eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi StargardŚwiadczenie usług opiekuńczych dla osób starszych



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Świadczenie usług opiekuńczych dla osób starszych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIEJSKI OŚRODEK POMOCY SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 005445037

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Warszawska 9a

1.5.2.) Miejscowość: Stargard

1.5.3.) Kod pocztowy: 73-110

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@mops.stargard.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://mops.stargard.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/992694

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ochrona socjalna

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Świadczenie usług opiekuńczych dla osób starszych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5081ba7d-136e-480d-b17b-02157736cc5d

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599649

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00476350/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Świadczenie usług opiekuńczych dla osób starszych, uczestników projektu finansowanego z Programu Regionalnego Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027 Bezpieczny senior w Stargardzie.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Przedmiot zamówienia został dofinansowany w ramach realizacji projektu pn. Zwiększenie dostępności usług opiekuńczych i asystenckich dla osób starszych w Gminie Miasto Stargard "Bezpieczny senior w Stargardzie" nr FEPZ.06.18-IP.01-0006/23 ze środków Unii Europejskiej z Programu Fundusze Europejskie dla Pomorza Zachodniego 2021-2027

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00531724

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DA.251.2.2024.AO

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opiekun/ka osoby starszej – do zadań opiekuna/ki będzie należało w szczególności:
a) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych;
b) opieka higieniczna;
c) pielęgnacja zalecona przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; d) zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc opiekuna/ki może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: październik 2024 r. – listopad 2026 r.
Opiekun/ka będzie miał/a do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około 4.470 godzin usług opiekuńczych (5 uczestników x 122 godz. w 2024 r., 6 uczestników x 365 godz. w 2025 r., 5 uczestników x 334 godz. w 2026 r.).
Opiekun/ka osoby starszej zobowiązany/a jest:
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez bieżące wypełnianie miesięcznej karty pracy z wykonywanych usług na wzorze załączonym do umowy (Karta musi być podpisana przez opiekuna/kę i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Karta musi być złożona osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• do podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia, tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• do niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.)
• do poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności opiekuńczych, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• do niepalenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• do przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie;

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług opiekuńczych) będzie również zakup biletów miesięcznych dla opiekunek/ów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do uczestnika projektu i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 183270 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opiekun/ka osoby starszej – do zadań opiekuna/ki będzie należało w szczególności:
a) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych;
b) opieka higieniczna;
c) pielęgnacja zalecona przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; d) zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc opiekuna/ki może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: styczeń 2025 r. – listopad 2026 r.
Opiekun/ka będzie miał/a do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około 3860 godzin usług opiekuńczych (0 uczestników x 0 godz. w 2024 r., 6 uczestników x 365 godz. w 2025 r., 5 uczestników x 334 godz. w 2026 r.).
Opiekun/ka osoby starszej zobowiązany/a jest:
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez bieżące wypełnianie miesięcznej karty pracy z wykonywanych usług na wzorze załączonym do umowy (Karta musi być podpisana przez opiekuna/kę i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Karta musi być złożona osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• do podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia, tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• do niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.)
• do poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności opiekuńczych, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• do niepalenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• do przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie;

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług opiekuńczych) będzie również zakup biletów miesięcznych dla opiekunek/ów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do uczestnika projektu i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 158260 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opiekun/ka osoby starszej – do zadań opiekuna/ki będzie należało w szczególności:
a) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych;
b) opieka higieniczna;
c) pielęgnacja zalecona przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; d) zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc opiekuna/ki może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: styczeń 2026 r. – listopad 2026 r.
Opiekun/ka będzie miał/a do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około 1670 godzin usług opiekuńczych (0 uczestników x 0 godz. w 2024 r., 0 uczestników x 0 godz. w 2025 r., 5 uczestników x 334 godz. w 2026 r.).
Opiekun/ka osoby starszej zobowiązany/a jest:
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez bieżące wypełnianie miesięcznej karty pracy z wykonywanych usług na wzorze załączonym do umowy (Karta musi być podpisana przez opiekuna/kę i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Karta musi być złożona osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• do podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia, tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• do niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.)
• do poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności opiekuńczych, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• do niepalenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• do przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie;

