Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunal. i odpadów ulegających biodegr. pochodzących z terenów zieleni miejskiej w Zabrzu w okresie XI 2024r. - III 2025r. – tryb z wolnej ręki
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: MOSiR w Zabrzu Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276854640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Matejki 6
1.5.2.) Miejscowość: Zabrze
1.5.3.) Kod pocztowy: 41-800
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL229 - Gliwicki
1.5.7.) Numer telefonu: 32 271 66 40
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@mosir.zabrze.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.zabrze.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://mosir-zabrze.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
sport, rekreacja, konserwacja terenów zielonych
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunal. i odpadów ulegających biodegr. pochodzących z terenów zieleni miejskiej w Zabrzu w okresie XI 2024r. - III 2025r. – tryb z wolnej ręki2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-28b9a4a7-d91f-4dc9-89ea-b6b0f00b344c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Z uwagi na trudności finansowe Zamawiającego – nieregulowanie zobowiązań wobec Wykonawcy z tytułu umowy nr KZP/3/I/2024 z dnia 01.03.2024r., Wykonawca MPGK w Świętochłowicach Sp. z o.o., złożył oświadczenie o odstąpieniu od w/w umowy ze skutkiem na dzień 31.10.2024r. Powyższe oświadczenie wpłynęło do Zamawiającego w dniu 22.10.2024r. Wykonawca realizował część 2 zamówienie KZP/3/I/2024 tj. odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów segregowanych z obiektów MOSiR w Zabrzu Sp. z. o.o. oraz zmieszanych odpadów komunal. i odpadów ulegających biodeg. pochodzących z terenów zieleni miejskiej w Zabrzu. W związku z obowiązkiem stosowania przepisów Pzp i aktów prawa miejscowego w zakresie odbierania odpadów komunalnych (Uchwała nr XLVIII/736/22 Rady Miasta Zabrze z dnia 01.04.2022r.) udzielono zamówienia dotychczasowemu Wykonawcy, tj. MPGK w Świętochłowicach Sp. z o.o., który wyraził chęć dalszej współpracy, jednakże na warunkach odmiennych niż obowiązywały w umowie KZP/3/I/2024.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: KZP/16/XI/2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
1) odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01 pochodzących z konserwacji terenów zielonych Gminy Zabrze,
1.2) w całym okresie realizacji zamówienia ilość odebranych przez Wykonawcę odpadów ulegających biodegradacji nie przekroczy 190 Mg,
1.3) Wykonawca dostarczy kontener otwierany z furtami o pojemności powyżej 20 m3,
1.4) odbiór odpadów będzie realizowany od godziny 7:00 do 16:00, od poniedziałku do soboty,
1.5) przez odbiór rozumie się odbiór, transport i zagospodarowanie,
1.6) transport odpadów dokonywany będzie pojazdami o tonażu powyżej 3,5 tony,
1.7) dowóz kontenera na miejsce oraz częstotliwość odbioru odpadów odbywać się będzie na telefon/mail wg wskazań Zamawiającego (adres wskazany przez Zamawiającego). Zamawiający poinformuje Wykonawcę o terminie dostarczenia i kontenera i odbioru odpadu z 2 dniowym wyprzedzeniem,
1.8) Wykonawca musi posiadać uprawnienia i wiedzę do wykonywania usług objętych umową,
1.9) odebrane odpady Wykonawca ma obowiązek poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu w sposób zgodny z prawem;
oraz
2) odbiór, transport i zagospodarowanie zmieszanych odpadów komunalnych, o kodzie 20 03 01 pochodzących z terenów Miasta Zabrze. Zakres zamówienia stanowi wykaz ilości i rodzaju pojemników na odbiór odpadów wraz z określeniem częstotliwości wywozu (patrz tabela poniżej),
2.1) przez odbiór rozumie się odbiór, transport i zagospodarowanie,
2.2) Wykonawca musi posiadać uprawnienia i wiedzę do wykonywania usług objętych umową,
2.3) obowiązki Zamawiającego:
- utwardzenie miejsc pod pojemniki, kontenery i zapewnienie właściwego dojazdu (dostępu) do nich,
- gromadzenie odpadów wyłącznie w pojemnikach, kontenerach, do gromadzenia których zostały one przeznaczone, zgodnie z umieszczonym na nich oznaczeniem. Zamawiający ponosi odpowiedzialność za zniszczone, uszkodzenie bądź zaginięcie pojemnika, kontenera, w tym wynikające z niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania,
