eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi PoddębiceDOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu
Dostawy
DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Geotermia Poddębice Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 731426010

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Mickiewicza 17A

1.5.2.) Miejscowość: Poddębice

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-200

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: geotermiapoddebice@wp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://geotermia.poddebice.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający

jednoosobowa spółka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność

wytwarzanie i zaopatrywanie w parę wodną, gorącą wodę i powietrze do układów klimatyzacyjnych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA FABRYCZNIE NOWEGO CIĄGNIKA ROLNICZO - KOMUNALNEGO WRAZ Z OSPRZĘTEM.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c7cf829c-b9f0-4958-b511-e015ddcae258

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600233

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-c7cf829c-b9f0-4958-b511-e015ddcae258

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://ezamowienia.gov.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiędzy Zamawiającym a Wykonawcami w szczególności składanie oświadczeń, wniosków, zawiadomień oraz przekazywanie informacji odbywa się elektronicznie za pośrednictwem:
ezamowienia - https://ezamowienia.gov.pl/;
poczty elektronicznej, email:
i.zych@geotermia.poddebice.pl
geotermiapoddebice@wp.pl
We wszelkiej korespondencji związanej z niniejszym postępowaniem Zamawiający i Wykonawcy posługują się numerem ogłoszenia (oznaczeniem postępowania Zamawiającego – GP/374/2024; BZP, TED lub ID postępowania z ezamowienia, ).
3. Osobami uprawnionymi do porozumiewania się z Wykonawcami jest Paweł Plewiński – Prezes Zarządu tel. 574 328 888
4. Adres strony internetowej prowadzonego postępowania https://ezamowienia.gov.pl Postępowanie można wyszukać również ze strony głównej Platformy e-Zamówienia (przycisk „Przeglądaj postępowania/konkursy”).
5. Identyfikator (ID) postępowania na Platformie e-Zamówienia:
ocds-148610-c7cf829c-b9f0-4958-b511-e015ddcae258

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: GP/374/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ciągnika rolniczo - komunalnego wraz z osprzętem do Centrum Wodolecznictwa i Rekreacji Termy Poddębice przy ul. Mickiewicza 19.
2. Ciągnik wraz z osprzętem musi być fabrycznie nowy, wyprodukowany nie wcześniej niż w 2023 roku, produkowany seryjnie (a nie przygotowana jedynie dla potrzeb tego postępowania).
1) Moc silnika: nie mniej niż 24 KM
2) Typ silnika:, 3-cylindrowy Diesel, chłodzony cieczą
3) Pojemność skokowa: nie mniej niż 1600 cm³
4) Pojemność zbiornika paliwa: nie mniej niż 23 l
5) Skrzynia biegów: Hydrostatyczna 2 zakresowa
6) Prędkość jazdy w przód: do 22 km/h
7) Prędkość jazdy w tył: do 16 km/h
8) Hamulce: Mokre, tarczowe
9) Tylny WOM: 540 obr/min (dwustopniowe sprzęgło)
10) Całkowita wydajność pompy hydraulicznej: nie mniej niż 42 l / min
11) Ilość złączy hydraulicznych: 2 - z tyłu
12) Ogumienie: przemysłowe (przód/tył)
13) Tylny TUZ: Kat.1
14) Udźwig tylnego TUZ: nie mniej niż 700 kg
15) Masa własna (z kabiną): 1200 - 1300 kg
16) Długość całkowita: 2700 - 2800 mm
17) Szerokość całkowita: 1100 - 1200 mm
18) Wysokość całkowita: 2300 - 2400 mm
19) Prześwit pod traktorem: nie mniej niż 320 mm
20) Gwarancja: 5 lat
21) Wyposażenie
a) Pokrywa silnika otwierana do góry pionowo
b) WOM środkowy
c) Osłona WOM
d) Wspomaganie kierownicy
e) Hamulec postojowy
f) Oświetlenie robocze
g) Oświetlenie awaryjne
h) Uchwyt na kubek
i) Lusterko
j) Wtyczka elektryczna - 7 pinów
k) Podłączenie 12V
l) Dolny zaczep do przyczepy
22) Wyposażenie kabiny:
a) Klimatyzacja
b) Ogrzewanie
c) Tylna wycieraczka
d) Odmrażanie tylnej szyby
3. Wyposażenie dodatkowe:
1) Przyczepa z nadstawą:
a) Wysokość burty: 50 cm
b) Wysokość nadstawy: 70 cm
c) Ilość osi: 1
d) Ładowność: 2,4 – 2,6 T
e) Pojemność skrzyni: ok. 2,50 m3
f) Długość/szer./wys. ładunkowa: 2,90 – 3,00 m/1,70 – 1,80 m/120 cm
g) Długość/szer./wys. gabarytowa: 4,05 – 4,15 m/1,90 – 2,00 m/2,00 – 2,10 m
h) Masa: ok.750-1100 kg
i) Homologacja: PL
j) Dyszel z adapterem zaczepu + oko zaczepu Φ40mm
k) Hamulec postojowy ręczny
l) Kliny pod koła 2 szt.
m) Oświetlenie LED
n) Kąt wywrotu (do tyłu/na boki) ok. 32°/50°
2) Pług składany:
a) Szerokość: 150 cm
b) Ilość siłowników: 2
c) TUZ: kat. 0 lub 1
d) Komplet sworzni
e) Stopka podporowa
f) Obrotowa ramka
g) Uchylne lemiesze
h) Zbrojona listwa gumowa
i) Dwie niezależne okładnice
3) Przedni TUZ:
a) Szerokość: 760 -770 mm
b) Długość: 1100 - 1200 mm
c) Rozstaw ramion: 69 cm
d) Masa: 100 - 110 kg
e) Udźwig: nie mniej niż 780 kg
f) Montaż: Przód
g) TUZ: kat. 1

