eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowy TargZakup 12- osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Nowym Targu



Ogłoszenie z dnia 2024-11-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup 12- osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Nowym Targu

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POLSKIE STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIĄ INTELEKTUALNĄ - KOŁO W NOWYM TARGU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 492080288

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Podtatrzańska 47A

1.5.2.) Miejscowość: Nowy Targ

1.5.3.) Kod pocztowy: 34-400

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL219 - Nowotarski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@psoni.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.psoni.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-6860ff73-a209-4a83-989d-40e72cc802c2

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Stowarzyszenie

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność na rzecz osób z niepełnosprawnością intelektualną

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup 12- osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Nowym Targu

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-6860ff73-a209-4a83-989d-40e72cc802c2

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598369

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00520409

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Rz.270.1.24

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 336000 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa 12 - osobowego autobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Polskiego Stowarzyszenia na rzecz Osób z Niepełnosprawnością Intelektualną koło w Nowym Targu.
2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Załączniku Nr 9 do SWZ – Opis przedmiotu zamówienia.
3. Warunki realizacji niniejszego zamówienia określone zostały w projekcie umowy - stanowiącym Załącznik Nr 7 do SWZ
4. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego pojazdu (rok produkcji 2024), który w wersji standardowej jest pojazdem 12 miejscowym, przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, w tym co najmniej 2 miejsca dostosowane do przewozu osób niepełnosprawnych poruszających się na wózkach inwalidzkich, wyposażony m.in. w najazdy dla transportu wózka inwalidzkiego do wnętrza pojazdu.
6. Gwarancja
• 24 miesięcy na silnik i podzespoły – gwarancja mechaniczna
• 24 miesięcy na perforację nadwozia
• 24 miesiące na powłokę lakierniczą
Liczonych od dnia podpisania protokołu odbioru bez zastrzeżeń, bez limitu kilometrów, na zasadach określonych w projekcie umowy.
7. Zamawiający wymaga aby autoryzowany serwis pojazdu był oddalony nie więcej niż 150 km od siedziby Zamawiającego.
8. Nazwa i kod zgodnie ze wspólnym słownikiem zamówień (CPV):
CPV 34 12 10 00 - 1 autobusy i autokary

4.5.3.) Główny kod CPV: 34121000-1 - Autobusy i autokary

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 413280 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 413280 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 413280 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FIRMA USŁUGOWO HANDLOWA "LUMIRBUS" Lucjan Żak

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7371650405

7.3.3) Ulica: UL. STAROWIEJSKA 9A /22

7.3.4) Miejscowość: Mszana Dolna

7.3.5) Kod pocztowy: 34-730

7.3.6.) Województwo: małopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 413280 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.