eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaWykonanie przebudowy łazienek i modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie przebudowy łazienek i modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MINISTERSTWO RODZINY, PRACY I POLITYKI SPOŁECZNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015725935

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Nowogrodzka 1/3/5

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-513

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@mrpips.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.gov.pl/web/rodzina

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://zamowienia-mrpips.ezamawiajacy.pl/pn/zamowienia-mrpips/demand/178136/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie przebudowy łazienek i modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-c12d6f2a-968a-4bfe-88bf-3986f3d1ad29

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600437

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00225770/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja łazienek w budynku przy ul. Żurawiej 4a

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00541359

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BDG-V.2710.31.2024.AZ

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 3631892,63 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 1963632,67 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń sanitarno-higienicznych oraz modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku Ministerstwa Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej przy ul. Żurawiej 4a w Warszawie, w tym:
1) Etap 1. - wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń sanitarno-higienicznych oraz modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku oznaczonym literą E (pion oznaczony literą B);
2) Etap 2. - wykonanie przebudowy i modernizacji pomieszczeń sanitarno-higienicznych oraz modernizacja instalacji wodno-kanalizacyjnej w budynku oznaczonym literą D (pion oznaczony literą A i C).
2. Szczegółowe informacje dotyczące opisu, zakresu i warunków realizacji przedmiotu zamówienia, w tym wizualizacje, określają:
1) Projektowane Postanowienia Umowy (PPU) wraz z załącznikami stanowiące załącznik nr 2 do SWZ;
2) Projekt architektoniczny i wykonawczy remontu łazienek w budynku biurowym MRPiPS (branża architektura) stanowiący załącznik nr 3a do SWZ;
3) Projekt instalacji sanitarnych stanowiący załącznik nr 3b do SWZ;
4) Projekt wykonawczy (branża elektryczna) stanowiący załącznik nr 3c do SWZ;
5) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót (STWiOR) stanowiąca załącznik nr 4a (branża budowlana i sanitarna);
6) STWiOR (branża elektryczna) stanowiąca załącznik nr 4b do SWZ;
7) Przedmiary (branża budowlana, sanitarna i elektryczna) stanowiące załącznik nr 5a, 5b i 5c do SWZ.
UWAGA - Zamawiający informuje, że załączone przedmiary są dokumentami pomocniczymi, które mogą posłużyć jedynie do oszacowania rozmiarów zadania (rozliczenie ryczałtowe). W celu prawidłowej wyceny oferty należy zapoznać się szczegółowo z projektami budowlanymi oraz STWiOR. W cenie oferty należy uwzględnić wszystkie nakłady na wykonanie przedmiotowych robót budowlanych zgodnie z projektami budowlanymi oraz STWiOR, z uwzględnieniem lokalnych warunków wykonania robót.
3. Przed wyznaczonym terminem do składania ofert w niniejszym postępowaniu zostanie zorganizowana wizja lokalna, w celu umożliwienia uzyskania wszelkich informacji dla prawidłowego sporządzenia oferty.
3.2 Zamawiający informuje, że udział w wizji jest nieobowiązkowy.
3.3 Zamawiający ustala dwa terminy wizji lokalnej, które odbędą się w dniach 17 oraz 21 października 2024 r., o godz. 11:00, pozostawiając do wyboru Wykonawcy, z którego ze wskazanych terminów skorzysta.
3.4 Innego terminu wizji lokalnej nie przewiduje się.
3.5 W celu obycia wizji lokalnej wykonawca zobowiązany jest przekazać zamawiającemu za pośrednictwem Platformy wniosek oraz wskazać imię i nazwisko osoby skierowanej do odbycia wizji w imieniu wykonawcy wraz z numerem telefonu.
4. Stosownie do dyspozycji art. 95 ust. 1 ustawy, Zamawiający wymaga aby na cały okres realizacji przedmiotu Zamówienia Wykonawca zobowiązał się skierować do wykonywania czynności polegających na przebudowie i modernizacji pomieszczeń sanitarno-higienicznych oraz modernizacji instalacji wodno-kanalizacyjnej, osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2023 r. poz. 1465, z późn. zm.), w wymiarze co najmniej 0,5 etatu.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111300-1 - Roboty rozbiórkowe

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45421152-4 - Instalowanie ścianek działowych

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45410000-4 - Tynkowanie

45432210-9 - Wykładanie ścian

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2398500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3389994,39 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2398500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Blue Water Karolina Mroczkowska Smolińska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5291640846

7.3.3) Ulica: Brzozokalska 17E

7.3.4) Miejscowość: Radziejowice, Adamów Wieś

7.3.5) Kod pocztowy: 96-325

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2398500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 125 dni

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.