eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZamówienie z wolnej ręki na usługi dozoru, ochrony i sprzątania na 2 miesiące tj. od 1.09.2024 r. - 31.10.2024 r. ul. Przy Rondzie 6.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zamówienie z wolnej ręki na usługi dozoru, ochrony i sprzątania na 2 miesiące tj. od 1.09.2024 r. - 31.10.2024 r. ul. Przy Rondzie 6.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzą zamawiający działający wspólnie

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 39 21 338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-20f6bd81-86ea-4aa2-a828-75cba570c8d5

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

1.9.) Informacje o pozostałych zamawiających działających wspólnie

Zamawiający 2

1.2.) Nazwa zamawiającego: Sąd Okręgowy w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: Regon 000322695

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Przy Rondzie 7

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-547

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 12 619 50 86

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: informacja@krakow.so.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://krakow.so.gov.pl/

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zamówienie z wolnej ręki na usługi dozoru, ochrony i sprzątania na 2 miesiące tj. od 1.09.2024 r. - 31.10.2024 r. ul. Przy Rondzie 6.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-20f6bd81-86ea-4aa2-a828-75cba570c8d5

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599144

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227449/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Usługi ochrony, dozoru i sprzątania Kraków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: zamówienie polegające
na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego z dnia 10.06.2022 r., opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2022/S 111-312416 na „Świadczenie usług ochrony i dozoru oraz sprzątania w budynku przy ul. Przy Rondzie 6 w Krakowie użytkowanym przez Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie i Sąd Okręgowy w Krakowie (cz. III zamówienia)” (numer postępowania: WL-IV.272.16.2022) i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WL-IV.272.16.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WL-IV.272.31.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 17493768,73 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 178674,96 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a) świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru, monitoringu CCTV w budynku
i pomieszczeniach będących w użytkowaniu Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie (dalej MUW) oraz Sądu Okręgowego w Krakowie (dalej SO) i na terenie do nich przyległym (tereny zielone, utwardzone, parkingi),
b) świadczenie usług sprzątania wewnętrznego w pomieszczeniach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie,
c) świadczenie usług sprzątania zewnętrznego (w tym utrzymania terenów zielonych) na terenie Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie i Sądu Okręgowego w Krakowie.
2) Usługi zostały podzielone w zakresie:
a) ochrony:
• wykonywanie usługi ochrony fizycznej (dozoru) mienia i osób przebywających w obiektach,
• całodobowy dozór terenu przyległego (tereny zielone, utwardzone, parkingi),
• całodobowe wykonywanie usługi portierskiej,
• nadzorowanie obiektów za pośrednictwem monitoringu wizyjnego CCTV oraz ochrona pracowników, najemców oraz interesantów wraz z interwencją,
b) usług porządkowych:
• zakres rzeczowy usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego budynków i terenów zielonych, w tym wykonywania prac gospodarczych – zakres podstawowy (obligatoryjny),
• zakres rzeczowy prac opcjonalnych (dodatkowych), w tym na zlecenie usług elektrycznych, hydraulicznych – zakres dodatkowy (nieobligatoryjny).
3) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług z należytą starannością,
z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, dobrej jakości, rzetelności, właściwej organizacji pracy, zasad wiedzy technicznej, przepisów prawa, zachowując wymogi sanitarnohigieniczne, techniczne i technologiczne, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu kompleksowego utrzymania czystości jak i profesjonalnej ochrony i dozoru.
4) Przedmiot zamówienia stanowi część III zamówienia. Opis i wymagania Zamawiającego są ujęte w Szczegółowym wykazie czynności wchodzących w zakres usług wraz z opisem obiektu i pomieszczeń oraz w projekcie Umowy, które stanowią załączniki do zaproszenia.
5) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
a. Główny przedmiot:
• 79710000-4 – Usługi ochroniarskie,
• 85312310-5 – Usługi dozoru,
• 90910000-9 – Usługi sprzątania;
b. dodatkowe przedmioty:
• 71317200-5 – Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa,
• 79700000-1 – Usługi detektywistyczne i ochroniarskie,
• 79711000-1 – Usługi nadzoru przy użyciu alarmu,
• 98341120-2 – Usługi portierskie,
• 98341130-5 – Usługi stróżowania,
• 98341140-8 – Usługi dozorowania,
• 98351100-9 – Usługi parkingowe,
• 90911200-8 – Usługi sprzątania budynków,
• 90911300-9 – Usługi czyszczenia okien,
• 90620000-9 – Usługi odśnieżania,
• 77310000-6 – Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych,
• 77340000-5 – Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów,
• 50711000-2 – Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji budynkowych.

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312310-5 - Usługi dozoru

90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 217875,96 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Sp. z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 277435364

7.3.3) Ulica: Katowicka 16B

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 217875,96 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 2 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.