Ogłoszenie z dnia 2024-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00532349/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-07
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA, MONTAŻ, URUCHOMIENIE I DEMONTAŻ KOMPLETNEGO SZTUCZNEGO LODOWISKA WRAZ Z WYPOSAŻANIEM W KOMOROWIE PRZY AL. MARII DĄBROWSKIEJ 12/20
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych Gminy Michałowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001189376
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Aleja Powstańców Warszawy 1
1.5.2.) Miejscowość: Reguły
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-816
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@cuw.michalowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.cuw.michalowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-0078959b-8cb6-42f0-8127-7c6f32e0d4001.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA, MONTAŻ, URUCHOMIENIE I DEMONTAŻ KOMPLETNEGO SZTUCZNEGO LODOWISKA WRAZ Z WYPOSAŻANIEM W KOMOROWIE PRZY AL. MARII DĄBROWSKIEJ 12/202.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0078959b-8cb6-42f0-8127-7c6f32e0d400
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598571
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00015666/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.4 Dostawa, montaż, uruchomienie i demontaż kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposażaniem w Komorowie przy Al. Marii Dąbrowskiej 12/20
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00532349
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZPI.231.2.04.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116375 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa, montaż, uruchomienie i demontaż kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposażaniem w Komorowie przy Al. Marii Dąbrowskiej 12/20,
2. Przedmiot zamówienia obejmuje:
1) dostawę, montaż, uruchomienie oraz demontaż, wraz z uprzątnięciem terenu, urządzeń po zakończeniu funkcjonowania, wchodzących w skład sztucznego lodowiska - płyta lodowiska o wymiarach 280 m2 – 14m x 20m - zgodnie z opisem zawartym w załączniku nr A do SWZ. Nie dopuszcza się montażu lodowiska syntetycznego z płyt polietylenowych;
2) dostawę, posadowienie, montaż i demontaż kompaktowego agregatu chłodniczego spełniającego wymagania określone w załączniku nr A SWZ;
3) dostawę i montaż modułowego systemu ziębniczego tafli lodowiska spełniającego wymagania określone w załączniku nr A SWZ;
4) dostawę i montaż band lodowiska o wysokości od 1,1 m do 1,2 m, spełniających wymagania określone w załączniku nr A do SWZ;
5) montaż oraz demontaż lodowiska zgodnie z załącznikiem A do SWZ.
3. Lodowisko, o którym mowa w ust. 1 oraz infrastruktura towarzysząca (agregat, bandy lodowiskowe) będą stanowić własność Wykonawcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania Zamawiającego zawiera zał. A do SWZ. Zasady realizacji zamówienia określono w załączniku nr 3 do SWZ wzór umowy.
Postanowienia opisu przedmiotu zamówienia i wzoru umowy wzajemnie się uzupełniają.
4.5.3.) Główny kod CPV: 42513000-5 - Urządzenia chłodnicze i mrożące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
51000000-9 - Usługi instalowania (z wyjątkiem oprogramowania komputerowego)
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 109593 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 115374 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 109593 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: JDD ICE GROUP Sp z.o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 524353833
7.3.3) Ulica: Hoża 86/410
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-682
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 109593 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-15INNE PRZETARGI REGUŁY
- "Wykonanie nasadzeń drzew i krzewów na terenie gminy Michałowice"
- "Prace porządkowe w zakresie utrzymania czystości małej architektury na terenie gminy Michałowice"
- "Rozbiórka istniejącego budynku i budowa nowego budynku świetlicy wiejskiej w Komorowie Wsi"
więcej: przetargi REGUŁY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa wraz z montażem i uruchomieniem pierwszego wyposażenia dla pomieszczeń FabLabu przy ul. Dembowskiego 1 w Warszawie.
- "Modernizacja kompleksu sportowego Moje boisko - ORLIK 2012" - z modernizacją skateparku i boiska do tenisa w Oleszycach.
- "Rozbudowa istniejących instalacji do produkcji energii z OZE o magazyny energii elektrycznej w gminie Rędziny" - w formule: zaprojektuj i wybuduj
- Modernizacja energetyczna Zespołu Szkół im. I Pułku Lotnictwa Myśliwskiego "Warszawa" w Warce
- Kompleksowa termomodernizacja budynków użyteczności publicznej służącej edukacji w powiecie grójeckim
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.