Ogłoszenie z dnia 2024-11-15
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00518742/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-26
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w ramach budowy drogi dla pieszych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO SIEDLCE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711581765
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Skwer Niepodległości 2
1.5.2.) Miejscowość: Siedlce
1.5.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@um.siedlce.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siedlce.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://miasto-siedlce.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Przebudowa ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w ramach budowy drogi dla pieszych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-95331a4e-9454-4835-8d04-04633bdf6cfd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598383
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-15
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00013005/17/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.8 Budowa drogi dla pieszych na ul. Kazimierza Przerwy-Tetmajera
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00518742
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: F.271.41.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 178000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest Przebudowa ul. Kazimierza Przerwy - Tetmajera w ramach budowy drogi dla pieszych
1) Zakres zamówienia:
a) pomiary przy robotach drogowych wraz z inwentaryzacją geodezyjną;
b) branża drogowa – wykonanie:
• robót rozbiórkowych;
• robót ziemnych i warstw konstrukcyjnych podbudowy;
• nawierzchni chodnika i zjazdów
• regulacja pionowa urządzeń;
• wykonanie oznakowania
2) Szczegółowy Opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa i Szczegółowa Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik nr 5 do SWZ.
3) Roboty należy realizować zgodnie z dokumentacją projektową, sztuką budowlaną, Szczegółową Specyfikacją Techniczną, warunkami Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia.
4) Wykonawca opracuje i przedstawi do zatwierdzenia przez Zarządcę Drogi Projekt czasowej organizacji ruchu - oznakowania robót w czasie trwania budowy. Każda zmiana w stosunku do zatwierdzonego Projektu organizacji ruchu wymaga każdorazowego ponownego zatwierdzenia projektu.
5) Przedmiar robót stanowi materiał pomocniczy do sporządzenia Oferty przetargowej.
Pozostałe informacje dotyczące Opisu Przedmiotu Zamówienia znajdują się w Rozdziale 5 SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45233100-0 - Roboty w zakresie budowy autostrad, dróg
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 238989,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 286141,96 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 238989,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Robót Drogowo-Inżynieryjnych Jerzy Czerski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8210002274
7.3.3) Ulica: Brzeska 97
7.3.4) Miejscowość: Siedlce
7.3.5) Kod pocztowy: 08-110
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWO-INŻYNIERYJNYCH JERZY CZERSKI
jakie przetargi wygrała firma
ZAKŁAD ROBÓT DROGOWO-INŻYNIERYJNYCH JERZY CZERSKI
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 238989,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2024-12-168.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- "Sukcesywne dostawy artykułów mleczarskich oraz tłuszczy do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Dostawa urządzeń komputerowych i oprogramowania dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach
- "Sukcesywne dostawy mięsa i wędlin drobiowych oraz wieprzowych do Zakładu Karnego w Siedlcach"
- Świadczenie usług kompleksowego sprzątania pomieszczeń i terenu zewnętrznego Sądu Okręgowego w Siedlcach i Sądu Rejonowego w Sokołowie Podlaskim
- Dostawa mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach I - 2 postępowanie
- Dostawa tablic rejestracyjnych do oznaczania różnego rodzaju pojazdów dla Wydziału Komunikacji Starostwa Powiatowego w Siedlcach oraz odbiór i kasacja tablic wycofanych z użytku
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rewaloryzacja nieruchomości w miejscowości Nowe Wymyśle - oddział Muzeum Mazowieckiego w Płocku - etap II
- Remont drogi gminnej nr 106056L na odcinku 999mb
- Wykonanie instalacji pomp ciepła w ramach zadania inwestycyjnego "Termomodernizacja obiektów Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej "Szpital Powiatowy" im. bł. Marty Wieckiej w Bochni"
- Budowa hali magazynowej
- Poprawa warunków kształcenia w Zespole Szkół Nr 1 w Przysietnicy.
- Zakup kotłów centralnego ogrzewania i wymiana niezbędnej instalacji centralnego ogrzewania w Zespole Szkół Leśnych w Rogozińcu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.