eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi NawojowaZamówienia na roboty budowlane: "Adaptacja pomieszczeń mieszkania na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Starym Sączu."



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Zamówienia na roboty budowlane: „Adaptacja pomieszczeń mieszkania na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Starym Sączu."

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWE CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH W NAWOJOWEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 365987383

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podkamienne 8

1.5.2.) Miejscowość: Nawojowa

1.5.3.) Kod pocztowy: 33-335

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL218 - Nowosądecki

1.5.7.) Numer telefonu: 18 446 19 45

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kierownik@pcuw.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcuw.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienia na roboty budowlane: „Adaptacja pomieszczeń mieszkania na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Starym Sączu."

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4065c321-211b-4daf-993f-898cd91feb83

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598174

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00063476/07/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Adaptacja pomieszczeń mieszkania na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Starym Sączu

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4065c321-211b-4daf-993f-898cd91feb83

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Komunikacja w postępowaniu o udzielenie zamówienia, w tym składanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub oświadczeń między Zamawiającym a Wykonawcą odbywa się przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: platformy e-zamówienia i poczty elektronicznej Zamawiającego (złożenie oferty jest możliwe wyłącznie za pośrednictwem Portalu e-zamówienia strona: https://ezamowienia.gov.pl/pl/
Szczegółowe instrukcje użytkowania Platformy e-zamówienia dostępne są na stronie internetowej pod adresem: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Klauzule informacyjne z art. 13 i 14 RODO ujęte są w Załącznikach nr 1A i nr 1B do SWZ

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zgodnie z dokumentami postępowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: PCUW.261.9.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest: Zamówienia na roboty budowlane: „Adaptacja pomieszczeń mieszkania na potrzeby Liceum Ogólnokształcącego w Starym Sączu" wg szczegółowego opisu przedmiotu zamówienia (STWIORB) – załącznik do SWZ, przedmiar robót - załącznik do SWZ.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

44112220-6 - Podłogi z tworzyw sztucznych

44113200-7 - Płytki

45214400-4 - Roboty budowlane w zakresie obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem wyższym

45315100-9 - Instalacyjne roboty elektrotechniczne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy wyborze najkorzystniejszej oferty Zamawiający będzie się kierował następującymi kryteriami oceny ofert:

1) Cena wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt; sposób oceny -minimalizacja
2) Termin rękojmi za wady (RR) dla robót budowlanych – waga kryterium 40% = 40 pkt; sposób oceny - maksymalizacja

2. Zasady oceny ofert w poszczególnych kryteriach:

1) Cena brutto wykonania zamówienia (C) – waga kryterium 60 % = 60 pkt

cena najniższa brutto spośród wszystkich
złożonych ofert niepodlegających odrzuceniu
C = ------------------------------------------------------------------ x 100 x 60 %
cena oferty ocenianej brutto

a) Podstawą przyznania punktów w kryterium „cena” będzie cena ofertowa brutto podana przez Wykonawcę w Formularzu Ofertowym.
b) Cena ofertowa brutto musi uwzględniać wszelkie koszty jakie Wykonawca poniesie w związku z realizacją przedmiotu zamówienia.

2) Termin rękojmi za wady (RR) dla robót budowlanych - waga kryterium 40 % = 40 pkt

Podstawą przyznania punktów w kryterium „termin rękojmi za wady” będzie okres rękojmi Wykonawcy zaoferowany zamawiającemu na wykonanie robót budowlanych w Formularzu Ofertowym.

W przypadku wskazania minimalnego (tj. 36 miesięcznego) terminu rękojmi za wady wykonawca otrzyma 0 pkt.
W przypadku wskazania terminu rękojmi 48 miesięcy wykonawca otrzyma 30 pkt.
W przypadku wskazania terminu rękojmi od 60 miesięcy wykonawca otrzyma 40 pkt.

Termin rękojmi wykonawca powinien podać dla pełnego zakresu robót.
- Termin rękojmi wykonawca powinien podać w ofercie w pełnych miesiącach.
- Zaoferowanie przez wykonawcę terminu rękojmi dłuższego niż 60 miesięcy nie będzie dodatkowo punktowane (do oceny oferty przyjmuje się wówczas liczbę maksymalnie 60 miesięcy).
-Wykonawca otrzyma 0 punktów w przypadku zaoferowania minimalnego wymaganego (tj. 36 miesięcznego) terminu rękojmi.
- Oferta wykonawcy, który zaoferuje termin rękojmi krótszy niż 36 miesięcy zostanie odrzucona jako oferta, której treść jest niezgodna z warunkami zamówienia.
- W przypadku, jeżeli wykonawca nie poda w ofercie terminu rękojmi, zamawiający przyjmie minimalny (tj. 36 miesięczny) termin rękojmi.