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług opiekuńczych) będzie również zakup biletów miesięcznych dla opiekunek/ów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do uczestnika projektu i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 68470 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opiekun/ka osoby starszej – do zadań opiekuna/ki będzie należało w szczególności:
a) pomoc w zaspokajaniu codziennych potrzeb życiowych;
b) opieka higieniczna;
c) pielęgnacja zalecona przez lekarza, która obejmuje czynności pielęgnacyjne wynikające z przedłożonego zaświadczenia lekarskiego lub dokumentacji medycznej, uzupełniające w stosunku do pielęgniarskiej opieki środowiskowej; d) zapewnienie kontaktów z otoczeniem.
Czynności powyższe będą wykonywane w miejscu zamieszkania lub poza mieszkaniem na terenie Gminy Miasta Stargard. Pomoc opiekuna/ki może odbywać się w godz. od 7.00 – 21.00 w dni robocze i wolne od pracy. Przewidywany termin realizacji: styczeń 2026r. – listopad 2026 r.
Opiekun/ka będzie miał/a do wykonania w całym okresie realizacji umowy szacunkowo około 1670 godzin usług opiekuńczych (0 uczestników x 0 godz. w 2024 r., 0 uczestników x 0 godz. w 2025 r., 5 uczestników x 334 godz. w 2026 r.).
Opiekun/ka osoby starszej zobowiązany/a jest:
• prowadzić dokumentację wykonanej pracy poprzez bieżące wypełnianie miesięcznej karty pracy z wykonywanych usług na wzorze załączonym do umowy (Karta musi być podpisana przez opiekuna/kę i osobę objętą opieką oraz wypełniona zgodnie z ustaleniami z zamawiającym. Karta obejmuje okres maksymalnie jednego miesiąca realizacji usług. Karta musi być złożona osobiście w siedzibie Zamawiającego w terminie do 3 dni roboczych po zakończeniu miesiąca, którego dotyczy);
• traktować podopiecznego z szacunkiem, z zachowaniem form grzecznościowych;
• wykonywać usługi w sposób sumienny i staranny oraz zgodnie z zasadami bezpieczeństwa i higieny pracy;
• do zachowania poufności w zakresie danych i informacji o sytuacji zdrowotnej, życiowej i materialnej podopiecznego;
• do podjęcia niezbędnych działań w sytuacji nagłego pogorszenia stanu zdrowia, tj. wezwania odpowiednich służb ratunkowych;
• do niezwłocznego zgłaszania okoliczności mających wpływ na realizację usługi (np. swojej nieobecności, niemożności wejścia i nawiązania kontaktu z podopiecznym itp.)
• do poszanowania uczuć i światopoglądu podopiecznego, a także poszanowania woli w zakresie sposobu wykonywania czynności opiekuńczych, jeśli nie wiążą się z obniżeniem jakości usług lub ich opóźnieniem;
• do niepalenia tytoniu w mieszkaniu podopiecznego, zachowania trzeźwości oraz nie wprowadzania do jego mieszkania osób nieupoważnionych oraz zwierząt;
• do przekazywania uwag dotyczących sposobu realizacji usług oraz zgłoszenia ich w formie ustnej, pisemnej, mailowej lub telefonicznej do Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Stargardzie.

UWAGA!!! Po stronie Wykonawcy (nie wliczany do ceny oferty świadczenia usług opiekuńczych) będzie również zakup biletów miesięcznych dla opiekunek/ów na przejazd komunikacją miejską, w ramach kosztów dojazdu do uczestnika projektu i przejazdów w ramach realizowanych usług.
Koszty zakupu biletów komunikacji miejskiej będą refundowane Wykonawcy przez Zamawiającego (np. poprzez refakturowanie po okazaniu dokumentów potwierdzających faktycznie poniesione koszty).

4.5.3.) Główny kod CPV: 85311100-3 - Usługi opieki społecznej dla osób starszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

85000000-9 - Usługi w zakresie zdrowia i opieki społecznej

85312100-0 - Usługi opieki dziennej

85311200-4 - Usługi opieki społecznej dla osób niepełnosprawnych

85142300-9 - Usługi w zakresie higieny

4.5.5.) Wartość części: 68470 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183270 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 201150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183270 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-606

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183270 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 25 miesiące

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 158260 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 173700 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 158260 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-606

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 158260 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 23 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68470 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68470 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-606

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68470 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 68470 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 75150 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 68470 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: SZCZECIŃSKIE STOWARZYSZENIE "ZŁOTY WIEK"

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8522384067

7.3.3) Ulica: Stanisława Hryniewieckiego 9

7.3.4) Miejscowość: Szczecin

7.3.5) Kod pocztowy: 70-606

7.3.6.) Województwo: zachodniopomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 68470 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 11 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.