Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony, dozoru, monitoringu CCTV budynków oraz utrzymanie czystości wewnętrznej i zewnętrznej budynków MUW zlokalizowanych w Krakowie (cz. I zamówienia) na okres 3 m-cy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Basztowa 22
1.5.2.) Miejscowość: Kraków
1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków
1.5.7.) Numer telefonu: 123921338
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03e1cd65-b5f3-412b-a3c1-ea72bd2030df1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Świadczenie usług ochrony, dozoru, monitoringu CCTV budynków oraz utrzymanie czystości wewnętrznej i zewnętrznej budynków MUW zlokalizowanych w Krakowie (cz. I zamówienia) na okres 3 m-cy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03e1cd65-b5f3-412b-a3c1-ea72bd2030df
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599222
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227449/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
2.3.2 Usługi ochrony, dozoru i sprzątania Kraków
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: zamówienie polegające
na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego z dnia 10.06.2022 r., opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2022/S 111-312183 na „Świadczenie usług ochrony, dozoru i monitoringu CCTV oraz sprzątania budynków Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego zlokalizowanych w Krakowie (część I i II zamówienia)” (numer postępowania: WL-IV.272.14.2022) i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.
3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WL-IV.272.14.2022
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WL-IV.272.33.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 17493768,73 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 404129,19 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest:
a. świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru w obiektach, budynkach i pomieszczeniach będących w użytkowaniu Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz na terenie do nich przyległym (tereny zielone, utwardzone, parkingi),
b. świadczenie usług sprzątania wewnętrznego oraz zewnętrznego (w tym utrzymania terenów zielonych) w budynkach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
2) Usługi zostały podzielone w zakresie:
a. ochrony:
• wykonywanie usługi ochrony fizycznej (dozoru) mienia i osób przebywających w obiektach,
• całodobowy dozór terenu przyległego (tereny zielone, utwardzone, parkingi),
• całodobowe wykonywanie usługi portierskiej,
• nadzorowanie obiektów za pośrednictwem monitoringu wizyjnego CCTV oraz ochrona pracowników, najemców oraz interesantów wraz z interwencją,
b. usług porządkowych:
• zakres rzeczowy usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego budynków i terenów zielonych, w tym wykonywania prac gospodarczych – zakres podstawowy (obligatoryjny),
• zakres rzeczowy prac opcjonalnych (dodatkowych) – zakres dodatkowy nieobligatoryjny.
3) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług z należytą starannością, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, dobrej jakości, rzetelności, właściwej organizacji pracy, zasad wiedzy technicznej, przepisów prawa, zachowując wymogi sanitarnohigieniczne, techniczne i technologiczne, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu kompleksowego utrzymania czystości jak i profesjonalnej ochrony i dozoru.
4) Opis i wymagania Zamawiającego są ujęte w Szczegółowym wykazie czynności wchodzących w zakres usług wraz z opisem obiektów, budynków i pomieszczeń Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz w projekcie Umowy, które stanowią załączniki do zaproszenia.
5) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł.
6) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
a. Główny przedmiot:
79710000-4 – Usługi ochroniarskie;
85312310-5 – Usługi dozoru,
90910000-9 – Usługi sprzątania
b. dodatkowe przedmioty:
71317200-5 – Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
79700000-1 – Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
79711000-1 – Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
98341120-2 – Usługi portierskie
98341130-5 – Usługi stróżowania
98341140-8 – Usługi dozorowania
98351100-9 – Usługi parkingowe
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji
budynkowych
4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
85312310-5 - Usługi dozoru
90910000-9 - Usługi sprzątania
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492131,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Spółka z o.o.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Spółka z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 277435364
7.3.3) Ulica: Katowicka 16 B
7.3.4) Miejscowość: Chorzów
7.3.5) Kod pocztowy: 41-500
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492131,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Obsługa Archiwum Zakładowego oraz archiwizacja dokumentacji dla Zarządu Dróg Miasta Krakowa
- Zakup i dostawa płynów infuzyjnych oraz leków do programu lekowego - leczenie pacjentów chorych na raka dróg żółciowych
- Zakup i dostawa troakarów jednorazowego użytku
- dostawa specjalistycznego urządzenia do pomiaru gęstości cieczy i gazów z możliwością regulacji temperatury wraz z akcesoriami - DE-dzp.272-690/24
- Re-branding, rozwijanie i pozycjonowanie strony internetowej Welcome Point w AGH w ramach projektu NAWA Welcome to Poland dla CSM - DE-dzp.272-545/24
- Dostawa automatycznych defibrylatorów zewnętrznych (AED) na wyposażenie radiowozów Straży Miejskiej Miasta Krakowa
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi ochrony osób i mienia, monitorowania oraz konserwacji systemów antywłamaniowych i p.poż w budynku OR KRUS w Olsztynie i w obiektach podległych Placówek Terenowych
- F-261.6.2024 Kompleksowe sprzątanie pomieszczeń biurowych w Sądzie Rejonowym w Grójcu oraz sprzątanie terenu zewnętrznego wokół budynku wraz z pielęgnacją zieleni
- Usługa kompleksowa sprzątania terenów zewnętrznych i zieleni wokół budynków przy ul. Topolowa - Niska -Akacjowa - Zagajnikowa.
- Prowadzenie wyłącznie przez umundurowane osoby fizyczne dozoru dla NOVA Sp. z o.o. z siedzibą w Nowym Sączu, obiektów i urządzeń znajdujących się na terenie ZZO w Nowym Sączu przy ul. Tarnowskiej 120
- Świadczenie usługi dozoru i ochrony mienia budynku Zespołu Szkolno-Przedszkolnego w Tyńcu Małym. CPV 79710000-4.
- Usługi utrzymania czystości w siedzibie Kuratorium Oświaty w Łodzi oraz delegaturze Kuratorium w Skierniewicach
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.