eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BytomWymiana stolarki okiennej w budynku zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania przy ul. Brzezińskiej 33



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wymiana stolarki okiennej w budynku zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania przy ul. Brzezińskiej 33

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BYTOM - BYTOMSKIE MIESZKANIA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 242615406

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 54b

1.5.2.) Miejscowość: Bytom

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-909

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL228 - Bytomski

1.5.7.) Numer telefonu: 325325013

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@bm.bytom.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.bm.bytom.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bm-bytom.eb2b.com.pl/open-preview-auction.html/450759

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Budownictwo i obiekty komunalne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wymiana stolarki okiennej w budynku zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania przy ul. Brzezińskiej 33

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6ced1c98-1d88-4fbe-b222-3cbb0d16b1af

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598125

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00045473/30/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.40 Wymiana stolarki okiennej w budynku zarządzanym przez Bytomskie Mieszkania przy ul. Brzezińskiej 33

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531550

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP-TP1-42/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 918265,58 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 196693,81 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wymiana stolarki okiennej w budynku zarządzanym przez Bytomskich Mieszkaniach przy ul. Brzezińskiej 33.
2. Zakresy robót budowlanych i instalacyjnych w lokalach są zróżnicowane przedmiarowo
i obejmują m.in. wykonanie robót budowlanych i remontowych.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi Załącznik nr 1.1. do SWZ – Przedmiar robót. Warunki wykonania i odbioru robót zawiera Załącznik nr 1.2. do SWZ – Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót.
4. Przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z Informacją Miejskiego Konserwatora Zabytków w Bytomiu, która stanowi Załącznik Nr 1.3. do SWZ.
Zamawiający poglądowo załącza zdjęcia stolarki okiennej przeznaczonej do wymiany, która znajduje się pod adresem:
https://drive.google.com/file/d/1ZRwBkS-qu12U4T7PXBwFBZpGyj-Dd6Yo/view?usp=sharing
5. Przedmiot zamówienia nie został podzielony na części ze względów technologicznych nie ma możliwości podzielnia zamówienia na części, gdyż groziłoby to nadmiernymi trudnościami technicznymi, a także potrzeba skoordynowania działań różnych wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia na małej powierzchni. Ryzyko uniknięcia odpowiedzialności z uwagi na trudności z jednoznacznym ustaleniem przyczyn błędów w wykonanych robotach, co wydaje się być możliwe do wystąpienia przy udziale kilku Wykonawców, których łączny efekt prac decyduje o prawidłowym i bezpiecznym wykonaniu robót budowlanych.
Brak podziału przedmiotu zamówienia na części uzasadniony jest również względami technologicznymi i organizacyjnymi ponieważ przedmiot zamówienia wykonywany jest w jednej lokalizacji, która stanowi funkcjonalną całość.
W odniesieniu do powyższego dokonanie dalszego podziału zamówienia na części nie znajduje uzasadnienia ponieważ może prowadzić do sumarycznego zwiększenia kosztów związanych z robotami wykonywanymi przez kilku Wykonawców.
Dodatkowo w przypadku podziału zamówienia na części może wystąpić potrzeba skoordynowania działań różnych Wykonawców realizujących poszczególne części zamówienia, co może prowadzić do zagrożenia właściwego wykonania zamówienia, mając na uwadze prowadzenie prac na jednym obszarze.

Ponadto brak podziału zamówienia na części przy jednoczesnym przeprowadzeniu postępowania w jednym z trybów konkurencyjnych przewidzianych w ustawie Pzp – tryb podstawowy – nie powoduje ograniczenia konkurencji oraz zapewnia równy dostęp podmiotów z sektora mikro, małych i średnich przedsiębiorstw.
Jednocześnie Zamawiający wskazuje, że niniejsze postępowanie zostało uwzględnione w Planie zamówień na 2024 r. w pozycji Planu 1.1.1, która obejmuje Roboty rozbiórkowe. Tym samym należy uznać, że wykonanie robót budowlanych polegających na wymianie stolarki okiennej w jest podzielone na części rozbiórce jest podzielony na części, a przedmiotowe postępowanie dotyczy jednej z części wynikających z Planu postępowań na 2024 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 61640,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 177250,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 177250,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Krzysztof Fronc PROGRES

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6312098963

7.3.3) Ulica: Pszczyńska 9

7.3.4) Miejscowość: Gliwice

7.3.5) Kod pocztowy: 44-100

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 177250,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Termin realizacji 14.12.2024r.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.