eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi BobrowoSporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA BOBROWO

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118388

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: 27

1.5.2.) Miejscowość: Bobrowo

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-327

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 564913350

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@bobrowo.org

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bobrowo.org.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-e004241d-1731-4de0-bdc7-07ae89eea5c3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-e004241d-1731-4de0-bdc7-07ae89eea5c3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600290

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00033402/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.2 Sporządzenie Planu ogólnego gminy Bobrowo

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00583448

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GNWK.271.2.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Opis przedmiotu zamówienia:
1) Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie projektu planu ogólnego Gminy Bobrowo. W ramach zamówienia Wykonawca opracuje projekt planu ogólnego, dla obszaru całej gminy Bobrowo, objętego uchwałą Nr II/18/2024 z dnia 13 czerwca 2024 r. w sprawie przystąpienia do sporządzania planu ogólnego gminy Bobrowo.
2) Sporządzenie planu ogólnego musi nastąpić zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa, w szczególności zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 2024 roku, poz. 1130), rozporządzeniem Ministra Rozwoju i Technologii z dnia 8 grudnia 2023 roku w sprawie projektu planu ogólnego gminy, dokumentowania prac planistycznych w zakresie tego planu oraz wydawania z niego wypisów i wyrysów (Dz. U. z 2023 r. poz. 2758) oraz innymi przepisami obowiązującymi w tym zakresie.
3) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje w szczególności:
a) Ocenę istniejącego stanu zagospodarowania terenu (na podstawie materiałów otrzymanych od Zamawiającego oraz przeprowadzonej przez Wykonawcę inwentaryzacji terenowej).
b) Sporządzenie projektu Planu ogólnego i omówienie projektu z Zamawiającym.
c) Przygotowywanie niezbędnej korespondencji, obwieszczeń, ogłoszeń i innych dokumentów wymaganych w procedurze sporządzenia planu w wersji elektronicznej.
d) Sporządzenie projektu Planu z prognozą oddziaływania na środowisko do opiniowania, uzgadniania, publicznego wyłożenia.
e) Przygotowanie w wersji elektronicznej opinii (wraz z uzasadnieniem) w kwestii przyjęcia lub odrzucenia wniosków, opinii i uwag oraz sporządzenie ich wykazów.
f) Wprowadzanie zmian w sporządzanym Planie wynikających z uwzględnionych wniosków, opinii, uzgodnień oraz uwag.
g) Omówienie i zaprezentowanie w siedzibie Zamawiającego:
− pierwszego projektu Planu przed organami gminy,
− projektu Planu podczas konsultacji społecznych,
− projektu Planu przed Radą Gminy Bobrowo.
h) Udział w posiedzeniach komisji urbanistyczno-architektonicznej.
i) Sporządzenie opracowania ekofizjograficznego – 1 egzemplarz w wersji papierowej kolorowej i 1 egzemplarz w wersji elektronicznej.
j) Sporządzenie prognozy oddziaływania ustaleń Planu na środowisko w 1 egzemplarz w formie papierowej i w 1 egzemplarzu umożliwiającym powielanie dokumentacji (forma papierowa) oraz w 1 egzemplarzu na płycie CD (format Word, jpg itp.).
k) Przygotowanie wszystkich materiałów niezbędnych do przeprowadzenia konsultacji społecznych np.: prezentacji, ankiet, geoankiet, ulotek itp.
l) Udział w konsultacjach społecznych dotyczących projektu planu ogólnego oraz udzielanie stosownych informacji i wyjaśnień.
m) Sporządzenie raportu podsumowującego przebieg konsultacji społecznych.
n) Wykonawca odpowiada za koordynację prawidłowości przebiegu procedury planistycznej.
o) Sporządzenie dokumentacji prac planistycznych zgodnie z § 7 rozporządzenia wskazanego w punkcie 2 niniejszego opisu.
p) Sporządzenie ostatecznej wersji Planu:
 w formie pliku gml,
 uchwały i uzasadnienia w formie papierowej – 3 egzemplarzy, i egz. elektronicznie
q) Opracowanie i przekazanie Zamawiającemu danych przestrzennych projektu planu ogólnego w wersji przygotowanej do uzgodnień, do publicznego wyłożenia i uchwalonego Planu wymaganych zgodnie z rozdziałem 5a ustawy z dnia 27 marca 2003 roku o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym. Pliki te winny być logicznie uporządkowane i nazwane na płycie CD.
r) Sporządzenie poprawionego projektu planu w przypadku uchylenia lub stwierdzenia nieważności części lub całej uchwały przez Wojewodę Kujawsko – Pomorskiego lub sąd administracyjny.
4) Zamawiający zapewni obsługę kancelaryjną (adresowanie, wysyłanie) procedury uchwalenia Planu i poniesie koszty operacyjne (opłaty pocztowe, koszty ogłoszeń prasowych, publicznego wyłożenia).
5) Wykonawca jest zobowiązany do uzyskania własnym staraniem i na własny koszt wszystkich materiałów, innych opracowań itp. niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia. Zamawiający może wystąpić do Starosty Brodnickiego o udostępnienie mapy ewidencyjnej z państwowego zasobu geodezyjnego i kartograficznego w formie elektronicznej (gml),
2. Wymaga się, aby przedmiotowa dokumentacja została sporządzona z należytą starannością, w sposób zgodny z ustaleniami z Zamawiającym, wymaganiami ustaw i innymi przepisami w zakresie dotyczącym dokumentacji.
3. Opracowana dokumentacja musi być zgodna z art. 100 ust. 1 ustawy Pzp stanowiącym, że „W przypadku zamówień przeznaczonych do użytku osób fizycznych, w tym pracowników zamawiającego, opis przedmiotu zamówienia sporządza się z uwzględnieniem wymagań w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych lub projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników”.
4. Zapisy dotyczące przekazania praw autorskich zostały określone w projektowanych postanowieniach umowy stanowiących Załącznik Nr 10 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu w trybie podstawowym bez przeprowadzania negocjacji, nie złożono żadnej oferty.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.