Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00590866/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-13
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Usługa kompleksowego zorganizowania 35 wycieczek dla uczniów Technikum wraz z opiekunami - w podziale na 2 zadania.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Zespół Szkół nr 18
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 932820931
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Młodych Techników 58
1.4.2.) Miejscowość: Wrocław
1.4.3.) Kod pocztowy: 53-645
1.4.4.) Województwo: dolnośląskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: e.wachowska@zs18.wroc.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zs18.wroc.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600444
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00590866
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację dziewięciu 3-dniowych wycieczek edukacyjnych (zwanych dalej „wycieczkami”) dla maksymalnie 270 uczestników – w tym 243 uczniów i 27 opiekunów (zwanych dalej „opiekunami) z Technikum nr 3 w Zespole Szkół nr 18 we Wrocławiu:
1) I typ wycieczki: „Śladami Historii Polski do Krakowa, Wieliczki, Wadowic i Oświęcimia” dla łącznie 60 osób (w tym 54 uczniów i 6 nauczycieli) – organizacja 2 wycieczek;
2) II typ wycieczki: „Śladami Historii Polski do Warszawy” dla łącznie 60 osób (w tym 54 uczniów i 6 nauczycieli) - organizacja 2 wycieczek;
3) III typ wycieczki: „Śladami Historii Polski do Torunia, Gdańska, Malborka” dla łącznie 90 osób (w tym 81 uczniów i 9 nauczycieli) - organizacja 3 wycieczek;
4) IV typ wycieczki: „Śladami Polskiego Renesansu do Sandomierza, Zamościa, Kazimierza Dolnego i Czarnolasu” dla łącznie 60 osób (w tym 54 uczniów i 6 nauczycieli) - organizacja 2 wycieczek;
2. Wycieczki mają mieć charakter integracyjny oraz pozwolić młodzieży odkrywać bogactwo przyrodnicze, historyczne i kulturalne naszego kraju.
3. Szczegółowe terminy wycieczek Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 1-2 miesięcy przed planowanym terminem ich realizacji. Zamawiający informuje, że wycieczki będą realizowane w odrębnych terminach (nie ma możliwości ich realizacji w tym samym terminie).
4. Imienną listę uczestników (wraz ze wszystkimi danymi uczestników niezbędnymi dla realizacji obowiązków wynikających z umowy), Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 7 dni przed planowanym terminem realizacji wycieczki.
5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 9 swz i wymaganiami określonymi w swz, w tym zobowiązany jest zapewnić m.in:
1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek każdej wycieczki autokarem na trasie: Wrocław (Zespół Szkół nr 18, ul. Młodych Techników 58 do miejsc docelowych oraz dodatkowo w trakcie trwania danej wycieczki – pomiędzy poszczególnymi miejscowościami/miejscami zwiedzania/atrakcjami), w tym:
a) transport dla uczestników każdej wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autokarów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW;
b) autokar ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej;
c) wykonawca zapewni do prowadzenia autokarów przewożących uczestników i uczestniczek wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.);
d) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w pkt. 1.a, 1.b, 1.c oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów;
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest podstawić autokar w dniu wyjazdu z Wrocławia na co najmniej 0,5h przed wskazaną, w programie każdej z wycieczki, godziną wyjazdu.
2) OPŁATY (bilety wstępu, przewodnik i inne):
a) Wykonawca zapewni bilety wstępu do miejsc odwiedzanych przez uczestników w ramach programu danej wycieczki dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
b) Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty przewodników po miejscach odwiedzanych przez uczestników w ramach programu danej wycieczki;
UWAGA: Wykonawca nie może pobierać od uczestników/uczestniczek żadnych opłat
3) UBEZPIECZENIE:
a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357);
b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 5 000,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu;
4) NOCLEGI (2 noclegi):
a) zakwaterowanie w pokojach o standardzie nie większym niż 3-4 osobowe (osobne łóżka) z oddzielnym pokojem/pokojami dla opiekunów;
b) Zamawiający nie dopuszcza kwaterowania w pokojach wyposażonych w łoża małżeńskie lub kanapy traktowane jako 2 miejsca do spania;
c) pokoje z pełnym węzłem sanitarnym;
d) cała grupa musi zostać zakwaterowana w jednym budynku.
