Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00538497/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-09
- 2024/BZP 00542580/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-11
- 2024/BZP 00547270/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-15
- 2024/BZP 00549355/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-16
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa i montaż mebli specjalistycznych – regałów archiwalnych oraz foteli biurowych na potrzeby wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SOKÓLSKI
1.3.) Oddział zamawiającego: ZARZĄD POWIATU
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658628
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. marsz. Józefa Piłsudskiego 8
1.5.2.) Miejscowość: Sokółka
1.5.3.) Kod pocztowy: 16-100
1.5.4.) Województwo: podlaskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL841 - Białostocki
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: starostwo@sokolka-powiat.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sokolka-powiat.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/sokolka-powiat1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa i montaż mebli specjalistycznych – regałów archiwalnych oraz foteli biurowych na potrzeby wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b499cc60-8790-47bd-85a8-af6cc922cf16
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00598924
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00051475/16/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.13 Dostawa i montaż mebli specjalistycznych – regałów archiwalnych oraz foteli biurowych na potrzeby wyposażenia stanowiska pracy osoby niepełnosprawnej w Starostwie Powiatowym w Sokółce”
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00538497
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IR-I.272.7.2024.MM
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 67520,38 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
4. Na przedmiot zamówienia składają się następujące przedmioty:I część zamówienia obejmuje dostawę i montaż regałów archiwalnych:
− Regały archiwalny metalowy przesuwny dwustronny 7 półkowy + półka kryjąca (wieńcząca) – 7 szt.
- Drzwi do regału długie – 1 szt.
- Drzwi do regału krótkie – 1 szt.
− Regał archiwalny metalowy przesuwny jednostronny 7 półkowy + półka kryjąca (wieńcząca) – 1 szt.
− Regał archiwalny metalowy przesuwny dwustronny 4 półkowy + półka kryjąca (wieńcząca) – 4 szt.
− Regał archiwalny metalowy przesuwny jednostronny 4 półkowy + półka kryjąca (wieńcząca) – 1 szt.
− Szafy metalowe na plany i mapy – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39132100-7 - Szafy na akta
4.5.5.) Wartość części: 64822,38 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
II część zamówienia obejmuje dostawę i montaż foteli biurowych: Fotel biurowy – 2 szt.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39131100-0 - Regały archiwalne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39111100-4 - Siedziska obrotowe
4.5.5.) Wartość części: 2698,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68129,70 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 77696,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 69126,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowe ROL MOT Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 8110004457
7.3.3) Ulica: Czachowskiego 29
7.3.4) Miejscowość: Ciepielów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-310
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO PRODUKCYJNO-HANDLOWE "ROL-MOT" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 69126,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postepowanie o udzielenie zamówienia została unieważnione na podstawie art.
255 pkt. 1 ustawy pzp z uwagi na fakt, iż do upływu terminu składania ofert nie wpłynęła
żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z SOKÓŁKI
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej Przebudowy Placu Kościuszki w Sokółce
- Budowa drogi dla pieszych i rowerów wzdłuż drogi powiatowej nr 2384B z wyłączeniem nawierzchni bitumicznej i wykonania oznakowania pionowego
- Dostawa sprzętu sportowego dla szkół w ramach programu Aktywna Szkoła
- Przebudowa ul. Boh. Monte Cassino, ul. Wyszyńskiego i ul. Kołłątaja w Sokółce wraz z infrastrukturą towarzyszącą w formule zaprojektuj wybuduj
- Świadczenie w 2025 r. na rzecz Starostwa Powiatowego w Sokółce usług pocztowych polegających na przyjmowaniu, przemieszczaniu i doręczaniu przesyłek w obrocie krajowym i zagranicznym
- Prowadzenie schroniska dla zwierząt bezdomnych na terenie gminy Sokółka przy ul. Białostockiej bn. w Sokółce od 01.01.2025 r. do 31.12.2025r.
więcej: przetargi w Sokółce »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i montaż regałów archiwalnych dla potrzeb Starostwa Powiatowego w Otwocku
- Dostawa krzeseł
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy sukcesywnej mebli wraz z wniesieniem i montażem, krzeseł i innych akcesoriów na potrzeby jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
- Przebudowa pomieszczeń sanitarnych na pomieszczenia archiwum oraz dostawa regałów jezdnych
- Dostawa nowych biurowych krzeseł obrotowych wraz z odbiorem starych krzeseł do utylizacji
- Dostawę mebli dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu w Siedlcach II 2 postępowanie.
więcej: Siedziska obrotowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.