4) Ssawa naburtowa spalinowa 2 cylindrowa
a) Moc: nie mniej niż 18 KM
b) Pojemność: nie mniej niż 560 cm3
c) Rozruch elektryczny
d) Wirnik : nie mniej niż 40 cm
e) Długość rury ssącej: 3 – 5 m
f) Średnica rury ssącej: nie mniej niż 25 cm

4.2.6.) Główny kod CPV: 16700000-2 - Ciągniki

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

16500000-0 - Przyczepy lub naczepy samozaładowcze i wyładowcze do celów rolniczych

43313100-1 - Pługi odśnieżające lemieszowe

34390000-7 - Akcesoria do ciągników

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wyłącznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu na zasadach określonych w Rozdziale VI. SWZ oraz spełniają określone przez Zamawiającego warunki udziału w postępowaniu.

2. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy wykażą, nie później niż na dzień składania ofert spełnianie warunków udziału w postępowaniu dotyczące:

1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:

Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.

2) uprawnienia do wykonywania określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów:

Zamawiający nie określa szczegółowych wymagań co do potwierdzenia spełnienia tego warunku.

3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:


4) zdolności technicznej lub zawodowej:
Wykonanie w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert minimum jednego zamówienia o podobnym charakterze, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, minimum jednej dostawy nowego ciągnika rolniczo - komunalnego o wartości minimum 150 000,00 zł brutto.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Nie

