Ogłoszenie z dnia 2024-11-17
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00510285/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
"Dostawa wyposażenia dydaktycznego na potrzeby Biblioteki Wiejskiej w Bielawach” w ramach projektu pn.: „Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy ......"
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Biblioteka i Ośrodek Kultury w Bielawach
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750152150
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Podrzeczna 1/6
1.5.2.) Miejscowość: Bielawy
1.5.3.) Kod pocztowy: 99-423
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biblioteka@bielawy.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.ugbielawy.nv.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-7f089891-3bcd-4583-91b4-acc291da2a061.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
"Dostawa wyposażenia dydaktycznego na potrzeby Biblioteki Wiejskiej w Bielawach” w ramach projektu pn.: „Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy ......"2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f089891-3bcd-4583-91b4-acc291da2a06
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598604
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-17
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00338860/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 „Dostawa wyposażenia dydaktycznego na potrzeby Biblioteki Wiejskiej w Bielawach” w ramach projektu pn.: „Poczuj mięte do biblioteki - Nowa siedziba BiOK Bielawy - ...."
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00510285
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 199186,99 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dydaktycznego na potrzeby Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach, w szczególności pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia wewnętrznej Sali zabaw wykonanego wg załączonego projektu – rysunków, opisu, stanowiących część wyposażenia Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach wraz z ich dostawą, wniesieniem do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego, montażem, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 8 dla danej części zamówienia.3.2. Zamówienie jest podzielone na dwie części – Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część Nr 1 – dostawa Pomocy dydaktycznych, Część Nr 2: dostawa oraz montaż wyposażenia wewnętrznej Sali zabaw.
3.3. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.4. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Część Nr 1: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
Część Nr 2: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania, 37535260-7 - Tunele do placów zabaw, 37535240-1 -Zjeżdżalnie do placów zabaw, 37535220-5 - Urządzenia do wspinania, 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
Dostarczone pomoce dydaktyczne, wyposażenie wewnętrznej Sali zabaw musi spełniać następujące warunki:
a) dostarczone wyposażenie, pomoce dydaktyczne, edukacyjne, musi być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane dla danego produktu,
c) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w dokumentach zamówienia,
d) muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części zamówienia,
e) oferowane wyposażenie nie może być przeznaczone do wycofania z produkcji,
f) musi zostać dostarczone, wniesione, zmontowane, ustawione w pomieszczeniach wskazanych w siedzibie Zamawiającego w Bielawach.
g) dostarczone wyposażenie Sali zabaw musi być wytworzone z surowców najwyższej jakości, które dadzą gwarancję bezpieczeństwa oraz musi być zgodne z normą PN-EN 1176 – Zamawiający zastrzega możliwość, wezwania Wykonawcy do przedłożenia dokumentu potwierdzającego zgodność dostarczonego wyposażenia z w/w normą.
Zadanie dofinansowane w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021–2025”, Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego okresu wskazanego w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia.
5.3. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest równy okresowi udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.5.) Wartość części: 101626,02 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
3.1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia dydaktycznego na potrzeby Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach, w szczególności pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia wewnętrznej Sali zabaw wykonanego wg załączonego projektu – rysunków, opisu, stanowiących część wyposażenia Biblioteki i Ośrodka Kultury w Bielawach wraz z ich dostawą, wniesieniem do pomieszczeń w siedzibie Zamawiającego, montażem, zgodnie z szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia, stanowiącym załącznik Nr 8 dla danej części zamówienia.3.2. Zamówienie jest podzielone na dwie części – Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. Część Nr 1 – dostawa Pomocy dydaktycznych, Część Nr 2: dostawa oraz montaż wyposażenia wewnętrznej Sali zabaw.
3.3. Oferta powinna być konstruowana w oparciu o materiały o parametrach technicznych nie gorszych niż wskazane w opisie przedmiotu zamówienia.