3. Obliczenia punktacji, zgodnie z wyżej wskazanym kryterium, będą dokonywane z dokładnością do dwóch miejsc po przecinku, zgodnie z zasadami arytmetyki. Do obliczenia wartości zostanie zastosowany wzór: Suma punktów kryterium C+RR stanowić będzie liczbę punktów przyznanych ofercie.
4. W toku badania i oceny ofert Zamawiający może żądać od Wykonawcy wyjaśnień dotyczących treści złożonej oferty, w tym zaoferowanej ceny.
5. Jako najkorzystniejsza zostanie uznana oferta, która nie podlega odrzuceniu oraz uzyska najwyższą łączną ocenę w wyżej wymienionych kryteriach oceny ofert.
6. W przypadku jeśli Zamawiający nie może wybrać oferty najkorzystniejszej z uwagi na to, że dwie lub więcej ofert przedstawia taką sama liczbę punktów w kryterium cena brutto wykonania zamówienia, Zamawiający wezwie Wykonawców, którzy złożyli te oferty, do złożenia w terminie określonym przez Zamawiającego ofert dodatkowych zawierających nową cenę.

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Termin rękojmi za wady dla robót budowlanych

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Nie

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

1. Wykonawca dołącza do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu, oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, w tym w zakresie art. 7 ust. 1 pkt 1-3 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. z 2022 r., poz. 835), w zakresie wskazanym przez Zamawiającego. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik do SWZ.
2. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia, spełnianie warunków udziału w postępowaniu na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez Zamawiającego podmiotowe środki dowodowe.
3. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w ust. 1, składa każdy z Wykonawców. Oświadczenia te potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu w zakresie, w jakim każdy z Wykonawców wykazuje spełnianie warunków udziału w postępowaniu.
4. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w pkt. VIII ust. 8 SWZ.
5. Wykonawca, w przypadku polegania na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z oświadczeniem, o którym mowa w ust. 1, także oświadczenie podmiotu udostępniającego zasoby, potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, w zakresie, w jakim Wykonawca powołuje się na jego zasoby.
6. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy składa wraz z ofertą, zobowiązanie, o którym mowa w pkt VIII ppkt 9-10 SWZ. Zamawiający zaleca złożenie zobowiązania wg wzoru stanowiącego Załącznik do SWZ.
7. W celu potwierdzenia, że osoba działająca w imieniu wykonawcy jest umocowana
do jego reprezentowania, Zamawiający wymaga od Wykonawcy złożenia wraz z ofertą odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru.
8. Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia dokumentów, o których mowa w ust. 7, jeżeli Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, o ile Wykonawca wskazał dane umożliwiające dostęp do tych dokumentów.
9. Jeżeli w imieniu Wykonawcy działa osoba, której umocowanie do jego reprezentowania nie wynika z dokumentów, o których mowa w ust. 7, Zamawiający żąda od Wykonawcy pełnomocnictwa lub innego dokumentu potwierdzającego umocowanie do reprezentowania Wykonawcy.
10. Zapis ust. 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia publicznego.
11. Zapis ust. 7 – 9 stosuje się odpowiednio do osoby działającej w imieniu podmiotu udostępniającego zasoby na zasadach określonych w art. 118 ustawy.
12. Wszelkie pełnomocnictwa winny być załączone do oferty w formie oryginału lub urzędowo poświadczonego odpisu pełnomocnictwa (notarialnie – art. 96 ustawy z 14 lutego 1991 r. – Prawo o notariacie /tekst jednolity Dz. U. z 2020 poz. 1192 z późniejszymi zmianami/), z zastrzeżeniem innych zasad opisanych w niniejszej SWZ lub wynikających z przepisów prawa powszechnie obowiązującego.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

1. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, żaden z tych Wykonawców nie może podlegać wykluczeniu w okolicznościach, o których mowa w VI pkt 1-5 SWZ.
2. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (do oferty należy załączyć odpowiednie pełnomocnictwo) chyba, że w przypadku spółki cywilnej, z umowy tej spółki wynika sposób jej reprezentowania (do stwierdzenia, czego niezbędne jest załączenie do oferty umowy spółki cywilnej). Wszelka korespondencja oraz rozliczenia dokonywane będą wyłącznie z podmiotem występującym, jako pełnomocnik pozostałych. Oferta musi być podpisana w taki sposób, by prawnie zobowiązywała wszystkie podmioty występujące wspólnie. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia, ponoszą solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia należytego wykonania umowy.
3. Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, o którym mowa w pkt. VIII ust. 8 SWZ.
4. Oferty, oświadczenia o niepodleganiu wykluczeniu, spełnianiu warunków udziału
w postępowaniu, podmiotowe środki dowodowe, w tym oświadczenie Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z którego wynika, które roboty budowlane wykonają poszczególni Wykonawcy, oraz zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, o którym mowa w art. 118 ust. 3 Pzp., zwane dalej zobowiązaniem podmiotu udostępniającego zasoby, przedmiotowe środki dowodowe, pełnomocnictwo sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2020 r. poz. 346, 568, 695, 1517 i 2320), z uwzględnieniem rodzaju przekazywanych danych.
Informacje, oświadczenia lub dokumenty, inne niż określone powyżej przekazywane
w postępowaniu, sporządza się w postaci elektronicznej, w formatach danych określonych w przepisach wydanych na podstawie art. 18 ustawy z dnia 17 lutego 2005 r. o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne lub jako tekst wpisany bezpośrednio do wiadomości przekazywanej przy użyciu środków komunikacji elektronicznej, o których mowa w pkt X. 1.1 SWZ.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z projektem umowy oraz dokumentami postępowania.
1. Zamawiający przewiduje, na podstawie art. 455 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp., możliwość dokonywania zmian postanowień niniejszej umowy, na warunkach wskazanych w ust. 2.
2. Zmiany umowy mogą być dokonane w razie wystąpienia następujących okoliczności:
1) zmniejszenia zakresu w przypadku rezygnacji przez Zamawiającego z części prac, zwiększenia wynagrodzenia w razie wystąpienia prac dodatkowych nie przewidzianych w dokumentacji projektowej a niemożliwych do ustalenia przed rozpoczęciem prac,
2) w przypadku zaistnienia konieczności zmniejszenia zakresu prac lub wystąpienia robót dodatkowych kalkulacja tych wartości nastąpi na podstawie przedstawionego do oferty przez Wykonawcę kosztorysu ofertowego,
3) zaistnienia okoliczności siły wyższej (w tym epidemii), która będzie miała wpływ na termin realizacji umowy, sposób realizacji lub przedmiot zamówienia, pod warunkiem powiadomienia drugiej Strony na piśmie o fakcie wystąpienia takiej okoliczności oraz udokumentowania jej właściwymi dowodami, przy czym za okoliczność siły wyższej Strony uznają zdarzenie zewnętrzne, nagłe, niepewne, którego żadna ze Stron przy zachowaniu należytej staranności nie mogła w chwili zawarcia umowy przewidzieć, ani mu zapobiec
4) stwierdzenia, że którekolwiek z postanowień umowy jest niezgodne z prawem, bądź zostanie uznane za niezgodne z prawem na skutek zmiany obowiązujących przepisów prawa, dokonanej po dacie zawarcia umowy;
5) zaistnienia konieczności zastosowania odmiennych rozwiązań technicznych lub technologicznych niż pierwotnie przewidywane jeżeli wynika to z przyczyn nie leżących po stronie Wykonawcy, w sytuacji gdy ich niezastosowanie grozi niewykonaniem lub nienależytym wykonaniem umowy.
3. Istotne zmiany postanowień niniejszej Umowy, w związku z wystąpieniem okoliczności, o których mowa w ust. 2 mogą dotyczyć:
1) terminu realizacji umowy,
2) usunięcia rozbieżności lub niejasności w umowie, których nie można usunąć w inny sposób;
3) niezbędnej zmiany rozwiązań technicznych lub technologicznych
4. Zmiany, o których mowa w ust. 2 – 3 powyżej nie mogą spowodować zwiększenia wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy za wyjątkiem wystąpienia robót dodatkowych.
5. Zmiany o których mowa w ust 2-3 powyżej mogą spowodować zmniejszenie wartości wynagrodzenia brutto, o którym mowa w § 5 ust. 1 umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-12-02 07:30

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-12-02 08:00

8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-31

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.