokumentów).
Zakres prac budowlano – montażowych musi zostać wskazany przez Wykonawcę we Wstępnym harmonogramie rzeczowo – finansowym. Zamawiający dopuszcza płatności częściowe ustalone na podstawie harmonogramu z zastrzeżeniem, że płatności częściowe przewidziane są od 2025 r.
Minimalne wymagania dotyczące przedmiotu zamówienia:
Ze względu na konieczność utrzymania pracy Apteki, zakres prac budowlano – montażowych musi zostać podzielony na etapy. Propozycja podziału i wykonanie poszczególnych etapów musi zostać wskazana we wstępnym harmonogramie rzeczowo - finansowym zawartym w dokumencie „Technologia wykonania robót budowlano - montażowych” stanowiącym część oferty.
Wykonanie poszczególnych etapów, oprócz zagadnień budowlano – logistycznych musi uwzględniać budżet przeznaczony na rok 2025. Przedmiot umowy musi być wykonany zgodnie z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi w RP przepisami prawa powszechnie obowiązującego oraz normami technicznymi odnoszącymi się do przedmiotu umowy, w zakresie umożliwiającym użytkowanie przedmiotu umowy zgodnie z jego przeznaczeniem. W razie wątpliwości poczytuje się, że Wykonawca podjął się wszystkich prac, niezbędnych do oddania przewidzianych w umowie robót budowlanych za wynagrodzeniem ustalonym na podstawie umowy, w tym również robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej, a nieujętych w niej w zakresie robót budowlanych niezbędnych do wykonania.
Wykonawca zapewnieni zgodność dokumentacji powykonawczej 3D BIM z Wymaganiami Informacyjnymi Zamawiającego (AIR). Istotą dokumentacji powykonawczej 3D BIM jest jej realizacja zgodnie z Wymaganiami Informacyjnymi Zamawiającego (AIR). Oprócz realizacji inwestycji, efektem wykonania dokumentacji powykonawczej płaskiej 2D oraz 3D BIM jest możliwie najszersza implementacja standardu BIM, rozwijanie procesów BIM oraz edukacja i przygotowanie zarówno Zamawiającego, jak i Wykonawców do dalszego systemowego wdrażania BIM na inwestycjach realizowanych przez Zamawiającego. Zamawiający pragnie uniknąć sytuacji, w której Wykonawca przygotowując swoją ofertę przeoczy, nie doszacuje lub nie zrozumie konieczności uwzględnienia w swojej ofercie odpowiednich środków na realizację celów BIM.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1825074 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1825074 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1825074 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Konkret Sp. z o.o. Sp.k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8751524191
7.3.3) Ulica: Budowlana 7
7.3.4) Miejscowość: Chełmno
7.3.5) Kod pocztowy: 86-200
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONKRET SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1825074 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa zaprojektowania, przygotowania i przeprowadzenia kompleksowego procesu szkoleniowo-rozwojowego pod nazwą Akademia Kompetencji w zakresie Zamówień Publicznych dla pracowników uczelni
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych dla jednostki Centrum Usług Logistycznych w Juracie
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych stanowiących własność m.st. Warszawy, administrowanych przez ZGN Wola m.st. Warszawy na terenie TZOM Koło (5 lokali).
- Dostawa mebli na wymiar do domu studenckiego AWS w Kampusie Mundurowym w Kaliszu (część II)
- Remont nawierzchni wieży do skoków zlokalizowanej na basenie Pałacu Młodzieży w budynku Pałacu Kultury i Nauki w Warszawie
- Dostawa materiałów laboratoryjnych
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie pomieszczeń przyziemia budynków B, B1 i C w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Modernizacja, przebudowa i doposażenie SOR (...)".
- Budowa zadaszenia na dworcu autobusowym w Lesku - etap III - modernizacja nawierzchni peronów oraz terenów zielonych.
- Opracowanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych w technologii modułowej dla budowy Centrum Aktywności na os. Jagiellońskim w Krakowie
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Gospodarka wodno-ściekowa w Gminie Jastków - budowa sieci wodociągowej i kanalizacji sanitarnej
- Przebudowa kompleksu sportowego "Moje Boisko -ORLIK 2012" oraz budowa krytego kortu tenisowego przy ul. Margonińskiej 50 w Budzyniu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.