2.4) obowiązki Wykonawcy:
- dostarczenie na teren ww. nieruchomości uzgodnionej ilości i rodzaju pojemników, kontenerów będących własnością Wykonawcy,
- systematyczny wywóz odpadów gromadzonych w pojemnikach i kontenerach, wykluczający zaleganie odpadów,
- poprzez odbiór odpadów należy rozumieć: usunięcie odpadów z pojemnika/kontenera oraz z terenu znajdującego się wokół pojemnika/kontenera tj. w promieniu 2 metrów od pojemnika/kontenera,
- wykonawca ma możliwość weryfikacji czy odpady odbierane odpowiadają rodzajowi odpadów określonych w umowie,
2.5) uznanie usługi za wykonaną i podlegającą zapłacie w pełnej wysokości nastąpi również,
w przypadku gdy pojemnik, kontener, nie zostanie wypełniony w całości lub gdy dostęp do pojemnika, kontenera, będzie niemożliwy, wskutek okoliczności za które odpowiedzialność ponosi Zamawiający,
2.6) Wykonawca nie ponosi odpowiedzialności za nie zachowanie częstotliwości wywozu z powodu uniemożliwienia brygadom wywozowym Wykonawcy opróżnienia pojemników (kontenerów) z powodu braku dostępu do pojemnika, czy braku odpadów i niezawiadomienia o tym fakcie Wykonawcy,
2.7) odbiór odpadów realizowany będzie od godziny 7:00 do 15:00, po godzinie 15:00 po wcześniejszym uzgodnieniu telefonicznym/mailowym,
2.8) pojemniki udostępnione Zamawiającemu stanowią własność Wykonawcy i podlegają zwróceniu Wykonawcy po rozwiązaniu umowy lub jej wygaśnięciu, w stanie niepogorszonym ponad zużycie wynikające z normalnej eksploatacji,
2.9) transport odpadów komunalnych dokonywany będzie pojazdami bezpylnymi o tonażu minimum 3,5 tony,
2.10) odebrane odpady Wykonawca ma obowiązek poddać odzyskowi lub unieszkodliwieniu
w sposób zgodny z prawem,
2.11) jeśli wywóz odpadów wypadnie w święto wówczas Wykonawca ma obowiązek zrealizować wywóz w dzień przed/lub po święcie,
2.12) Zamawiający wskaże miejsce posadowienia pojemników na terenie HWS ul. Matejki 6.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 148500,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Gospodarki Komunalnej w Świętochłowicach Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6270011896
7.3.3) Ulica: Łagiewnicka 76
7.3.4) Miejscowość: Świętochłowice
7.3.5) Kod pocztowy: 41-608
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
w zakresie zagospodarowania zmieszanych odpadów komunalnych
o kodzie 20 03 01
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-12
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 148500,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-318.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z ZABRZA
- Zakup wraz z dostawą artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) dla Domu Pomocy Społecznej nr 1 w Zabrzu, ul. Matejki 62.
- Dostawę zastawek aortalnych samorozprężalnych do zabiegów TAVI
- Rozbudowa systemu AMMS o moduły e-rejestracja w raz z wsparciem serwisowym w Szpitalu Specjalistycznym w Zabrzu Sp. z o.o. Nr sprawy DZP/33 TP/2024
- DOSTAWA MATERIAŁÓW INSTALACYJNYCH
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Zabrzu.
- Obsługa i rozliczenie płatności bezgotówkowych dokonywanych przy użyciu kart płatniczych oraz dzierżawa terminali płatniczych w latach 2025-2027
więcej: przetargi w Zabrzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
- Transport odpadów komunalnych z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych do Instalacji
- Odbiór transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych z terenu gminy Abramów
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych na terenie gminy Kosów Lacki w okresie od 1 stycznia 2025 do 31 grudnia 2025 r.
- ODBIERANIE, TRANSPORT I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH OD WŁAŚCICIELI NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH I W CZĘŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY ZALESIE
- ODBIÓR I ZAGOSPODAROWANIE ODPADÓW KOMUNALNYCH POCHODZĄCYCH Z NIERUCHOMOŚCI ZAMIESZKAŁYCH Z TERENU GMINY WIECZFNIA KOŚCIELNA
więcej: Usługi wywozu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.