Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00563124/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu – biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa
1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy we Wrocławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Mińska 60
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 54-610
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.wroclaw@kowr.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://bip.kowr.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://kowr.eb2b.com.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wykonywanie prawa własności wobec nieruchomości Skarbu Państwa
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na potrzeby KOWR OT we Wrocławiu – biura Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f3b44f6c-e3c6-4f50-96ee-099c82cef91c
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600564
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00219763/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.11 Usługi kancelaryjno – biurowe w Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00563124
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WRO.WOP.260.36.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 73089,27 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia są usługi sekretarsko-asystenckie wraz z obsługą kancelarii na po-trzeby KOWR OT we Wrocławiu, w ramach których Wykonawca będzie zobowiązany do:
1) pełnej obsługi korespondencji przychodzącej i wychodzącej, w tym:
a) ewidencja korespondencji w systemie „Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją” (systemu działającego u Zamawiającego, obsługującego obieg dokumentów, dalej jako EZD), łącznie ze skanowaniem dokumentów,
b) prowadzenie pocztowej księgi nadawczej oraz rejestru przesyłek nierejestrowanych,
2) obsługi wirtualnej centrali telefonicznej, polegającej na zarządzaniu połączeniami przycho-dzącymi i przekierowaniu ich na telefony poszczególnych pracowników Zamawiającego,
3) ewidencjonowania wyjść oraz wyjazdów służbowych pracowników Zamawiającego (wypi-sywanie delegacji, kart drogowych oraz ich rozliczanie),
4) sporządzania zestawień, zamówień na artykuły i materiały, niezbędne do prawidłowego funkcjonowania Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich,
5) wykonywania innych czynności biurowych w ramach realizacji bieżących potrzeb Zamawia-jącego, w tym:
a) obsługa kancelaryjna tj., m.in. przyjmowanie i rozdział korespondencji oraz przesyłek, rejestrowanie korespondencji w systemie EZD, segregowanie i przekazywanie korespondencji do adresatów na terenie Sekcji Zamiejscowej w Rakowicach Wielkich, prowadzenie ewidencji korespondencji wpływającej i wysyłanej, przyjmowanie i obsługa poczty elektronicznej oraz innych programów Zamawiającego,
b) obsługa asystencka (prowadzenie terminarza spotkań, obsługa spotkań służbowych, sporządzanie raportów i protokołów na potrzeby osoby kierującej Sekcją Zamiejscową w Rakowicach Wielkich),
c) udzielanie informacji klientom oraz kierowanie ich do właściwych komórek organizacyjnych),
d) przygotowywania treści pism i e-maili,
e) przekazywanie do publikacji w prasie ogłoszeń prasowych,
f) kompletowania istniejącej dokumentacji Zamawiającego w celu przekazania jej do archiwum przez pracowników Zmawiającego.
Warunki oraz terminy realizacji przedmiotu zamówienia:
1) świadczenie usług wykonywanych w ramach niniejszego zamówienia będzie odbywało się w siedzibie Sekcji Zamiejscowej zlokalizowanej w Rakowicach Wielkich 15, 59-600 Lwówek Śląski w godzinach pracy Zamawiającego (od poniedziałku do piątku od 07:00-16:00).
2) usługę świadczyć będzie maksymalnie jedna osoba, z zastrzeżeniem ust. 4 SWZ. Zamawiający wymaga wskazania osoby, która będzie świadczyła usługę w formularzu ofertowym
3) wykonawca zobowiązany będzie świadczyć usługi w wymiarze 150 godzin miesięcznie.
4) zamawiający zapewni Wykonawcy nieodpłatną obsługę organizacyjno-techniczną, w tym:
a) standardowo wyposażone stanowisko pracy biurowej, z dostępem do podstawowych urządzeń technicznych, w tym komputera, kopiarki, telefonu, umożliwiające wykonywanie czynności w zakresie przewidzianym umową,
b) telefon służbowy do użytku związanego z realizacją Przedmiotu Umowy,
5) Wykonawca zobowiązany jest do prawidłowej eksploatacji udostępnionego mienia dla celów należytego wykonania przedmiotu Umowy
6) przed wystawieniem faktury za wykonane usługi, wykonawca zobowiązany będzie do sporządzenia zestawienia (w ujęciu miesięcznym) faktycznie zrealizowanych usług z rozliczeniem godzinowym i rozbiciem na poszczególne rodzaje usług.
7) pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 4 do SWZ. Złożenie oferty jest jednoznaczne z akceptacją projektowanych postanowień umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy.
Na podstawie art. 95 ustawy PZP, Zamawiający wymaga, a Wykonawca/Podwykonawca zobowiązuje się do realizacji przedmiotu umowy samodzielnie lub przez osobę zatrudnioną na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów Ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, w zakresie realizacji czynności wymienionych w ust. 3.2 SWZ. Brak realizacji tego obowiązku stanowi podstawę do naliczenia kary umownej.
Warunkiem dopuszczenia pracownika Wykonawcy/Podwykonawcy do realizacji usług objętych umową jest wskazanie Zamawiającemu najpóźniej w dniu rozpoczęcia realizacji przedmiotu umowy informacji na temat pracownika zatrudnionego na podstawie umowy o pracę, który będzie realizować usługi, w tym: imię i nazwisko pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, podstawę zatrudnienia (tj. rodzaj umowy), wymiar i okres zatrudnienia oraz zakres obowiązków pracownika (wraz z danymi kontaktowymi do osoby nadzorującej). Pozostałe informacje dotyczące wymogu zatrudnienia na umowę o pracę zawarte są
w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy stanowiących załącznik 4 do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 79500000-9 - Dodatkowe usługi biurowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 105000 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 105000 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 105000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "Beata Zubacz"
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6161125678
7.3.4) Miejscowość: Rakowice Wielkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 105000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców mrożonych do Dolnośląskiego Centrum Sportu w Jakuszycach.
- SZP/242-023/2025 Dostawa monitorów wraz z komputerami OPS w ramach potrzeb Wydziału Medycznego Politechniki Wrocławskiej
- Przygotowanie dokumentacji technicznej do termomodernizacji 3 budynków Miejskiej Biblioteki Publicznej im. Tadeusza Różewicza we Wrocławiu wraz z przygotowaniem dokumentacji przetargowej
- Dzierżawa zautomatyzowanego systemu do oznaczania grup krwi i prób zgodności wraz z dostawą odczynników oraz podłączenie oprogramowania informatycznego pracowni serologii i banku krwi do systemu AMMS
- SZP/242-024/2025 - Dostawa aparatury do diagnostyki kwasów nukleinowych - 6 zadań.
- sukcesywna dostawa ryb i produktów rybnych na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.