eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jaroszowiec"Doposażenie oddziałów w sprzęt medyczny i rehabilitacyjny w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu" - cz. I



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Doposażenie oddziałów w sprzęt medyczny i rehabilitacyjny w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu” – cz. I

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MAŁOPOLSKI SZPITAL CHORÓB PŁUC I REHABILITACJI IM. EDMUNDA WOJTYŁY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000294214

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 1A

1.5.2.) Miejscowość: Jaroszowiec

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-310

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 326428090

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@wschp.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.wschp.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-111e511e-42a8-4cb5-bd74-2db82d568755

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„Doposażenie oddziałów w sprzęt medyczny i rehabilitacyjny w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu” – cz. I

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-111e511e-42a8-4cb5-bd74-2db82d568755

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600666

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00067415/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.7 Doposażenie oddziałów w sprzęt medyczny i rehabilitacyjny w Małopolskim Szpitalu Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00540756

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.I.2.224/16/2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 146296,29 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem niniejszego postępowania jest udzielenie zamówienia na dostawę wyposażenia,
- aparatu USG dla Małopolskiego Szpitala Chorób Płuc i Rehabilitacji im. Edmunda Wojtyły w Jaroszowcu. Opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1. A do SWZ.
2. Przedmiot zamówienia winien być zrealizowany zgodnie z: wymaganymi przez Zamawiającego parametrami określonymi w dokumencie pn.: „Opis przedmiotu zamówienia” (stanowiących Załącznik nr 1.A SWZ), a także zgodnie zapisami w projektowanych postanowieniach umowy, będącym załącznikiem nr 4 do SWZ oraz ustaleniami z Zamawiającym.
3. Parametry opisane w Załączniku nr 1 A do SWZ to minimalne wymagane parametry techniczne dostarczanego przedmiotu zamówienia.
4. Zamawiający wymaga by dostarczony przedmiot zamówienia był fabrycznie nowy, nie posiadał żadnych śladów użytkowania oddany był do użytkowania po osiągnięciu wymaganych parametrów, w stanie kompletnym, bez żadnych dodatkowych zakupów i inwestycji oraz aby nie był przedmiotem praw osób trzecich. Ponadto dostarczony przedmiot zamówienia winien pochodzić z bieżącej produkcji, wolny od wad fizycznych i prawnych, dobrej jakości i dopuszczony do obrotu. Ponadto żaden element przedmiotu zamówienia, ani żadna jego część składowa, nie może być rekondycjonowana, powystawowa i wykorzystywana wcześniej przez inny podmiot.
5. Przedmiot zamówienia winien posiadać pełną dokumentację przedmiotu umowy w języku polskim, w tym instrukcję obsługi, gwarancję jakości i rękojmi, dokumentację techniczną oraz pozostałą zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie w tym : świadectwa rejestracji, atesty, świadectwa jakości, certyfikaty, deklaracje zgodności (w tym Świadectwa CE zgodności wyrobu z regulacjami UE) i zezwolenia dopuszczające do obrotu i stosowania, a ponadto właściwe oznakowania zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami prawa.
6. Dokumenty wymagane wraz z dostawą i montażem urządzeń: paszport techniczny, instrukcja używania i konserwacji sprzętu w języku polskim; karta gwarancyjna, protokół instalacji, Certyfikaty potwierdzające, że urządzenie medyczne będące przedmiotem niniejszej umowy spełniają wymagania przewidziane dla wyrobów medycznych.

7. Zamawiający wymagał będzie dostarczenia dokumentacji przedmiotu zamówienia w języku polskim w tym instrukcji obsługi, gwarancji jakości i rękojmi, dokumentacji technicznej oraz pozostałej zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie.
8. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za jakość dostarczonego przedmiotu zamówienia w całości oraz jakość zastosowanych materiałów.
9. Dostawa przedmiotu zamówienia winna odbywać się na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
10. Wspólny słownik zamówień (CPV):
Główny kod: 33.10.00.00.-1 urządzenia medyczne
33112200-0 Aparaty ultrasonograficzne


11. Termin wykonania zamówienia:

Zamawiający wymaga, aby zamówienie zostało zrealizowane w terminie do 14 dni od zawarcia umowy.
12. Termin płatności – do 30 dni licząc od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury .
13. Warunki płatności zostały opisane w projektowanych postanowieniach umowy– będącym Załącznikiem nr 4 do SWZ.
14. Miejsce dostawy: siedziba Zamawiającego, tj. Jaroszowiec, ul. Kolejowa nr 1a. Budynek Administracji.
15. Dostawa przedmiotu zamówienia odbywać się będzie na koszt własny i ryzyko Wykonawcy.
16. Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania produktów równoważnych. Poniżej opisana definicja równoważności odnosi się do produktów wymienionych z nazwy lub opisanych za pomocą numerów katalogowych w SWZ.
17. Zaproponowane przez Wykonawców w ofercie produkty równoważne muszą posiadać parametry jakościowe, eksploatacyjne i nie gorsze niż produkty wyszczególnione przez Zamawiającego. Oznacza to, że produkt równoważny musi spełniać minimalne parametry w stosunku do referencyjnych określonych w dokumentach producenta/dostawcy takich jak: certyfikaty jakościowe, katalogi.
18. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę minimum 24 miesięcznej gwarancji na przedmiot zamówienia.

Dodatkowa gwarancja stanowi jedno z kryteriów oceny ofert!

4.5.3.) Główny kod CPV: 33100000-1 - Urządzenia medyczne

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33112200-0 - Aparaty ultrasonograficzne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150000,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 150000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miro Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 411039248

7.3.3) Ulica: ul. Mińska 25B/U1

7.3.4) Miejscowość: WARSZAWA

7.3.5) Kod pocztowy: 03-808

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 150000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.