Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00487340/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Iwanowice
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Iwanowice
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 351555832
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Ojcowska 11
1.5.2.) Miejscowość: Iwanowice Włościańskie
1.5.3.) Kod pocztowy: 32-095
1.5.4.) Województwo: małopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL214 - Krakowski
1.5.7.) Numer telefonu: 123884003
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@iwanowice.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.iwanowice.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a2533a19-c160-42f5-9979-11d1346e2c5a1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa kanalizacji sanitarnej na terenie Gminy Iwanowice2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a2533a19-c160-42f5-9979-11d1346e2c5a
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600244
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00487340
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: IGKR.271.1.9.2024.KW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1464664,01 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 1 składa się z następujących części.Część I - Budowa odcinka kanalizacji sanitarnej w miejscowości Iwanowice Dworskie na działkach nr ewid. 100, 403, 404, 119/1, 118/2, 118/6, 401, 111, 110, 400/2.
Część II - Przebudowa drogi dla pieszych na dz., nr ewid. 401 pomiędzy ul. Jesionową a drogą wojewódzką nr 773 w miejscowości Iwanowice Dworskie - Gmina Iwanowice
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45233140-2 - Roboty drogowe
4.5.5.) Wartość części: 1151393,69 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie częściowe nr 2 „Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w miejscowości Krasieniec Zakupny ul. Zielna”4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej
45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych
45233140-2 - Roboty drogowe
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
4.5.5.) Wartość części: 313270,32 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1151393,69 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1834537,32 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1151393,69 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: NSTALATORSTWO SANITARNE I C.O CZESŁAW CISZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6820001102
7.3.3) Ulica: Biórków Mały
7.3.4) Miejscowość: Koniusza
7.3.5) Kod pocztowy: 32-104
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW CISZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW CISZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1151393,69 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 13 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 313270,32 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 677211,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 313270,32 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: INSTALATORSTWO SANITARNE I C.O CZESŁAW CISZEWSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6820001102
7.3.3) Ulica: Biórków Mały
7.3.4) Miejscowość: Koniusza
7.3.5) Kod pocztowy: 32-104
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW CISZEWSKI
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE CZESŁAW CISZEWSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 313270,32 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 9 miesiące
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa kanalizacji sanitarnej wraz z przyłączami - ul. Bzowska i ul. Orzeszkowej w miejscowości Ogrodzieniec
- Przebudowa kanalizacji na terenie m. Nowy Modlin - w formule "zaprojektuj i wybuduj"
- Modernizacja sali sportowej w Woliborzu
- Zwiększenie efektywności energetycznej w budynkach Urzędu Gminy i GOPS w Gminie Wądroże Wielkie
- Centrum integracji międzypokoleniowej bazą kulturalno-turystyczną Gminy Rokiciny
- Wykonanie robót instalacji elektrycznej po powodzi w Bastionie św. Jadwigi przy ul. Piastowskiej 19 w Nysie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.