Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00520409/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-27
- 2024/BZP 00534534/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup 12- osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Nowym Targu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ - KOŁO W NOWYM TARGU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492080288
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Podtatrzańska 47A
1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ
1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psoni.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni.eu
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6860ff73-a209-4a83-989d-40e72cc802c21.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Stowarzyszenie
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Działalność na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup 12- osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Nowym Targu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6860ff73-a209-4a83-989d-40e72cc802c2
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598369
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520409
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Rz.270.1.24
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 336000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 - osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Nowym Targu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 9 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określone zostały w projekcie umowy - stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ
4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu (rok produkcji 2024), który w wersji standardowej jest pojazdem 12 miejscowym, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej 2 miejsca dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyposażony m.in. w najazdy dla transportu wózka inwalidzkiego do wnętrza pojazdu.
6. Gwarancja
• 24 miesięcy na silnik i podzespoły – gwarancja mechaniczna
• 24 miesięcy na perforację nadwozia
• 24 miesiące na powłokę lakierniczą
Liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, bez limitu kilometrów, na zasadach określonych w projekcie umowy.
7. Zamawiający wymaga aby autoryzowany serwis pojazdu był oddalony nie więcej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
8. Nazwa i kod zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV):
CPV 34 12 10 00 - 1 autobusy i autokary
4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413280 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413280 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413280 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA "LUMIRBUS" Lucjan Żak
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371650405
7.3.3) Ulica: UL. STAROWIEJSKA 9A /22
7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna
7.3.5) Kod pocztowy: 34-730
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA "LUMIRBUS" Lucjan Żak
jakie przetargi wygrała firma
FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA "LUMIRBUS" Lucjan Żak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413280 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące
INNE PRZETARGI Z NOWEGO TARGU
- KOMPLEKSOWA DOSTAWA GAZU ZIEMNEGO - Postępowanie powtórzone
- Usługa serwisowa samochodów sanitarnych szpitala
- Zimowe utrzymanie przejezdności dróg gminnych w sezonie zimowym 2024/2025 w miejscowości Dursztyn
- Remont drogi gminnej nr 363059K (ul. Podhalańska) w km 0+005 do 0+955 w Krauszowie, gmina Nowy Targ
- Wykonanie remontu drogi gminnej nr 362667K (ul. Podhalańska - sięgacz) w km od 0+000,00 do km 0+119,55 w Nowym Targu.
więcej: przetargi w Nowym Targu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego samochodu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z terenu Gminy Raniżów
- Zakup i dostawa autobusu 17 - miejscowego z przystosowaniem do przewozu osób z niepełnosprawnościami
- Dostawa używanego autobusu dla potrzeb Gminy Łubnice
- zakup autobusu na potrzeby przewozu uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Samostrzelu
- Likwidacja barier transportowych - Dostawa samochodów przystosowanych do przewozu osób niepełnosprawnych na rzecz Powiatu Głogowskiego w podziale na części
- DOSTAWA autokaru turystycznego przystosowanego do przewozu: 35 osób w nadwoziu zabudowanym wg. wskazanych wymagań technicznych, dla ZSCKR w Sandomierzu.
więcej: Autobusy i autokary »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.