Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00541869/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-11
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawy warzyw przetworzonych i mrożonych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD KARNY NR 1 W STRZELCACH OPOLSKICH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000320236
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: KAROLA MIARKI 1
1.5.2.) Miejscowość: Strzelce Opolskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 47-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_1_strzelce_opolskie@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zk1strzelceopolskie.bip.gov.pl/search/publiccontracts/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4175436e-baee-4e03-99b0-95d6a65946521.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Zakład Karny
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawy warzyw przetworzonych i mrożonych do Zakładu Karnego nr 1 w Strzelcach Opolskich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4175436e-baee-4e03-99b0-95d6a6594652
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598085
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00210078/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawy warzyw przetworzonych i mrożonych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541869
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.14.2024.RK
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1 – dostawy warzyw przetworzonychOgórek kiszony - ogórek cały o długości do 10 cm, twardy, sprężysty, bez oznak gnicia, bez pustych miejsc wewnątrz miąższu, bez śladów pleśni, dopuszczalna masa odcieku nie może wynosić więcej niż 10 % wagi produktu . Pakowany w beczki do 80 kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 700-800 kg, dostawy sukcesywne po około 320-480 kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 4 200 kg;
2. Kapusta kiszona wymagania: bez oznak gnicia, śladów pleśni, dopuszczalna masa odcieku nie może wynosić więcej niż 10 % wagi produktu. Pakowana w beczki do 120 kg, szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 1200 kg, dostawy sukcesywne po około 400- 800 kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość art. żywnościowego nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 7 000 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 22173,34 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2 – dostawy warzyw mrożonych1. Włoszczyzna mrożona - włoszczyzna paski, skład: marchew, seler, pietruszka, por. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 2000 kg, dostawy sukcesywne po około 800-100kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość towaru nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 8 000 kg
2. Kalafior mrożony - różyczki. Szacunkowe miesięczne zapotrzebowanie około 100 kg, dostawy sukcesywne po około 25-50 kg, termin przydatności nie krótszy niż 90 dni od daty dostawy. Jakość towaru nie może odbiegać od Polskich Norm.
Ilość: 400 kg
4.5.3.) Główny kod CPV: 15000000-8 - Żywność, napoje, tytoń i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 41190,24 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 20065,50 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 23005,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 20065,50 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gospodarstwo Rolno-Warzywnicze Rafał Cieślak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 385613684
7.3.3) Ulica: ul. Wrocławska 141-143
7.3.4) Miejscowość: Kalisz
7.3.5) Kod pocztowy: 62-800
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNO-WARZYWNICZE RAFAŁ CIEŚLAK
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNO-WARZYWNICZE RAFAŁ CIEŚLAK
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 20065,50 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-01 do 2025-04-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 38976,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 41160,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 38976,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Healthy-Food MD Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 869505932
7.3.3) Ulica: ul. 55. Pułku Piechoty 34
7.3.4) Miejscowość: Leszno
7.3.5) Kod pocztowy: 64-100
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 38976,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2025-01-01 do 2025-04-30INNE PRZETARGI Z STRZELEC OPOLSKICH
- "Remont dwóch lokali mieszkalnych położonych w budynku przy ul. Powstańców Śląskich 24/2 oraz 24/4 w Strzelcach Opolskich"
- "Wykonanie w trybie zaprojektuj i wybuduj zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa ścieżki pieszo-rowerowej w Gminie Izbicko w ciągu drogi powiatowej 1815 O Izbicko-Grodzisko na odcinku Izbicko-Utrata""
- Dostawa środków antyseptycznych i dezynfekcyjnych dla Szpitala Powiatowego w Strzelcach Opolskich.
- "Wycinka drzew w ciągu dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w roku 2025"
- realizacja zadania pn.: Zamiatanie nawierzchni dróg powiatowych Powiatu Strzeleckiego w ilości 136 206 m2 i chodników w ilości 7 674 m2 Przedmiot...
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa produktów żywnościowych dla Domu Pomocy Społecznej w Piskorowicach - Mołyniach, II półrocze 2025r. z podziałem na części1.2.3
- Dostawa mrożonek, margaryny, cukru i jaj kurzych do Zakładu Karnego w Przemyślu oraz Oddziału Zewnętrznego w Medyce
- Sukcesywne dostawy artykułów sypkich i przypraw dla Działu Żywienia Narodowego Instytutu Onkologii im. Marii Skłodowskiej - Curie - Państwowego Instytutu Badawczego Oddziału w Gliwicach
- Dostawy produktów żywnościowych do stołówki internatu Zespołu Szkół Nr 1 im. Komisji Edukacji Narodowej w Szczecinku
- Dostawa artykułów żywnościowych do Zakładu Aktywności Zawodowej w Radziejowie
- Dostawa artykułów spożywczych dla Ośrodka Szkoleń Specjalistycznych Straży Granicznej w Lubaniu.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.