Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00600051/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
- 2024/BZP 00681315/01 - Wynik z dnia 2024-12-31
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Zakup i dostawa artykułów spożywczych do stołówki szkolnej przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym w Wieliczkach na rok 2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKOLNO-PRZEDSZKOLNY W WIELICZKACH
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 281504100
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: LIPOWA
1.4.2.) Miejscowość: Wieliczki
1.4.3.) Kod pocztowy: 19-404
1.4.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.4.7.) Numer telefonu: 875214236
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: bos.wiel@vp.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zspwieliczki.edupage.org
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600538
2.2.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2024/BZP 00600051
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
39095,21
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 1) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
18140,25
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 2) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 3) Przed zmianą:
66225,85
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
17750,45
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 4) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
52535,00
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 5) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Wartość części (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
25412,95
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.2.5. Kod waluty (Część zamówienia nr 6) Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Wartość zamówienia Przed zmianą:
219159,71
Po zmianie:
3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
4.1.5. Kod waluty Przed zmianą:
PLN
Po zmianie:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych
- Różne produkty spożywcze
- Dostawa mleka i przetworów mlecznych oraz mięsa i wyrobów wędliniarskich
- Dostawa artykułów spożywczych dla Dolnośląskiego Centrum Rehabilitacji i Ortopedii Sp. z o.o. w Kamiennej Górze
- Dostawy produktów mleczarskich
- Sukcesywne dostawy mrożonek, warzyw i owoców
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.