eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BartoszycePełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego



Ogłoszenie z dnia 2024-11-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zarząd Dróg Powiatowych w Dąbrowie k/Bartoszyc

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 510750580

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Dąbrowa 56A

1.5.2.) Miejscowość: Bartoszyce

1.5.3.) Kod pocztowy: 11-200

1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL622 - Olsztyński

1.5.7.) Numer telefonu: +48 897642002

1.5.8.) Numer faksu: +48 897642002

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zdpdabrowa.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zdpdabrowa.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://e-propublico.pl/Ogloszenia/Details/14d97304-a5a9-4c4e-b08a-262a4731eda9

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-aa3545a8-56a6-4d30-b2d1-5051d909c6f6

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598540

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015431/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.1 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad przebudową dróg powiatowych na terenie powiatu bartoszyckiego

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00500619

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZDP-DT.3430.14.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 66302,97 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa odcinka DP 1422N Bisztynek - Frąknowo – Jeziorany”.
Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja techniczna oraz projekt umowy w stosunku do robót budowlanych objętych nadzorem stanowi załącznik nr 8 do SWZ dostępny jest również pod adresem:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/DokumentyZamowienia?przetargId=d2d92fd0-7052-4acc-964c-c3da3fbc8d34
Do obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) należy:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
Inspektor Nadzoru będzie miał obowiązek świadczenia usług Nadzoru Inwestorskiego bez odrębnego wynagrodzenia w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez podmioty realizujące roboty budowlane, w szczególności będzie zobowiązany do udziału w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych objętych nadzorem.
Ponadto do obowiązków inspektora nadzoru będzie należał:
1) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót,
2) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej odbioru robót budowlanych,
3) Prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;
4) Sprawdzenie i akceptacja wszystkich dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót wymaganych w specyfikacji warunków zamówienia,
5) Opiniowanie przedstawionych do akceptacji Zamawiającego umów z Podwykonawcami robót budowlanych,
6) Przebywanie na placu budowy z częstotliwością dostosowaną do postępu robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu.
7) W razie pilnej konieczności stawianie się na budowie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji;
8) Organizacja i prowadzenie, co miesięcznych (a w przypadku wystąpienia potrzeby – częściej) Rad Budowy i innych spotkań związanych z realizacją inwestycji. Inspektor Nadzoru sporządza protokoły z narad oraz wszelkich spotkań i przekazuje zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu) w terminie do 2 dni po naradzie,
9) W przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówień dodatkowych lub robót zamiennych w ramach umowy na roboty, Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do sprawowania nad nimi nadzoru bez dodatkowego wynagrodzenia.
10) Kontrola dokumentów rozliczeniowych wykonawcy robót budowlanych, aprobowanie koniecznych zmian na etapie realizacji robót nie powodujących wydłużenia czasu trwania zadania oraz zwiększenia kosztów jego realizacji.
11) Sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty.
Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Przewidywana wartość robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego wynosi: 6 296 522.14 zł brutto.
Termin wykonania prac budowlanych objętych nadzorem: 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (umowa została podpisana dnia 6 sierpnia 2024r.).
Okres gwarancji oraz rękojmi za wady na roboty budowlane objęte nadzorem wynosi 84 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 40952,99 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 - Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania pn. „Przebudowa DP 1579N Lipica- Smodajny”.
Opis przedmiotu zamówienia, dokumentacja techniczna oraz projekt umowy w stosunku do robót budowlanych objętych nadzorem stanowi załącznik nr 9 do SWZ dostępny jest również pod adresem:
https://e-propublico.pl/Ogloszenia/DokumentyZamowienia?przetargId=ede02c2d-4d13-43a0-9069-e5bb6330f49f
Do obowiązków inspektora nadzoru zgodnie z art. 25 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. – Prawo budowlane (Dz.U. z 2024 r. poz. 725 z późn. zm.) należy:
1) reprezentowanie inwestora na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności jej realizacji z projektem lub pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej;
2) sprawdzanie jakości wykonywanych robót budowlanych i stosowania przy wykonywaniu tych robót wyrobów zgodnie z art. 10 ustawy Prawo budowlane;
3) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych i przewodów kominowych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania;
4) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, na żądanie inwestora, kontrolowanie rozliczeń budowy.
Inspektor Nadzoru będzie miał obowiązek świadczenia usług Nadzoru Inwestorskiego bez odrębnego wynagrodzenia w okresie rękojmi i gwarancji udzielonej przez podmioty realizujące roboty budowlane, w szczególności będzie zobowiązany do udziału w przeglądach gwarancyjnych i przeglądzie pogwarancyjnym robót budowlanych objętych nadzorem. Okres gwarancji na roboty budowlane objęte nadzorem wynosi 84 miesiące.
Ponadto do obowiązków inspektora nadzoru będzie należał:
1) udział w spotkaniach i naradach dotyczących realizacji robót,
2) skompletowanie i sprawdzenie dokumentacji powykonawczej odbioru robót budowlanych,
3) Prowadzenie wszelkich spraw formalno-prawnych związanych z wykonywaniem, odbiorami i zakończeniem robót;
4) Sprawdzenie i akceptacja wszystkich dokumentów złożonych przez Wykonawcę robót wymaganych w specyfikacji warunków zamówienia,
5) Opiniowanie przedstawionych do akceptacji Zamawiającego umów z Podwykonawcami robót budowlanych,
6) Przebywanie na placu budowy z częstotliwością dostosowaną do postępu robót budowlanych, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu.
7) W razie pilnej konieczności stawianie się na budowie na każde uzasadnione wezwanie Zamawiającego i Wykonawcy robót najpóźniej w ciągu 24 godzin od otrzymania informacji;
8) Organizacja i prowadzenie, co miesięcznych (a w przypadku wystąpienia potrzeby – częściej) Rad Budowy i innych spotkań związanych z realizacją inwestycji. Inspektor Nadzoru sporządza protokoły z narad oraz wszelkich spotkań i przekazuje zainteresowanym stronom (Wykonawcy i Zamawiającemu) w terminie do 2 dni po naradzie,
9) W przypadku wystąpienia konieczności udzielenia zamówień dodatkowych lub robót zamiennych w ramach umowy na roboty, Inspektor Nadzoru zobowiązuje się do sprawowania nad nimi nadzoru bez dodatkowego wynagrodzenia.
10) Kontrola dokumentów rozliczeniowych wykonawcy robót budowlanych, aprobowanie koniecznych zmian na etapie realizacji robót nie powodujących wydłużenia czasu trwania zadania oraz zwiększenia kosztów jego realizacji.
11) Sprawdzanie zestawień Wykonawcy, wartości zakończonych i odebranych robót, potwierdzenie kwot do wypłaty.
Szczegółowy zakres obowiązków Inspektora Nadzoru określono we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 7 do SWZ.
Przewidywana wartość robót budowlanych objętych usługą nadzoru inwestorskiego wynosi: 3 897 558,97 zł brutto.
Termin wykonania prac budowlanych objętych nadzorem: 13 miesięcy od dnia podpisania umowy (umowa zostanie podpisana dnia 18 września 2024r.).
Okres gwarancji oraz rękojmi za wady na roboty budowlane objęte nadzorem wynosi 84 miesiące.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71521000-6 - Usługi nadzorowania placu budowy

4.5.5.) Wartość części: 25349,98 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 17958,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 181211,47 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 17958,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Protechnol Ariel Szczerba

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 739 388 57 13

7.3.3) Ulica: Armii Krajowej

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-072

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 17958,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 6

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 97575,41 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Budinwest Piotr Kęsikowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5591887597

7.3.3) Ulica: Aleja Warszawska

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-701

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.