Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00469858/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-08-23
- 2024/BZP 00479661/01 - Modyfikacja z dnia 2024-08-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy
i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku garażowego LUKS Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: "LIDER USŁUG KOMUNALNO-SAMORZĄDOWYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 630965758
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Nad Strugą 8
1.5.2.) Miejscowość: Środa Wielkopolska
1.5.3.) Kod pocztowy: 63-000
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@luks-sroda.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.luks-sroda.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-1ddcd918-aee0-4fb5-9cd2-aa3455028b991.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawyi montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku garażowego LUKS Sp. z o.o. w Środzie Wielkopolskiej
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1ddcd918-aee0-4fb5-9cd2-aa3455028b99
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599641
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00469858
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: LUKS/07/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formie leasingu operacyjnego dostawy i montażu instalacji fotowoltaicznej na dachu budynku garażowego Lidera Usług Komunalno-Samorządowych Sp. z o.o. zlokalizowanego przy ul. Nad Strugą 8 w Środzie Wielkopolskiej, 63-000 Środa Wielkopolska , dz. nr ewid. 3885.
Pod pojęciem dostawy należy rozumieć dostarczenie na własny koszt i ryzyko przedmiotu zamówienia wymaganego przez Zamawiającego, jego instalację i montaż w miejscu wskazanym przez Zamawiającego oraz opracowanie powykonawczej dokumentacji technicznej wraz z uruchomieniem wszystkich urządzeń, sprawdzenie ich poprawnego działania, nadanie im właściwej konfiguracji oraz dokonanie przeszkolenia pracowników Zamawiającego.
UWAGA: Wszelkie prace montażowe będą odbywać się na czynnym obiekcie, w związku z tym nie mogą zakłócać normalnej pracy instytucji jako całości przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP.
2. Szczegółowy opis oraz sposób realizacji zamówienia zawiera Opis Przedmiotu Zamówienia (OPZ), stanowiący SWZ II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (wraz z załączoną w wersji elektronicznej dokumentacją techniczną - SWZ II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Dokumenty techniczne).
3. Na wykonaną usługę tj. zamontowany sprzęt, urządzenia, wbudowane materiały oraz wykonane prace Wykonawca udzieli Zamawiającemu minimum 5 lat gwarancji za wyjątkiem okresów gwarancji dot. modułów paneli fotowoltaicznych, dla których okres gwarancyjny wymagany przez Zamawiającego winien wynosić:
a. 12 – lat na gwarancję produktu,
b. 25 - lat na gwarancję liniową mocy,
Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.
4. Wszystkie elementy instalacji/urządzeń, będące przedmiotem dostawy, muszą być fabrycznie nowe. Zamawiający wymaga, żeby moduły fotowoltaiczne dostarczone na miejsce montażu miały datę produkcji nie starszą niż 12 miesięcy od daty dostawy.
5. Czas reakcji Wykonawcy na zgłoszenie awarii, usterki, wady w okresie gwarancji nie może być dłuższy 12 godzin. Przez czas reakcji rozumie się czas od momentu zgłoszenia do momentu rozpoczęcia usuwania zgłoszonej awarii.
6. Trzecia awaria tego samego elementu/podzespołu urządzenia w okresie gwarancyjnym uprawnia Zamawiającego do żądania bezpłatnej wymiany przez Wykonawcę tego elementu/podzespołu urządzenia na nowe.
7. W przypadkach, o których mowa w punkcie 5 i 6, okres gwarancji ulegnie nieodpłatnie przedłużeniu odpowiednio:
1) w przypadku naprawy – o okres wykonywania naprawy,
2) w przypadku dokonania wymiany – o okres równy okresowi gwarancji wskazanemu w ofercie.
8. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):
09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31712331-9 - Fotoogniwa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
9. Warunki leasingu operacyjnego:
1) okres leasingu: 72 miesięcy (71 rat),
2) bez wpłaty wstępnej (inicjalnej),
3) wykup leasingu 5% wartości netto dostawy instalacji,
4) waluta oferty i umowy: PLN
5) oprocentowanie oraz raty zmienne
6) Zamawiający wyraża zgodę na zawarcie umowy leasingu i ogólnych warunków umowy leasingowej na wzorze stosowanym przez finansującego z zastrzeżeniem, że postanowienia zawarte w SWZ IV zostaną uwzględnione w treści umowy leasingowej. Wykonawca załączy do oferty wzór umowy leasingu wraz z ogólnymi zasadami leasingu.
10. W celu przeprowadzenia przez Wykonawcę/Finansującego analizy finansowej Zamawiający udostępnia bilans oraz rachunek zysków i strat za rok 2023 a także bilans oraz rachunek zysków i strat wg stanu na 30.06.2024r. (SWZ II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Dane Finansowe)
11. Ubezpieczenia przedmiotu leasingu dokonuje Zamawiający na swój koszt,
u wybranego przez siebie Ubezpieczyciela.
Przedmiot zamówienia precyzują:
1) SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia
2) SWZ II – Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia – Dokumentacja Techniczna
3) SWZ II - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia - Dane Finansowe
4) SWZ VI – Projektowane postanowienia umowy
4.5.3.) Główny kod CPV: 09331200-0 - Słoneczne moduły fotoelektryczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
09332000-5 - Instalacje słoneczne
31712331-9 - Fotoogniwa
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45261215-4 - Pokrywanie dachów panelami ogniw słonecznych
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 212222,45 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 212222,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 212222,45 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): Europejski Fundusz Leasingowy S.A
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: Woltanic Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8970012657
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
jakie przetargi wygrała firma
EUROPEJSKI FUNDUSZ LEASINGOWY S.A.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 212222,45 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 72 miesiące
INNE PRZETARGI Z ŚRODY WIELKOPOLSKIEJ
- Dostosowanie Szkoły Podstawowej nr 3 im. I. Łukasiewicza w Środzie Wielkopolskiej do potrzeb dzieci z niepełnosprawnościami w zakresie budowy windy.
- Modernizacja drogi powiatowej nr 3735P - ul. Raczyńskiego w Zaniemyślu
- Przebudowa ul. 17 Września w Środzie Wielkopolskiej oraz Przebudowa drogi gminnej w Marianowie Brodowskim
- Sukcesywna dostawa asortymentu na potrzeby sterylizacji i dezynfekcji do Szpitala Średzkiego Serca Jezusowego spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego nowego samochodu specjalnego typu karawan pogrzebowy
- Modernizacja infrastruktury związanej ze Średzką Kolejką Wąskotorową - poprawa stanu technicznego stacji końcowej kolejki w Zaniemyślu
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Wymiana instalacji elektrycznej i komputerowej oraz złącza pomiarowego z podziałem na etapy wykonania w budynku I Liceum Ogólnokształcącego im. Stefana Żeromskiego w Ozorkowie......" - etap II - III
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego dla Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej Sp. z o.o. w Złocieńcu fabrycznie nowego samochodu ciężarowego z zabudową skrzyniową oraz z windą
- Dostawa z montażem wyposażenia wystawy akwarystycznej w ramach realizacji zadania pn. "Pawilon przyrody - nowoczesna infrastruktura kultury etap II wystawa akwarystyczna"
- Przebudowa budynku Przedszkola Samorządowego nr 7 w Chrzanowie w ramach zadania pn. Dostosowanie budynku PS-7 w Chrzanowie do wymogów p.poż- etap II
- Budowa Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Człuchowie
- Termomodernizacja budynku użyteczności publicznej szkoły podstawowej i przedszkola w Serocku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.