3.4. Wszystkie koszty związane z realizacją niniejszego zamówienia ponosi Wykonawca.
3.5. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień Publicznych (CPV):
Część Nr 1: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 39162110-9 Sprzęt dydaktyczny
Część Nr 2: 39162100-6 Pomoce dydaktyczne, 37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania, 37535260-7 - Tunele do placów zabaw, 37535240-1 -Zjeżdżalnie do placów zabaw, 37535220-5 - Urządzenia do wspinania, 37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
Dostarczone pomoce dydaktyczne, wyposażenie wewnętrznej Sali zabaw musi spełniać następujące warunki:
a) dostarczone wyposażenie, pomoce dydaktyczne, edukacyjne, musi być fabrycznie nowe, niepowystawowe i wolne od obciążeń prawami osób trzecich,
b) posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania, w języku polskim – o ile są wymagane dla danego produktu,
c) posiadać okres gwarancji nie krótszy niż określony w dokumentach zamówienia,
d) muszą spełniać co najmniej minimalne wymagania określone w Szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia dla danej Części zamówienia,
e) oferowane wyposażenie nie może być przeznaczone do wycofania z produkcji,
f) musi zostać dostarczone, wniesione, zmontowane, ustawione w pomieszczeniach wskazanych w siedzibie Zamawiającego w Bielawach.
g) dostarczone wyposażenie Sali zabaw musi być wytworzone z surowców najwyższej jakości, które dadzą gwarancję bezpieczeństwa oraz musi być zgodne z normą PN-EN 1176 – Zamawiający zastrzega możliwość, wezwania Wykonawcy do przedłożenia dokumentu potwierdzającego zgodność dostarczonego wyposażenia z w/w normą.
Zadanie dofinansowane w ramach Kierunku interwencji 2.1. „Infrastruktura bibliotek 2021–2025”, Priorytet 2 Narodowego Programu Rozwoju Czytelnictwa 2.0 ze środków finansowych Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z budżetu państwa.
5. TERMIN WYKONANIA ZAMÓWIENIA, GWARANCJA
5.1. Wykonawca zobowiązany jest wykonać zamówienie w terminie - maksymalnie 60 dni od dnia podpisania umowy o zamówienie publiczne. Wykonawca może skrócić termin wykonania zamówienia maksymalnie o 15 dni. Skrócenie terminu wykonania zamówienia stanowi jedno z kryterium oceny oferty. Skrócenie terminu wykonania zamówienia określa Wykonawca w dniach - w formularzu ofertowym – załącznik nr 1 do SWZ, wpisując o ile dni skraca termin realizacji zamówienia w stosunku do terminu maksymalnego.
5.2. Zamawiający wymaga udzielenia minimum 24 miesięcznego okresu gwarancji na przedmiot zamówienia, z zastrzeżeniem innego okresu wskazanego w dokumentach zamówienia, w szczególności w opisie przedmiotu zamówienia dla danej części zamówienia.
5.3. Zamawiający informuje, iż okres rękojmi jest równy okresowi udzielonej gwarancji.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
37535290-6 - Ścianki i liny do wspinania
37535260-7 - Tunele do placów zabaw
37535240-1 - Zjeżdżalnie do placów zabaw
37535220-5 - Urządzenia do wspinania
37535200-9 - Wyposażenie placów zabaw
4.5.5.) Wartość części: 97560,98 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione w dniu 08.11.2024 r. z uwagi na fakt, iż oferta z najniższą ceną dla Części Nr 1 przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie przedmiotowego zamówienia.
Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 pkt 3) ustawy Prawo zamówień publicznych z dnia 11 września 2019 r. (j.t. Dz. U. z 2024 r., poz. 1320 ze zm.).
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 167280,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 167280,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ABEX Rekreacja Sp. z o. o, 40-203 Katowice ul. Al. Walentego Roździeńskiego 188, województwo: Śląskie, NIP: 9542764543, REGON: 364185463
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9542764543
7.3.3) Ulica: Al. Walentego Roździeńskiego 188
7.3.4) Miejscowość: Katowice
7.3.5) Kod pocztowy: 40-203
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-18
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 167280,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni
INNE PRZETARGI BIELAWY
więcej: przetargi BIELAWY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DOSTAWA SPRZĘTU I WYPOSAŻENIA W PROJEKCIE PN.: "CENTRUM USŁUG SPOŁECZNYCH W GMINIE MIELNO"
- MZJE w Krakowie, ul. Jana Zamoyskiego 58 w Krakowie - dostawa specjalistycznego wyposażenia/pomocy dydaktycznych do pracowni protetyki dentystycznej dla zadania pn. Zawodowa Małopolska
- Przebudowa placu zabaw w Rydzynie na tereny o funkcji rekreacyjnej i kompozycyjnej - etap I
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Poprawa równego dostępu do wysokiej jakości kształcenia, szkolenia i uczenia...
- Zakup pomocy dydaktycznych i wyposażenia do zajęć z dziećmi
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych oraz wyposażenia do placówek oświatowych na terenie Gminy Chmielno
więcej: Wyposażenie placów zabaw »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.