5) WYŻYWIENIE:
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić (zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 9 swz), dla każdego uczestnika danej wycieczki:
a) śniadania w formie stołu szwedzkiego: pieczywo, wędliny, sery, pomidory, ogórki, jajecznica, płatki owsiane, mleko, masło, dżem, miód. Napoje do posiłku: kawa, herbata, woda, soki: pomarańcza, jabłko;
b) obiady serwowane, dwudaniowe składające się z: zupy, drugiego dania, napojów do posiłku: kawa, herbata, woda, sok: pomarańcza, jabłko;
c) kolacje w formie stołu szwedzkiego: pieczywo, wędliny, sery, pomidory, ogórki, jajecznica, płatki owsiane, mleko, masło, dżem, miód. Napoje do posiłku: kawa, herbata, woda, soki: pomarańcza, jabłko.
d) przerwy kawowe wybierane, składające się z: porcji ciasta lub kanapki oraz napoje (fakultatywnie): kawa, herbata, woda, sok
6) KOSZTY DODATKOWE - pokrycie wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych.
6. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję pilota – dla każdej wycieczki, który weźmie bezpośredni udział w danej wycieczce w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie też w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca wyznaczył tę samą osobę dla pełnienia funkcji pilota dla wszystkich wycieczek objętych przedmiotem zamówienia.
7. Do głównych obowiązków pilota wycieczki będzie należało:
• czuwaniem nad właściwym i zgodnym z wymogami Zamawiającego sposobem realizacji wycieczki;
• przyjmowaniem od uczestników zgłoszeń dotyczących uchybień podczas wycieczki;
• sprawowaniem opieki nad uczestnikami wycieczki;
• rozkwaterowanie uczestników wycieczki w miejscu przeznaczonym na nocleg;
• dopilnowanie aby grupa dotarła we wskazane miejsce w odpowiedniej porze (wskazanej w harmonogramie);
• dopilnowanie wydawania właściwych posiłków o ustalonych porach dla uczestników wycieczki;
• rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie wycieczki;
• udzielanie uczestnikom wszystkich niezbędnych informacji
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że sprawowanie opieki przez pilota nad uczestnikami wycieczki (uczniami), nie zastępuje obowiązku sprawowania tej opieki przez osoby do tego zobowiązane z innego tytułu - uczestników wycieczki – opiekunów.
8. Wykonawca, w terminie 21 dni przed rozpoczęciem danej wycieczki, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do jego akceptacji szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (w tym m.in. wskazanie konkretnych lokalizacji noclegów, harmonogramu czasowego planu danej wycieczki, itp). Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram każdej wycieczki z p.o dyrektora szkoły (lub osobą przez niego wskazaną).
9. Wycieczki zostaną zorganizowane zgodnie z przedstawionym w swz programem wycieczki.
Po zmianie:
1. Przedmiot zamówienia obejmuje kompleksową organizację dziewięciu 3-dniowych wycieczek edukacyjnych (zwanych dalej „wycieczkami”) dla maksymalnie 280 uczestników – w tym 252 uczniów i 28 opiekunów (zwanych dalej „opiekunami) z Technikum nr 3 w Zespole Szkół nr 18 we Wrocławiu:
1) I typ wycieczki: „Śladami Historii Polski do Krakowa, Wieliczki, Wadowic i Oświęcimia” dla łącznie 60 osób (w tym 54 uczniów i 6 nauczycieli) – organizacja 2 wycieczek;
2) II typ wycieczki: „Śladami Historii Polski do Warszawy” dla łącznie 60 osób (w tym 54 uczniów i 6 nauczycieli) - organizacja 2 wycieczek;
3) III typ wycieczki: „Śladami Historii Polski do Torunia, Gdańska, Malborka” dla łącznie 90 osób (w tym 81 uczniów i 9 nauczycieli) - organizacja 3 wycieczek;
4) IV typ wycieczki: „Śladami Polskiego Renesansu do Sandomierza, Zamościa, Kazimierza Dolnego i Czarnolasu” dla łącznie 70 osób (w tym 63 uczniów i 7 nauczycieli) - organizacja 2 wycieczek;
2. Wycieczki mają mieć charakter integracyjny oraz pozwolić młodzieży odkrywać bogactwo przyrodnicze, historyczne i kulturalne naszego kraju.
3. Szczegółowe terminy wycieczek Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 1-2 miesięcy przed planowanym terminem ich realizacji. Zamawiający informuje, że wycieczki będą realizowane w odrębnych terminach (nie ma możliwości ich realizacji w tym samym terminie).
4. Imienną listę uczestników (wraz ze wszystkimi danymi uczestników niezbędnymi dla realizacji obowiązków wynikających z umowy), Zamawiający przedstawi Wykonawcy na minimum 7 dni przed planowanym terminem realizacji wycieczki.
