eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZabrzeOdbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunal. i odpadów ulegających biodegr. pochodzących z terenów zieleni miejskiej w Zabrzu w okresie XI 2024r. - III 2025r. - tryb z wolnej ręki



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunal. i odpadów ulegających biodegr. pochodzących z terenów zieleni miejskiej w Zabrzu w okresie XI 2024r. - III 2025r. – tryb z wolnej ręki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Matejki 6

1.5.2.) Miejscowość: Zabrze

1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki

1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://mosir-zabrze.ezamawiajacy.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunal. i odpadów ulegających biodegr. pochodzących z terenów zieleni miejskiej w Zabrzu w okresie XI 2024r. - III 2025r. – tryb z wolnej ręki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28b9a4a7-d91f-4dc9-89ea-b6b0f00b344c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy

3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:

Z uwagi na trudności finansowe Zamawiającego – nieregulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy z tytułu umowy nr KZP/3/I/2024 z dnia 01.03.2024r., Wykonawca MPGK w Świętochłowicach Sp. z o.o., złożył oświadczenie o odstąpieniu od w/w umowy ze skutkiem na dzień 31.10.2024r. Powyższe oświadczenie wpłynęło do Zamawiającego w dniu 22.10.2024r. Wykonawca realizował część 2 zamówienie KZP/3/I/2024 tj. odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych z obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z. o.o. oraz zmieszanych odpadów komunal. i odpadów ulegających biodeg. pochodzących z terenów zieleni miejskiej w Zabrzu. W związku z obowiązkiem stosowania przepisów Pzp i aktów prawa miejscowego w zakresie odbierania odpadów komunalnych (Uchwała nr XLVIII/736/22 Rady Miasta Zabrze z dnia 01.04.2022r.) udzielono zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy, tj. MPGK w Świętochłowicach Sp. z o.o., który wyraził chęć dalszej współpracy, jednakże na warunkach odmiennych niż obowiązywały w umowie KZP/3/I/2024.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: KZP/16/XI/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest:

1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01 pochodzących z konserwacji terenów zielonych Gminy Zabrze,
1.2) w całym okresie realizacji zamówienia ilość odebranych przez Wykonawcę odpadów ulegających biodegradacji nie przekroczy 190 Mg,
1.3) Wykonawca dostarczy kontener otwierany z furtami o pojemności powyżej 20 m3,
1.4) odbiór odpadów będzie realizowany od godziny 7:00 do 16:00, od poniedziałku do soboty,
1.5) przez odbiór rozumie się odbiór, transport i zagospodarowanie,
1.6) transport odpadów dokonywany będzie pojazdami o tonażu powyżej 3,5 tony,
1.7) dowóz kontenera na miejsce oraz częstotliwość odbioru odpadów odbywać się będzie na telefon/mail wg wskazań Zamawiającego (adres wskazany przez Zamawiającego). Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie dostarczenia i kontenera i odbioru odpadu z 2 dniowym wyprzedzeniem,
1.8) Wykonawca musi posiadać uprawnienia i wiedzę do wykonywania usług objętych umową,
1.9) odebrane odpady Wykonawca ma obowiązek poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu w sposób zgodny z prawem;
oraz
2) odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych, o kodzie 20 03 01 pochodzących z terenów Miasta Zabrze. Zakres zamówienia stanowi wykaz ilości i rodzaju pojemników na odbiór odpadów wraz z określeniem częstotliwości wywozu (patrz tabela poniżej),
2.1) przez odbiór rozumie się odbiór, transport i zagospodarowanie,
2.2) Wykonawca musi posiadać uprawnienia i wiedzę do wykonywania usług objętych umową,
2.3) obowiązki Zamawiającego:
- utwardzenie miejsc pod pojemniki, kontenery i zapewnienie właściwego dojazdu (dostępu) do nich,
- gromadzenie odpadów wyłącznie w pojemnikach, kontenerach, do gromadzenia których zostały one przeznaczone, zgodnie z umieszczonym na nich oznaczeniem. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za zniszczone, uszkodzenie bądź zaginięcie pojemnika, kontenera, w tym wynikające z niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania,
2.4) obowiązki Wykonawcy:
- dostarczenie na teren ww. nieruchomości uzgodnionej ilości i rodzaju pojemników, kontenerów będących własnością Wykonawcy,
- systematyczny wywóz odpadów gromadzonych w pojemnikach i kontenerach, wykluczający zaleganie odpadów,
- poprzez odbiór odpadów należy rozumieć: usunięcie odpadów z pojemnika/kontenera oraz z terenu znajdującego się wokół pojemnika/kontenera tj. w promieniu 2 metrów od pojemnika/kontenera,
- wykonawca ma możliwość weryfikacji czy odpady odbierane odpowiadają rodzajowi odpadów określonych w umowie,
2.5) uznanie usługi za wykonaną i podlegającą zapłacie w pełnej wysokości nastąpi również,
w przypadku gdy pojemnik, kontener, nie zostanie wypełniony w całości lub gdy dostęp do pojemnika, kontenera, będzie niemożliwy, wskutek okoliczności za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
2.6) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za nie zachowanie częstotliwości wywozu z powodu uniemożliwienia brygadom wywozowym Wykonawcy opróżnienia pojemników (kontenerów) z powodu braku dostępu do pojemnika, czy braku odpadów i niezawiadomienia o tym fakcie Wykonawcy,
2.7) odbiór odpadów realizowany będzie od godziny 7:00 do 15:00, po godzinie 15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym/mailowym,
2.8) pojemniki udostępnione Zamawiającemu stanowią własność Wykonawcy i podlegają zwróceniu Wykonawcy po rozwiązaniu umowy lub jej wygaśnięciu, w stanie niepogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji,
2.9) transport odpadów komunalnych dokonywany będzie pojazdami bezpylnymi o tonażu minimum 3,5 tony,
2.10) odebrane odpady Wykonawca ma obowiązek poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu
w sposób zgodny z prawem,
2.11) jeśli wywóz odpadów wypadnie w święto wówczas Wykonawca ma obowiązek zrealizować wywóz w dzień przed/lub po święcie,
2.12) Zamawiający wskaże miejsce posadowienia pojemników na terenie HWS ul. Matejki 6.

4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270011896

7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 76

7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice

7.3.5) Kod pocztowy: 41-608

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

w zakresie zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych
o kodzie 20 03 01


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-03-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.