Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00041364/01 - Wynik z dnia 2025-01-16
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania
1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Sianów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 330920682
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Armii Polskiej 30
1.5.2.) Miejscowość: Sianów
1.5.3.) Kod pocztowy: 76-004
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.5.7.) Numer telefonu: 94 346 95 43
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: ejacewicz@sianow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.sianow.pl
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Gmina Sianów - Zespół Administracyjnej Obsługi Oświaty w Sianowie
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
1.11.) Dane podmiotu, któremu zamawiający powierzył przeprowadzenie postępowania.
Podmiot 1
1.11.1.) Nazwa podmiotu prowadzącego postępowanie: Gmina Sianów
1.11.2.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 4990443571
Adres podmiotu prowadzącego postępowanie:
1.11.3.) Ulica: Armii Polskiej 30
1.11.4.) Miejscowość: Sianów
1.11.5.) Kod pocztowy: 76-004
1.11.6.) Województwo: zachodniopomorskie
1.11.7.) Kraj: Polska
1.11.8.) Lokalizacja NUTS 3: PL426 - Koszaliński
1.11.9.) Numer telefonu: 94 346 95 43
1.11.11.) Adres poczty elektronicznej: ejacewicz@sianow.pl
1.11.12.) Adres strony internetowej: https://www.sianow.pl/
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych.
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cf2c782a-5132-451a-aa07-b6dd7c63e76b
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599532
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00026442/08/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Dowóz osób niepełnosprawnych do placówek oświatowych.
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-cf2c782a-5132-451a-aa07-b6dd7c63e76b3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego komunikacja między Zamawiającym a Wykonawcami odbywa się przy użyciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostępna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl (zwanej dalej „Platformą e-Zamówienia”).
Wykonawca zamierzający wziąć udział w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego musi posiadać konto podmiotu „Wykonawca” na Platformie e-Zamówienia. Szczegółowe informacje na temat zakładania kont podmiotów oraz zasady i warunki korzystania z Platformy e-Zamówienia określa Regulamin korzystania z Platformy e-zamówienia, dostępny na stronie internetowej https://ezamowienia.gov.pl oraz informacje zamieszczone w zakładce „Centrum Pomocy”.
Szczegóły zawarto w rozdziale VII SWZ.
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: . Zamawiający określa niezbędne wymagania sprzętowo - aplikacyjne umożliwiające pracę na e-zamowienia.gov.pl, tj.:
1) stały dostęp do sieci Internet o gwarantowanej przepustowości nie mniejszej niż 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o następującej konfiguracji: pamięć min. 2 GB Ram, procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich nowsze wersje,
3) zainstalowana dowolna przeglądarka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja 10 0.,
4) włączona obsługa JavaScript,
5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obsługujący format plików .pdf,
Szczegółowe wymagania techniczne dotyczące sprzętu używanego w celu korzystania z usług Platformy e-Zamówienia oraz informacje dotyczące specyfikacji połączenia określa Regulamin korzystania z Platformy e-Zamówienia.
Pozostałe informacje zawarto w rozdziale VII SWZ.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowiązek informacyjny): Zawarto w rozdziale XVII SWZ.
3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Zawarto w rozdziale XVII SWZ.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: Z.271.30.2024
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Tak
4.1.9.) Liczba części: 2
4.1.10.) Ofertę można składać na wszystkie części
4.1.11.) Zamawiający ogranicza liczbę części zamówienia, którą można udzielić jednemu wykonawcy: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
Część 1
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci, do placówek oświatowych oraz ośrodków wsparcia.
2) Pod pojęciem dowożenia rozumie się: dowożenie osób z punktu odbioru ustalonego z Zamawiającym w miejscu zamieszkania osoby, przewiezienie do wskazanej placówki a następnie odwiezienie z placówki do miejsca zamieszkania.
3). Postępowanie zostaje podzielone na części:
Część 1 - Trasa A:
Wierciszewo – Iwięcino - Sianów ul. Słoneczna – Spokojna – Osadników Ziemi Sianowskiej - Spółdzielcza – Węgorzewo Koszalińskie – Koszalin – SOSW ul. Rzeczna 5, OREW ul. Wyspiańskiego, - OREW ul. Szpitalna 7, - ZS nr 12 ul. Bolesława Krzywoustego 5 /ul. Połczyńska 71a. – trasa obsługiwana do 31.07.2025.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-07-31
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 p.z.p. oraz w związku z art. 455 ust. 1 p.z.p. polegających na powtórzeniu
podobnych usług jakie występują w zamówieniu podstawowym w wysokości do 10% pierwotnej wartości zamówienia. Zakres możliwych do udzielenia zamówień podobnych może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności:
a) świadczenie usług poza okresem wskazanym w ust. 3.
b) zwiększenie liczby tras objętych usługami,
c) zmniejszenie liczby tras objętych usługami,
d) rozszerzenie zakresu trasy,
e) zmniejszenie zakresu trasy,
f) zwiększenie liczby osób do przewozu,
g) zmniejszenie liczby osób do przewozu.