5. Wykonawca zobowiązany jest zorganizować i zrealizować wycieczki zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 9 swz i wymaganiami określonymi w swz, w tym zobowiązany jest zapewnić m.in:
1) TRANSPORT uczestników/uczestniczek każdej wycieczki autokarem na trasie: Wrocław (Zespół Szkół nr 18, ul. Młodych Techników 58 do miejsc docelowych oraz dodatkowo w trakcie trwania danej wycieczki – pomiędzy poszczególnymi miejscowościami/miejscami zwiedzania/atrakcjami), w tym:
a) transport dla uczestników każdej wycieczki ma być zapewniony przy użyciu autokarów, spełniających wymagania określone w art. 57 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 450); sprawnych technicznie, posiadających aktualne ubezpieczenie OC i NW;
b) autokar ma być przystosowany do przewozu młodzieży szkolnej, oznaczony na czas przewozu, że wykorzystywany jest do transportu młodzieży szkolnej;
c) wykonawca zapewni do prowadzenia autokarów przewożących uczestników i uczestniczek wycieczek, wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. – Prawo o ruchu drogowym oraz Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2021 r., poz. 919, z poźn. zm.);
d) w przypadku wystąpienia awarii środka transportu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić na własny koszt zastępczy środek transportu, spełniający wymagania określone w pkt. 1.a, 1.b, 1.c oraz w umowie, w taki sposób, aby nie powodować opóźnień czasowych (max. do 2 godzin) - Zamawiający nie będzie ponosił z tego tytułu żadnych dodatkowych kosztów;
UWAGA:
Wykonawca zobowiązany jest podstawić autokar w dniu wyjazdu z Wrocławia na co najmniej 0,5h przed wskazaną, w programie każdej z wycieczki, godziną wyjazdu.
2) OPŁATY (bilety wstępu, przewodnik i inne):
a) Wykonawca zapewni bilety wstępu do miejsc odwiedzanych przez uczestników w ramach programu danej wycieczki dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
b) Wykonawca zobowiązany jest pokryć koszty przewodników po miejscach odwiedzanych przez uczestników w ramach programu danej wycieczki;
UWAGA: Wykonawca nie może pobierać od uczestników/uczestniczek żadnych opłat
3) UBEZPIECZENIE:
a) Wykonawca zobowiązany jest posiadać obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w wysokości wynikającej z Rozporządzenia Ministra Rozwoju i Finansów z dnia 27 grudnia 2017 r. w sprawie minimalnej wysokości sumy gwarancji bankowej i ubezpieczeniowej wymaganej w związku z działalnością wykonywaną przez organizatorów turystyki i przedsiębiorców ułatwiających nabywanie powiązanych usług turystycznych (tj. Dz. U. z 2021 r. poz. 1357);
b) Wykonawca zapewni ubezpieczenie NNW minimum 5 000,00 zł za osobę dla wszystkich uczestników wycieczek oraz poniesie koszt z tego tytułu;
c) Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody na osobie lub mieniu zaistniałe podczas wycieczek – zarówno w czasie transportu jak i podczas pobytu;
4) NOCLEGI (2 noclegi):
a) zakwaterowanie w pokojach o standardzie nie większym niż 3-4 osobowe (osobne łóżka) z oddzielnym pokojem/pokojami dla opiekunów;
b) Zamawiający nie dopuszcza kwaterowania w pokojach wyposażonych w łoża małżeńskie lub kanapy traktowane jako 2 miejsca do spania;
c) pokoje z pełnym węzłem sanitarnym;
d) cała grupa musi zostać zakwaterowana w jednym budynku.
5) WYŻYWIENIE:
Wykonawca zobowiązany jest zapewnić (zgodnie z programem wycieczki wskazanym w ust. 9 swz), dla każdego uczestnika danej wycieczki:
a) śniadania w formie stołu szwedzkiego: pieczywo, wędliny, sery, pomidory, ogórki, jajecznica, płatki owsiane, mleko, masło, dżem, miód. Napoje do posiłku: kawa, herbata, woda, soki: pomarańcza, jabłko;
b) obiady serwowane, dwudaniowe składające się z: zupy, drugiego dania, napojów do posiłku: kawa, herbata, woda, sok: pomarańcza, jabłko;
c) kolacje w formie stołu szwedzkiego: pieczywo, wędliny, sery, pomidory, ogórki, jajecznica, płatki owsiane, mleko, masło, dżem, miód. Napoje do posiłku: kawa, herbata, woda, soki: pomarańcza, jabłko.
d) przerwy kawowe wybierane, składające się z: porcji ciasta lub kanapki oraz napoje (fakultatywnie): kawa, herbata, woda, sok
6) KOSZTY DODATKOWE - pokrycie wszystkich wymaganych kosztów w zakresie opłat drogowych i parkingowych.
