Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00544595/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-14
- 2024/BZP 00554353/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-21
- 2024/BZP 00561328/01 - Modyfikacja z dnia 2024-10-24
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA" z podziałem na trzy części.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Końskowola
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431019661
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pożowska
1.5.2.) Miejscowość: Końskowola
1.5.3.) Kod pocztowy: 24-130
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@konskowola.info.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugkonskowola.bip.lubelskie.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-konskowola.ezamawiajacy.pl/pn/gminakonskowola/demand/178419/notice/public/details1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia w ramach projektu UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA" z podziałem na trzy części.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a20225e0-f419-48a1-9ad8-0b3d2e80b8be
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600683
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00024518/03/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Dostawa pomocy dydaktycznych, wyposażenia i sprzętu komputerowego w ramach projektu w ramach projektu „UCZYMY (SIĘ) Z PASJĄ - WDROŻENIE PROGRAMÓW ROZWOJOWYCH W SZKOŁACH PODSTAWOWYCH GMINY KOŃSKOWOLA
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie realizowane w ramach projektu nr FELU.10.03-IZ.00-0096/23, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Fundusze Europejskie dla Lubelskiego 2021-2027, Priorytetu X Lepsza edukacja, Działania 10.3 Kształcenie ogólne.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00544595
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.5.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 136164,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 1 – dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej im. Henryka Sienkiewicza w Końskowoli, ul. Lubelska 81 - opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1A do SWZPostanowienia wspólne:
1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone
w załączniku 1A/1B/1C do SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
2. Wykonawca przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy przedmiotu zamówienia do danej szkoły.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowana do kontaktów z wykonawcą.
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A/1B/1C do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem oraz zamontowaniem lub zainstalowaniem sprzętu, który tego wymaga w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Prace montażowe/instalacyjne należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów wyposażenia.
5. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Przedmiot zamówienia musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Przedmiot zamówienia powinno posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim, muszą być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku szkolnym. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi
sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych wydanych przez producenta (jeżeli dotyczy).
8. Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
9. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych załączniku nr 1A /1B/1C do SWZ.
10. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje) o ile dotyczy. Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały zainstalowane legalne oprogramowanie systemowe.
11. W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich przypadkach, ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy każdorazowo odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający.
12. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524200-9 - Gry planszowe
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30192125-3 - Pisaki
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
22110000-4 - Drukowane książki
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 90669,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część nr 2 – dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Pożogu, Pożóg Stary 57e- opis przedmiotu zamówieniaPostanowienia wspólne:
1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone
w załączniku 1A/1B/1C do SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
2. Wykonawca przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy przedmiotu zamówienia do danej szkoły.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowana do kontaktów z wykonawcą.
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A/1B/1C do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem oraz zamontowaniem lub zainstalowaniem sprzętu, który tego wymaga w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Prace montażowe/instalacyjne należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów wyposażenia.
5. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Przedmiot zamówienia musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Przedmiot zamówienia powinno posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim, muszą być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku szkolnym. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi
sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych wydanych przez producenta (jeżeli dotyczy).
8. Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
9. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych załączniku nr 1A /1B/1C do SWZ.
10. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje) o ile dotyczy. Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały zainstalowane legalne oprogramowanie systemowe.
11. W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich przypadkach, ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy każdorazowo odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający.
12. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ znajduje się w załączniku nr 1B do SWZ
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162100-6 - Pomoce dydaktyczne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
39162000-5 - Pomoce naukowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524200-9 - Gry planszowe
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
30192125-3 - Pisaki
32342410-9 - Sprzęt dźwiękowy
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 7403,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3- dostawa pomocy dydaktycznych i wyposażenia do Szkoły Podstawowej w Chrząchowie- opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1C do SWZ.Postanowienia wspólne:
1. Zamawiający wymaga, aby dostarczone zamówienie stanowiące przedmiot zamówienia było fabrycznie nowe, nieużywane, posiadało wymagane parametry techniczne określone
w załączniku 1A/1B/1C do SWZ (szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia), znajdowało się w stanie nieuszkodzonym, technicznie sprawnym, kompletne i gotowe do użytkowania oraz spełniało wymagane polskim prawem normy i było wolne od wad fizycznych i prawnych. Zamawiający wyklucza dostawę wyposażenia powystawowego.
2. Wykonawca przed planowaną dostawą, poinformuje o niej Zamawiającego uzgadniając datę oraz przewidywaną godzinę dostawy przedmiotu zamówienia do danej szkoły.
3. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi w dni robocze tj. poniedziałek – piątek,
w godzinach ustalonych z osobą oddelegowana do kontaktów z wykonawcą.
4. Zakres zamówienia obejmuje w szczególności zakup przedmiotu zamówienia określonego odpowiednio w załącznikach nr 1A/1B/1C do SWZ wraz z jego dostarczeniem, rozładunkiem, wniesieniem oraz zamontowaniem lub zainstalowaniem sprzętu, który tego wymaga w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. Prace montażowe/instalacyjne należy wykonywać zgodnie z zaleceniami producentów wyposażenia.
