Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie z wolnej ręki na usługi dozoru, ochrony i sprzątania na 2 miesiące tj. od 1.09.2024 r. - 31.10.2024 r. ul. Przy Rondzie 6.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 39 21 338
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20f6bd81-86ea-4aa2-a828-75cba570c8d51.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie
Zamawiający 2
1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 000322695
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 7
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 12 619 50 86
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: informacja@krakow.so.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krakow.so.gov.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zamówienie z wolnej ręki na usługi dozoru, ochrony i sprzątania na 2 miesiące tj. od 1.09.2024 r. - 31.10.2024 r. ul. Przy Rondzie 6.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20f6bd81-86ea-4aa2-a828-75cba570c8d5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599144
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227449/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Usługi ochrony, dozoru i sprzątania Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: zamówienie polegające
na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego z dnia 10.06.2022 r., opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2022/S 111-312416 na „Świadczenie usług ochrony i dozoru oraz sprzątania w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie użytkowanym przez Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie i Sąd Okręgowy w Krakowie (cz. III zamówienia)” (numer postępowania: WL-IV.272.16.2022) i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WL-IV.272.16.2022
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL-IV.272.31.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 17493768,73 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178674,96 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru, monitoringu CCTV w budynku
i pomieszczeniach będących w użytkowaniu Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie (dalej MUW) oraz Sądu Okręgowego w Krakowie (dalej SO) i na terenie do nich przyległym (tereny zielone, utwardzone, parkingi),
b) świadczenie usług sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie,
c) świadczenie usług sprzątania zewnętrznego (w tym utrzymania terenów zielonych) na terenie Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie i Sądu Okręgowego w Krakowie.
2) Usługi zostały podzielone w zakresie:
a) ochrony:
• wykonywanie usługi ochrony fizycznej (dozoru) mienia i osób przebywających w obiektach,
• całodobowy dozór terenu przyległego (tereny zielone, utwardzone, parkingi),
• całodobowe wykonywanie usługi portierskiej,
• nadzorowanie obiektów za pośrednictwem monitoringu wizyjnego CCTV oraz ochrona pracowników, najemców oraz interesantów wraz z interwencją,
b) usług porządkowych:
• zakres rzeczowy usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego budynków i terenów zielonych, w tym wykonywania prac gospodarczych – zakres podstawowy (obligatoryjny),
• zakres rzeczowy prac opcjonalnych (dodatkowych), w tym na zlecenie usług elektrycznych, hydraulicznych – zakres dodatkowy (nieobligatoryjny).
3) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług z należytą starannością,
z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, dobrej jakości, rzetelności, właściwej organizacji pracy, zasad wiedzy technicznej, przepisów prawa, zachowując wymogi sanitarnohigieniczne, techniczne i technologiczne, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu kompleksowego utrzymania czystości jak i profesjonalnej ochrony i dozoru.
4) Przedmiot zamówienia stanowi część III zamówienia. Opis i wymagania Zamawiającego są ujęte w Szczegółowym wykazie czynności wchodzących w zakres usług wraz z opisem obiektu i pomieszczeń oraz w projekcie Umowy, które stanowią załączniki do zaproszenia.
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
a. Główny przedmiot:
• 79710000-4 – Usługi ochroniarskie,
• 85312310-5 – Usługi dozoru,
• 90910000-9 – Usługi sprzątania;
b. dodatkowe przedmioty:
• 71317200-5 – Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa,
• 79700000-1 – Usługi detektywistyczne i ochroniarskie,
• 79711000-1 – Usługi nadzoru przy użyciu alarmu,
• 98341120-2 – Usługi portierskie,
• 98341130-5 – Usługi stróżowania,
• 98341140-8 – Usługi dozorowania,
• 98351100-9 – Usługi parkingowe,
• 90911200-8 – Usługi sprzątania budynków,
• 90911300-9 – Usługi czyszczenia okien,
• 90620000-9 – Usługi odśnieżania,
• 77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,
• 77340000-5 – Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów,
• 50711000-2 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych.
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312310-5 - Usługi dozoru
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217875,96 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Sp. z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 277435364
7.3.3) Ulica: Katowicka 16B
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217875,96 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Wyłonienie Wykonawcy w zakresie sukcesywnej dostawy worków i padów dla jednostek Uniwersytetu Jagiellońskiego (z wyłączeniem Uniwersytetu Jagiellońskiego Collegium Medicum)
- Regeneracja i naprawa dysku rozpyłowego zabudowanego w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- Wykonanie kompletnej dokumentacji projektowo-kosztorysowej instalacji oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego w budynkach przychodni zdrowia, w podziale na 3 części
- Sprzedaż i dostawa pianotwórczych środków gaśniczych.
- DOSTARCZENIE TESTERA BEZPIECZEŃSTWA ELEKTRYCZNEGO
- 78.2025 Wyłonienie Wykonawcy w zakresie dostawy, montażu, uruchomienia wraz z konfiguracją jednego (1) mobilnego zestawu mikrofonowego do dyskusji z dodatkowym wyposażeniem oraz szkoleniem dla WB UJ.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia na rzecz Sądu Rejonowego w Krasnymstawie.
- Świadczenie całodobowej usługi ochrony osób i mienia realizowanej na rzecz MZO w Wołominie sp. z o.o. wraz z niezbędną rozbudową istniejącej infrastruktury monitoringu wizyjnego,
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia w formie bezpośredniej stałej ochrony fizycznej podczas organizacji 11. PKO Nocnego Wrocław Półmaratonu
- Usługa sprzątania dworca autobusowego we Wrocławiu przy ul. Suchej 1 wraz z zapewnieniem środków higienicznych i środków czystości przez Wykonawcę.
- Świadczenie usług ochrony obiektów i świadczenie usług sprzątania terenów zewnętrznych Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Krośnie przy ul. Tysiąclecia 7
- Usługa ochrony obiektu IHAR-PIB, Oddział w Poznaniu
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.