6. Wykonawca jest zobowiązany do wyznaczenia osoby pełniącej funkcję pilota – dla każdej wycieczki, który weźmie bezpośredni udział w danej wycieczce w celu jej sprawnego i zgodnego z programem przebiegu (będzie też w tym celu w stałym kontakcie z osobą wyznaczoną przez Zamawiającego). Zamawiający dopuszcza, by Wykonawca wyznaczył tę samą osobę dla pełnienia funkcji pilota dla wszystkich wycieczek objętych przedmiotem zamówienia.
7. Do głównych obowiązków pilota wycieczki będzie należało:
• czuwaniem nad właściwym i zgodnym z wymogami Zamawiającego sposobem realizacji wycieczki;
• przyjmowaniem od uczestników zgłoszeń dotyczących uchybień podczas wycieczki;
• sprawowaniem opieki nad uczestnikami wycieczki;
• rozkwaterowanie uczestników wycieczki w miejscu przeznaczonym na nocleg;
• dopilnowanie aby grupa dotarła we wskazane miejsce w odpowiedniej porze (wskazanej w harmonogramie);
• dopilnowanie wydawania właściwych posiłków o ustalonych porach dla uczestników wycieczki;
• rozwiązywanie problemów pojawiających się w trakcie wycieczki;
• udzielanie uczestnikom wszystkich niezbędnych informacji
UWAGA: Zamawiający zastrzega, że sprawowanie opieki przez pilota nad uczestnikami wycieczki (uczniami), nie zastępuje obowiązku sprawowania tej opieki przez osoby do tego zobowiązane z innego tytułu - uczestników wycieczki – opiekunów.
8. Wykonawca, w terminie 21 dni przed rozpoczęciem danej wycieczki, jest zobowiązany do przedstawienia Zamawiającemu do jego akceptacji szczegółowego harmonogramu dla każdej wycieczki (w tym m.in. wskazanie konkretnych lokalizacji noclegów, harmonogramu czasowego planu danej wycieczki, itp). Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić harmonogram każdej wycieczki z p.o dyrektora szkoły (lub osobą przez niego wskazaną).
9. Wycieczki zostaną zorganizowane zgodnie z przedstawionym w swz programem wycieczki.
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VIII - PROCEDURA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.1. Termin składania ofert Przed zmianą:
2024-11-21 09:00
Po zmianie:
2024-11-25 09:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.3. Termin otwarcia ofert Przed zmianą:
2024-11-21 10:00
Po zmianie:
2024-11-25 10:00
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
8.4. Termin związania ofertą Przed zmianą:
2024-12-20
Po zmianie:
2024-12-24
SEKCJA IV INFORMACJE DODATKOWE
W konsekwencji dokonanej zmiany przesunięciu uległ termin składania i otwarcia ofert oraz termin związania ofertą dla całego postępowania.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Usługi serwisowe i naprawy pojazdów służbowych Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu - 5 części
- Sukcesywne usługi pralnicze dla Areszt Śledczego we Wrocławiu
- "Świadczenie usług outsourcingu pracowniczego dla Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach - zadania"
- Usługa dostarczenia zapasowego łącza internetowego dla Sądu Apelacyjnego we Wrocławiu na okres 36 miesięcy
- Sukcesywna dostawa odczynników do typowania antygenów zgodności tkankowej klasy I i II, a także zestawów do oznaczania genów KIR metodą PCR-SSP oraz programu do analizy.
- Świadczenie usług cateringowych na potrzeby Wojewódzkiej Rady Dialogu Społecznego Województwa Dolnośląskiego
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dowożenie uprawnionych dzieci przedszkolnych i uczniów do Szkoły Podstawowej w Dubeninkach w okresie od 7 stycznia 2025 r. do 31 grudnia 2025 r. w formie zakupu biletów miesięcznych
- Przygotowywanie posiłków i wydawanie ich w lokalu Wykonawcy osobom skierowanym przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Tarnowskich Górach w 2025 r.
- Świadczenie usługi cateringowej do Schroniska dla Bezdomnych w Tarnowskich Górach w okresie I-XII 2025
- Świadczenie usługi cateringowej dla Centrum Aktywności Seniorów w okresie I-XII 2025
- USŁUGI TRANSPORTOWE NA PRZEWÓZ DZIECI I MŁODZIEŻY SZKOLNEJ Z GMINY MIKSTAT W 2025 ROKU
- Dowóz uczniów z niepełnosprawnościami zamieszkałych na terenie Gminy Klembów do jednostek oświatowych
więcej: Hotelarskie usługi noclegowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.