Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja wybranych pomieszczeń na 4 piętrze Budynku Ambulatoryjnego Wielkopolskiego Centrum Onkologii do aktualnych wymagań w zakresie udzielanych świadczeń medycznych
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: WIELKOPOLSKIE CENTRUM ONKOLOGII
1.3.) Oddział zamawiającego: DZIAŁ ZAMÓWIEŃ PUBLICZNYCH I ZAOPATRZENIA
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000291204
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: GARBARY 15
1.5.2.) Miejscowość: Poznań
1.5.3.) Kod pocztowy: 61-866
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL415 - Miasto Poznań
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zaopatrzenie@wco.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wco.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.platformazakupowa.pl/pn/wco1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Adaptacja wybranych pomieszczeń na 4 piętrze Budynku Ambulatoryjnego Wielkopolskiego Centrum Onkologii do aktualnych wymagań w zakresie udzielanych świadczeń medycznych2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-90b75740-9840-4167-b5bc-b64626c35e04
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599114
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00005836/58/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.6 Adaptacja wybranych pomieszczeń na 4 piętrze Budynku Ambulatoryjnego WCO do aktualnych wymagań w zakresie udzielania świadczeń medycznych.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 1 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
W końcowym etapie inwestycji, na etapie przekazywania do użytkowania nowego budynku, zachodzi potrzeba dostosowania części pomieszczeń do szczegółowych potrzeb i wymagań docelowych użytkowników, wynikających z optymalnej organizacji udzielanych świadczeń medycznych. Wynika to między innymi z wprowadzenia dodatkowych funkcji, jak np. gabinet stomatologiczny oraz konieczności utworzenia wydzielonych sekretariatów medycznych. Uwzględnienie dotychczasowego wykonawcy jako jedynego możliwego wykonawcy robót, o których mowa powyżej, wynika z następujących przesłanek:
• zachowanie gwarancji wykonawcy na cały budynek, wraz ze wszystkimi instalacjami i wbudowanymi urządzeniami
• możliwość podjęcia działań w znacznie krótszym terminie niż w przypadku innego wykonawcy, ze względu na znajomość przedmiotu zamówienia - kontynuacja robót w obrębie wcześniej zrealizowanego budynku
• zachowanie spójności technicznej, funkcjonalnej i estetycznej z istniejącymi elementami budynku,
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WR-25/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2290000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Adaptacja wybranych pomieszczeń na 4 piętrze Budynku Ambulatoryjnego Wielkopolskiego Centrum Onkologii do aktualnych wymagań w zakresie udzielanych świadczeń medycznych
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2826494,28 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2826494,28 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2826494,28 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Skanska S.A.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7780001070
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 00-877
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
dostawa i montaż okładzin ściennych HPL, listew
przypodłogowych, wykonanie konstrukcji aluminiowo-szklanych, wykładziny PCV - dostawa i montaż ,dostawa i montaż drzwi, wykonanie zabudów meblowych, instalacje sanitarne i teletechniczne
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-13
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2826494,28 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-30INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- prace remontowe w żłobku Balbinka - placówce Poznańskiego Zespołu Żłobków
- Sukcesywna dostawa artykułów alkoholowych dla spółki Termy Maltańskie sp. z o.o.
- Zagospodarowanie terenu przy ul. Modrzejewskiej w Poznaniu
- Dostawa kamizelek kuloodpornych do Oddziału Zewnętrznego w Koziegłowach Aresztu Śledczego w Poznaniu
- Modernizacja sali gimnastycznej
- Odnowienie części elewacji Gmachu Głównego Muzeum Narodowego w Poznaniu
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont dachu, kominów oraz termomodernizacja budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Trzebiatowie przy ul. Kilińskiego 90, wraz z robotami towarzyszącymi.
- Budowa drogi nr L 3P w Leśnictwie Warblewo - Nadleśnictwo Polanów_etap II
- REMONT ŁAZIENEK W INTERNACIE ZSOiT W LIPSKU
- Remont stolarki w trzech Urzędach Skarbowych podległych Izbie Administracji Skarbowej w Warszawie
- "Ścieżki rowerowe w Gorzowie Wielkopolskim - etap IV".
- Termomodernizacja trzech osad służbowych na terenie Parku Narodowego "Bory Tucholskie"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.