eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GolądkowoZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE - wyjazd nr 2



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA
ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE – wyjazd nr 2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. J. Dziubińskiej w Golądkowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000861860

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Golądkowo 41G

1.5.2.) Miejscowość: Golądkowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-120

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsgoladkowo.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.zsgoladkowo.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-258363d8-ec32-4704-b484-1e923825cc4f

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZORGANIZOWANIE GRUPOWEJ MOBILNOŚCI EDUKACYJNEJ UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA
ROLNICZEGO IM. JADWIGI DZIUBIŃSKIEJ W GOLĄDKOWIE – wyjazd nr 2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-258363d8-ec32-4704-b484-1e923825cc4f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598896

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00218637/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie (Wyjazd nr 2).

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zadanie jest dofinansowane ze środków Unii Europejskiej, w związku z realizacją akredytowanego projektu Nr 2023-1-PL01- KA121-VET-000131518 w ramach programu ERASMUS+

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00550727

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.081.1.2023 (2)

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie grupowej mobilności edukacyjnej uczniów Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Jadwigi Dziubińskiej w Golądkowie. Mobilność jest realizowana w związku z realizacją akredytowanego projektu Nr 2023-1-PL01-KA121-VET-000131518 w ramach programu ERASMUS+.
2. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową realizację usługi obejmującą, zapewnienie biletów lotniczych (wraz z jednym bagażem rejestrowanym dla każdego uczestnika do 23 kg) dla wszystkich uczestników z portu lotniczego w Warszawie oraz z Lizbony do Warszawy (tj. w obie strony; lotnisko Warszawa - Modlin lub Warszawa-Okęcie), zapewnienie transportu z lotniska w Lizbonie do miejsc zakwaterowania, zakwaterowanie, wyżywienie, organizację praktyk oraz realizację programu kulturalnego, zapewnienie biletów komunikacji miejskiej. Usługą objętych będzie 32 uczestników (30 uczestników oraz 2 opiekunów).
3. Usługa zrealizowana będzie w terminie uzgodnionym z Zamawiającym, w okresie od 17 listopada 2024 r. do 29 marca 2025 r., z wyłączeniem terminu przerwy świątecznej oraz ferii zimowych. Czas trwania wyjazdu to 14 dni:
 bilety lotnicze - wylot w pierwszym dniu wyjazdu, tj. niedziela – powrót w ostatnim dniu wyjazdu, tj. sobota - 32 uczestników
 zakwaterowanie i wyżywienie od pierwszego dnia wyjazdu (niedziela) – 13 noclegów, wyżywienie w pierwszym i ostatnim dniu wyjazdu w zależności od transferu z i na lotnisko;
 organizacja praktyk od poniedziałku do piątku w godz. 8:00 do 16:00 r. – 10 dni praktyk.
UWAGA: przerwa świąteczna dla uczniów przypada od dnia 23 grudnia 2024 r. do 10 stycznia 2025 r.; okres ferii zimowych w 2025 r. dla województwa mazowieckiego przypada w terminie od 3 do 16 lutego 2025.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Rozdziale 3 SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 55000000-0 - Usługi hotelarskie, restauracyjne i handlu detalicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

63500000-4 - Usługi biur podróży, podmiotów turystycznych i pomocy turystycznej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

UZASADNIENIE PRAWNE:
ZGODNIE Z ART. 255 PKT 3) USTAWY PZP, ZAMAWIAJĄCY UNIEWAŻNIA POSTĘPOWANIE, GDY CENA LUB KOSZT NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY LUB OFERTA Z NAJNIŻSZĄ CENĄ PRZEWYŻSZA KWOTĘ, KTÓRĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA, CHYBA ŻE ZAMAWIAJĄCY MOŻE ZWIĘKSZYĆ TĘ KWOTĘ DO CENY LUB KOSZTU NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY.


UZASADNIENIE FAKTYCZNE:
W PRZEDMIOTOWYM POSTĘPOWANIU WPŁYNĘŁA OFERTA, KTÓREJ CENA PRZEWYŻSZA KWOTĘ, KTÓRĄ ZAMAWIAJĄCY ZAMIERZA PRZEZNACZYĆ NA SFINANSOWANIE ZAMÓWIENIA.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.