eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ŁódźModernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi w podziale na 4 części. Modernizacja nawierzchni ul. Rokicińskiej - od Bartoka do Ronda Inwalidów (jezdnia południowa) i od Estakady do Augustów



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi w podziale na 4 części. Modernizacja nawierzchni ul. Rokicińskiej – od Bartoka do Ronda Inwalidów (jezdnia południowa) i od Estakady do Augustów

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi zamawiający centralny

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta Łodzi

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 472057632

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Piotrkowska 104

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-926

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@uml.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://uml.lodz.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi w podziale na 4 części. Modernizacja nawierzchni ul. Rokicińskiej – od Bartoka do Ronda Inwalidów (jezdnia południowa) i od Estakady do Augustów

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5759a981-aac3-4d1d-8923-6639906ff5a1

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00599694

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Art. 305. pkt 1 w związku z Art. 214 ust. 1 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.U.2024 poz.1320 ze zm.)Przedmiotem zamówienia jest powtórzenie tego samego rodzaju robót, które były przedmiotem zamówienia podstawowego pn. „Modernizacja nawierzchni ulic na terenie Miasta Łodzi w podziale na 4 części:Część I zadanie 1.1Modernizacja nawierzchni ul. Rokicińskiej/al. Piłsudskiego na wybranych fragmentach na odcinku Wałowa Malownicza i odcinku Przędzalniana Wodna jezdnia płn.Zadanie 1.2 Modernizacja nawierzchni ul. Aleksandrowskiej/Limanowskiego na wybranych fragmentach od ul. Bielicowej do Al. Włókniarzy.Zadanie (…)Postępowanie prowadzone było w trybie podstawowym bez przeprowadzenia negocjacji. Zamówienie było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu nr 344973-2024 z dnia 11 czerwca 2024 r. oraz zostanie udzielone w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DOM-WZP-IV.271.46.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

„Modernizacja nawierzchni ulic na terenie miasta Łodzi w podziale na 4 części:
Część I zadanie 1.1 - Modernizacja nawierzchni ul. Rokicińska/Piłsudskiego na wybranych fragmentach na odcinkach Bartoka do Ronda Inwalidów jezdnia południowa i Estakada do Augustów jezdnia południowa.
III. Szczegółowy zakres: Nawierzchnia z mieszanek mineralno - bitumicznych Frezowanie nawierzchni bitumicznej średniej grubości gr. 12 cm
Wykonanie bitumicznej warstwy wiążącej gr. 8 cm, dla kategorii ruchu KR 5-7 (AC 16W).
Wykonanie nawierzchni bitumicznej SMA 11 gr. 4 cm, dla kategorii ruchu KR
Roboty pozostałe
Regulacja wysokościowa studzienek włazów kanałowych, wpustów kan. deszczowej oraz studni telekomunikacyjnych
Odtworzenie pętli indukcyjnych
Przywrócenie Stałej Organizacji Ruchu ryczałt

4.5.3.) Główny kod CPV: 45233142-6 - Roboty w zakresie naprawy dróg

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1976825,10 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1976825,10 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1976825,10 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Strabag Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5272166941

7.3.3) Ulica: Parzniewska 10

7.3.4) Miejscowość: Pruszków

7.3.5) Kod pocztowy: 05-800

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1976825,10 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-30

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

ZAMAWIAJĄCY:
Zarząd Dróg i Transportu
ul. Tuwima 36
90-002 Łódź
objęty działaniami Urzędu Miasta Łodzi jako podmiotu wykonującego zadania Centralnego Zamawiającego zgodnie z art. 44 ust. 2 i art. 49 ustawy Prawo Zamówień Publicznych
PROWADZĄCY POSTĘPOWANIE:
Wydział Zamówień Publicznych
w Departamencie Organizacji Urzędu i Obsługi Mieszkańców
Urzędu Miasta Łodzi
ul. ks. Ignacego Skorupki 21
90-532 Łódź
tel.: +48 (42) 638-48-88
e-mail: zamowienia@uml.lodz.pl

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.