eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówŚwiadczenie usług ochrony, dozoru, monitoringu CCTV budynków oraz utrzymanie czystości wewnętrznej i zewnętrznej budynków MUW zlokalizowanych w Krakowie (cz. I zamówienia) na okres 3 m-cy



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług ochrony, dozoru, monitoringu CCTV budynków oraz utrzymanie czystości wewnętrznej i zewnętrznej budynków MUW zlokalizowanych w Krakowie (cz. I zamówienia) na okres 3 m-cy

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000514176

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Basztowa 22

1.5.2.) Miejscowość: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-156

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 123921338

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@malopolska.uw.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.malopolska.uw.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-03e1cd65-b5f3-412b-a3c1-ea72bd2030df

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług ochrony, dozoru, monitoringu CCTV budynków oraz utrzymanie czystości wewnętrznej i zewnętrznej budynków MUW zlokalizowanych w Krakowie (cz. I zamówienia) na okres 3 m-cy

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-03e1cd65-b5f3-412b-a3c1-ea72bd2030df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599222

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00227449/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

2.3.2 Usługi ochrony, dozoru i sprzątania Kraków

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Podstawa prawna zastosowania trybu z wolnej ręki: art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 ustawy Pzp.
Podstawa faktyczna zastosowania trybu z wolnej ręki: zamówienie polegające
na powtórzeniu podobnych usług zostało przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego z dnia 10.06.2022 r., opublikowanego w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2022/S 111-312183 na „Świadczenie usług ochrony, dozoru i monitoringu CCTV oraz sprzątania budynków Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego zlokalizowanych w Krakowie (część I i II zamówienia)” (numer postępowania: WL-IV.272.14.2022) i jest zgodne z jego przedmiotem. Całkowita wartość tego zamówienia została uwzględniona przy obliczaniu wartości zamówienia podstawowego.

3.1.2.) Identyfikator wcześniejszego postępowania: WL-IV.272.14.2022

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WL-IV.272.33.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 17493768,73 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 404129,19 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1) Przedmiotem zamówienia jest:
a. świadczenie usług ochrony fizycznej i dozoru w obiektach, budynkach i pomieszczeniach będących w użytkowaniu Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz na terenie do nich przyległym (tereny zielone, utwardzone, parkingi),
b. świadczenie usług sprzątania wewnętrznego oraz zewnętrznego (w tym utrzymania terenów zielonych) w budynkach Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie
2) Usługi zostały podzielone w zakresie:
a. ochrony:
• wykonywanie usługi ochrony fizycznej (dozoru) mienia i osób przebywających w obiektach,
• całodobowy dozór terenu przyległego (tereny zielone, utwardzone, parkingi),
• całodobowe wykonywanie usługi portierskiej,
• nadzorowanie obiektów za pośrednictwem monitoringu wizyjnego CCTV oraz ochrona pracowników, najemców oraz interesantów wraz z interwencją,
b. usług porządkowych:
• zakres rzeczowy usługi sprzątania wewnętrznego i zewnętrznego budynków i terenów zielonych, w tym wykonywania prac gospodarczych – zakres podstawowy (obligatoryjny),
• zakres rzeczowy prac opcjonalnych (dodatkowych) – zakres dodatkowy nieobligatoryjny.
3) Wykonawca zobowiązuje się do świadczenia usług z należytą starannością, z zachowaniem zasad bezpieczeństwa, dobrej jakości, rzetelności, właściwej organizacji pracy, zasad wiedzy technicznej, przepisów prawa, zachowując wymogi sanitarnohigieniczne, techniczne i technologiczne, zgodnie z najlepszymi praktykami przyjętymi przy świadczeniu kompleksowego utrzymania czystości jak i profesjonalnej ochrony i dozoru.
4) Opis i wymagania Zamawiającego są ujęte w Szczegółowym wykazie czynności wchodzących w zakres usług wraz z opisem obiektów, budynków i pomieszczeń Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie oraz w projekcie Umowy, które stanowią załączniki do zaproszenia.
5) Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż 500 000,00 zł.
6) Oznaczenie przedmiotu zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV):
a. Główny przedmiot:
79710000-4 – Usługi ochroniarskie;
85312310-5 – Usługi dozoru,
90910000-9 – Usługi sprzątania
b. dodatkowe przedmioty:
71317200-5 – Usługi w zakresie ochrony zdrowia i bezpieczeństwa
79700000-1 – Usługi detektywistyczne i ochroniarskie
79711000-1 – Usługi nadzoru przy użyciu alarmu
98341120-2 – Usługi portierskie
98341130-5 – Usługi stróżowania
98341140-8 – Usługi dozorowania
98351100-9 – Usługi parkingowe
90911200-8 - Usługi sprzątania budynków
90911300-9 - Usługi czyszczenia okien
90620000-9 - Usługi odśnieżania
77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych
77340000-5 - Usługi okrzesywania drzew oraz przycinania żywopłotów
50711000-2 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji elektrycznych instalacji
budynkowych

4.5.3.) Główny kod CPV: 79710000-4 - Usługi ochroniarskie

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85312310-5 - Usługi dozoru

90910000-9 - Usługi sprzątania

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 492131,23 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): ERA Spółka z o.o.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: NOVIA Spółka z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 277435364

7.3.3) Ulica: Katowicka 16 B

7.3.4) Miejscowość: Chorzów

7.3.5) Kod pocztowy: 41-500

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-08-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 492131,23 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 3 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.