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wprowadzenie zmian treści umowy wymaga sporządzenia pod rygorem nieważności pisemnego aneksu z zastrzeżeniem art. 454 i 455 ustawy Prawo zamówień publicznych.
2. Zmiany treści umowy mogą być dokonane w przypadkach określonych w art. 455 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub na podstawie innych przepisów ustaw jakie zaczną obowiązywać po zawarciu niniejszej umowy, a ponadto wynikać z następujących okoliczności:
1) powstania rozbieżności lub niejasności w rozumieniu pojęć użytych w umowie, których
nie będzie można usunąć w inny sposób, a zmiana będzie umożliwiać usunięcie rozbieżności i doprecyzowanie umowy w celu jednoznacznej interpretacji jej postanowień przez Strony;
2) zmian powszechnie obowiązujących przepisów prawa obowiązujących w dniu podpisania umowy jeżeli mają wpływ na postanowienia umowy w tym w szczególności:
a) zmiany stawki podatku VAT;
b) zmiany stawki podatku akcyzowego;
jeżeli mają wpływ na postanowienia umowy, w tym w szczególności gdy w trakcie obowiązywania umowy zmianie ulegnie stawka podatku od towarów i usług lub podatku akcyzowego (na przedmiot umowy); w takim przypadku zmianie ulegnie wysokość wynagrodzenia brutto Wykonawcy w ten sposób, iż zostanie ono powiększone lub zmniejszone o kwotę stanowiącą różnicę pomiędzy kwotą podatku obliczoną według stawki obowiązującej w dniu zawarcia umowy i kwotą podatku obliczoną według nowej stawki obowiązującej po wprowadzeniu zmiany w obowiązujących w tym zakresie przepisach prawa. Przedmiotowe postanowienie ma zastosowanie do tej części wynagrodzenia brutto Wykonawcy, do którego będzie miała zastosowanie zmieniona stawka podatku. W każdym przypadku podstawą wyliczenia kwoty podatku będzie kwota ceny netto Wykonawcy, która nie ulegnie zmianie na skutek zmiany stawki podatku;
3) zmiany, o których mowa w § 6 (dotyczących podwykonawców),
4) ze zmian cen materiałów lub kosztów związanych z realizacją zamówienia, stosownie do art. 439 ustawy Prawo zamówień publicznych;
3. Zmiany postanowień umownych, o których mowa w ust. 2 pkt 1, 3 nie mogą prowadzić do zmiany charakteru umowy, ani do zwiększenia jakiegokolwiek wynagrodzenia należnego Wykonawcy zgodnie z umową.
4. Zmiany treści umowy dopuszczone w ust. 2 pkt 2 i 4 mogą prowadzić do zmiany cen jednostkowych produktów określonych w §1 ust. 1
5. W przypadku występowania stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności COVID-19, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 5 grudnia 2008 r. o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 1845 ze zm.) lub innych stanów o charakterze siły wyższej, przez które Strony rozumieją wyłącznie zdarzenia zewnętrzne, nadzwyczajne, nagłe oraz którym obiektywnie nie można się przeciwstawić, a w szczególności: powodzie, huragany, trzęsienia ziemi, pożary lasów oraz zjawiska społeczne lub polityczne o skali katastrofalnej takie jak wojna, stan wojenny, zamach terrorystyczny - o ile okoliczności wystąpienia stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności COVID-19 lub inne stany o charakterze siły wyższej mają wpływ na należyte wykonanie tej umowy, Zamawiający może w uzgodnieniu z Wykonawcą dokonać zmiany umowy poprzez:
1) zmianę terminu wykonania umowy lub jej części, lub czasowe zawieszenie wykonywania umowy lub jej części;
2) zmianę sposobu wykonywania umowy;
3) zmianę zakresu świadczenia Wykonawcy i odpowiadającą jej zmianę wynagrodzenia lub sposobu rozliczenia wynagrodzenia Wykonawcy.
Wykonawca niezwłocznie po wystąpieniu okoliczności opisanych powyżej, jeżeli mają one wpływ na należyte wykonanie umowy przedstawia Zamawiającemu oświadczenia lub dokumenty potwierdzające wpływ okoliczności związanych z wystąpieniem stanu zagrożenia epidemicznego lub stanu epidemii chorób zakaźnych u ludzi, w szczególności COVID-19 lub innych stanów o charakterze siły wyższej na należyte wykonanie tej umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2024-11-26 09:45

8.2.) Miejsce składania ofert: https://ezamowienia.gov.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-11-26 10:00

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.