Zamówienie powinno polegać na powtórzeniu podobnych usług, i powinno być zgodne z jego przedmiotem.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: 1) Cena - 60 pkt., 2) B. Czas podstawienia autobusu zastępczego - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
Część 2
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1) Przedmiotem zamówienia jest dowóz osób niepełnosprawnych w tym dzieci, do placówek oświatowych oraz ośrodków wsparcia.
2) Pod pojęciem dowożenia rozumie się: dowożenie osób z punktu odbioru ustalonego z Zamawiającym w miejscu zamieszkania osoby, przewiezienie do wskazanej placówki a następnie odwiezienie z placówki do miejsca zamieszkania.
3). Postępowanie zostaje podzielone na części:
Część 2 - Trasa B:
Dąbrowa –-Sianów ul. Dębowa, Bukowa, Dworcowa, Ogrodowa, Łużycka, Plac pod lipami, Armii Polskiej, Mickiewicza Skibienko - Skwierzynka – Koszalin - SOSW ul. Rzeczna 5, ZS nr 12 ul. Bolesława Krzywoustego 5 /ul. Połczyńska 71a, „Mozaika” Okrężna 2, „Mały Książę” ul. Żołnierzy 8 Dywizji 13 – trasa obsługiwana do 30.06.2025.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarto w rozdziale III SWZ.
4.2.6.) Główny kod CPV: 60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
60130000-8 - Usługi w zakresie specjalistycznego transportu drogowego osób
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-06-30
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Tak
4.2.14.) Przedmiot, wielkość lub zakres oraz warunki zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień o których mowa w art. 214 ust. 1 pkt 7 w zw. z art. 305 pkt 1 p.z.p. oraz w związku z art. 455 ust. 1 p.z.p. polegających na powtórzeniu
podobnych usług jakie występują w zamówieniu podstawowym w wysokości do 10% pierwotnej wartości zamówienia. Zakres możliwych do udzielenia zamówień podobnych może polegać na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, zgodnych z przedmiotem zamówienia podstawowego, w szczególności:
a) świadczenie usług poza okresem wskazanym w ust. 3.
b) zwiększenie liczby tras objętych usługami,
c) zmniejszenie liczby tras objętych usługami,
d) rozszerzenie zakresu trasy,
e) zmniejszenie zakresu trasy,
f) zwiększenie liczby osób do przewozu,
g) zmniejszenie liczby osób do przewozu.
Zamówienie powinno polegać na powtórzeniu podobnych usług, i powinno być zgodne z jego przedmiotem.
4.3.) Kryteria oceny ofert:
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiający będzie oceniał oferty wg następujących kryteriów: 1) Cena - 60 pkt., 2) B. Czas podstawienia autobusu zastępczego - 40 pkt.
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium: inne.
4.3.5.) Nazwa kryterium: Czas podstawienia autobusu zastępczego
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy:1) spełniają warunki udziału w postępowaniu, o ile zostały one określone.
2) nie podlegają wykluczeniu z postępowania.
1. Na podstawie art. 112 ustawy Pzp, Zamawiający określa warunki udziału w postępowaniu.
O udzielenie przedmiotowego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają
warunki udziału w postępowaniu dotyczące:
1.1. zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiający nie formułuje warunku udziału w postępowaniu w tym zakresie;
1.2. uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełni warunek w zakresie uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, jeśli dysponuje aktualnym zezwoleniem do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego lub posiada aktualną licencję wykonywania transportu drogowego, stosowanie do treści ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 728 z późn.zm.) – dotyczy części 1 i 2
1.3. sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 tys. złotych - dotyczy części 1 i 2
1.4. zdolności technicznej lub zawodowej:
Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował pojazdami zapewniającymi sprawny i bezpieczny transport wszystkich osób, posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób - w przypadku składania oferty na jedną część min 1 pojazd, na dwie części min. 2 pojazdy.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) Odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporządzonych nie wcześniej niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji,
2) Oświadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594 ze zm.), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę, ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenia o przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – załącznik nr 5 do SWZ.
Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej zamiast odpisu albo informacji z Krajowego rejestru Sądowego lub Centralnej Ewidencji i Informacji o działalności Gospodarczej, o których mowa w pkt 2.1.1) – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że : nie otwarto jego likwidacji, nie ogłoszono upadłości, jego aktywami nie zarządza likwidator lub sąd, nie zawarł układu z wierzycielami, jego działalność gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje się on w innej tego rodzaju sytuacji, wynikającej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczęcia tej procedury. Dokument, powinien być wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed jego złożeniem.
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Kopia potwierdzonego za zgodność aktualnego zezwolenia do wykonywania zawodu przewoźnika drogowego lub aktualnej licencji wykonywania transportu drogowego, stosowanie do treści ustawy z dnia 06 września 2001r. o transporcie drogowym (Dz.U. z 2024 r. poz. 728 z późn.zm.)
2) Potwierdzenia ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę minimum 50 tys. złotych.
3) Wykazu dysponowania pojazdami zapewniającymi sprawny i bezpieczny transport wszystkich osób, posiadające aktualne badania techniczne dopuszczające do przewozu osób, do którego zostaną dołączone kopie potwierdzone za zgodność: dowodów rejestracyjnych – zgodnie z załącznikiem nr 6 do SWZ
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
Do oferty Wykonawca zobowiązany jest załączyć:1) oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu oraz spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. Oświadczenie to stanowi dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane podmiotowe środki dowodowe. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2 do SWZ.
2) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy, gdy umocowanie osoby składającej ofertę nie wynika z dokumentów rejestrowych (KRS, CEiDG lub innego właściwego rejestru),
3) zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby, w przypadku polegania na zasobach podmiotu udostępniającego zasób Wykonawcy – zgodnie ze wzorem określonym w Załączniku nr 4 – jeżeli dotyczy,
4) w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
a) pełnomocnictwo, w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, z treści którego będzie wynikało umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pełnomocnictwo powinno zawierać w szczególności wskazanie:
- postępowania o zamówienie publicznego, którego dotyczy,
- wszystkich wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia wymienionych z nazwy z określeniem adresu siedziby,
- ustanowionego pełnomocnika oraz zakresu jego pełnomocnictwa,
b) oświadczenie, z którego wynika, który zakres zamówienia wykonają poszczególni wykonawcy – Załącznik nr 3 do SWZ
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia publicznego. W takim przypadku Wykonawcy występujący wspólnie są zobowiązani do ustanowienia pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego. Wszelka korespondencja będzie prowadzona przez zamawiającego wyłącznie z pełnomocnikiem.Szczegółowe informacje zawarto w rozdziale IV SWZ.
6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Rodzaj i zakres zmian umowy zawarto w projektowanych postanowieniach umowy7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Tak
7.6.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-26 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: Platforma pod adresem: https://ezamowiena.gov.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: do 2024-12-25
SEKCJA IX – POZOSTAŁE INFORMACJE
Z postępowania zostanie wykluczony Wykonawca, wobec którego występują przesłanki wykluczenia wskazane w art. 7 ust.1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwiązaniach w zakresie przeciwdziałania wspieraniu agresji na
Ukrainę oraz służących ochronie bezpieczeństwa narodowego (Dz. U. 2023 poz. 129 ze zm.)
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi przewozu autobusowego uczniów na podstawie biletów miesięcznych w ramach publicznej linii regularnej.
- Usługa transportu sanitarnego
- SUKCESYWNY ZAKUP BILETÓW ELEKTRONICZNYCH DŁUGOOKRESOWYCH ORAZ INNYCH RODZAJÓW BILETÓW ELEKTRONICZNYCH NA TRANSPORT PUBLICZNY (ZBIOROWY) DO WYKORZYSTANIA PRZEZ PRACOWNIKÓW ŚUW.
- Świadczenie usługi transportu sanitarnego.
- Realizacja świadczeń zdrowotnych w zakresie usług specjalistycznego transportu sanitarnego na rzecz pacjentów Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu. Pakiet 1 - Transport "S".
- Świadczenie usług transportu sanitarnego dla pacjentów hospitalizowanych w Szpitalu Specjalistycznym im. A. Falkiewicza we Wrocławiu
więcej: (1) Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.