5. Urządzenia nie mogą być urządzeniami odnawianymi, demonstracyjnymi, prototypowymi i muszą reprezentować fabrycznie nowy model. Przedmiot zamówienia musi być nieregenerowany, kompletny, wyprodukowany nie wcześniej niż w styczniu 2023 roku. Przedmiot zamówienia powinno posiadać deklarację CE – Conformité Européenne lub równoważne, posiadać dołączone niezbędne instrukcje i materiały dotyczące użytkowania – w języku polskim, muszą być dopuszczone do użytkowania przez dzieci w wieku szkolnym. Dostarczony sprzęt musi być pełnowartościowy i wyprodukowany zgodnie z obowiązującymi normami i standardami. Wyposażenie musi posiadać stosowne certyfikaty, atesty, aprobaty dopuszczające do sprzedaży i użytkowania na terenie RP.
6. Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia kompletny posiadający wszelkie kable, materiały eksploatacyjne, podzespoły itp. niezbędne do jego prawidłowego użytkowania, gotowy do uruchomienia i użytkowania bez dodatkowych nakładów i zakupów.
7. Wykonawca jest zobowiązany do dostarczenia wraz ze sprzętem instrukcji obsługi
sprzętu w języku polskim oraz kart gwarancyjnych wydanych przez producenta (jeżeli dotyczy).
8. Wady przedmiotu zamówienia powstałe z winy Wykonawcy, których Zamawiający nie mógł stwierdzić przy odbiorze zostaną usunięte przez Wykonawcę poprzez wymianę towaru na nowy w terminie do 7 dni od zgłoszenia przez Zamawiającego.
9. Przy realizacji zamówienia wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia dowolnego producenta pod warunkiem, że materiały te i urządzenia posiadają parametry nie gorsze od opisanych załączniku nr 1A /1B/1C do SWZ.
10. Wymagane jest, aby Wykonawca dostarczył wszelkie dokumenty, niezbędne do legalnego używania oprogramowania (licencje) o ile dotyczy. Dostarczone licencje powinny mieć charakter zakupu jednorazowego bez konieczności ich odnawiania czy uiszczenia innej opłaty utrzymującej ich ważności. Zamawiający wymaga, aby dostarczone urządzenia miały zainstalowane legalne oprogramowanie systemowe.
11. W przypadkach, kiedy w Opisie przedmiotu zamówienia wskazane zostały znaki towarowe, patenty lub pochodzenia, źródła lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty, dostarczane przez konkretnego Wykonawcę oznacza to, że Zamawiający nie może opisać przedmiotu zamówienia w wystarczająco precyzyjny i zrozumiały sposób. W takich przypadkach, ewentualne wskazania na znaki towarowe, patenty, pochodzenie, źródło lub szczególny proces należy każdorazowo odczytywać z wyrazami „lub równoważne”. W takich sytuacjach ewentualne wskazania na znaki towarowe, pateny, pochodzenie, źródło lub wskazanie marki lub nazwy handlowej określa to klasę produktu, będącego przedmiotem zamówienia i służy ustaleniu standardu, a nie wskazuje na konkretny wyrób czy producenta. Zamawiający wskazuje kryteria stosowane w celu oceny równoważności: − za równoważny produkt Zamawiający uzna produkt spełniający minimalne wymagania jakościowe, eksploatacyjne i techniczne odpowiadające wymaganiom wskazanym przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Oznacza to, że produkt równoważny musi mieć parametry nie gorsze niż wskazane przez Zamawiającego, tzn. przynajmniej na poziomie takim jak wymaga Zamawiający.
12. W przypadku oferowania produktu równoważnego, Wykonawca obowiązany jest wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego poprzez podanie cech jednoznacznie wskazujących, że zaoferowane produkty są równoważne do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia.
13. W sytuacjach, kiedy Zamawiający opisuje przedmiot zamówienia poprzez odniesienie się do norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 uPzp, dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który oferuje rozwiązania równoważne do wskazanych norm jest obowiązany wykazać w ofercie, że oferowane przez niego dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego, poprzez wskazanie w Formularzu ofertowym normy równoważnej do oferowanego produktu.
14. Wszelkie koszty i czynności związane z potwierdzeniem spełniania przez ofertę równoważną parametrów jakościowych spoczywają na Wykonawcy.
15. Brak w ofercie dokumentów potwierdzających równoważność rozwiązań stanowić będzie domniemanie zaoferowania rozwiązań wskazanych przez Zamawiającego w dokumentach przetargowych.
16. Wykonawca, któremu zostanie udzielone zamówienie, w każdej części udzieli zamawiającemu gwarancji na wykonany przedmiot zamówienia. Wymagany okres gwarancji na przedmiot umowy wynosi 24 miesięcy licząc od daty wskazanej w protokole odbioru. Szczegółowy zakres, uprawnienia zamawiającego oraz obowiązki gwaranta określono we wzorze umowy stanowiącym odpowiednio załącznik nr 3 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 39162110-9 - Sprzęt dydaktyczny
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
39162000-5 - Pomoce naukowe
37524100-8 - Gry edukacyjne
37524200-9 - Gry planszowe
30190000-7 - Różny sprzęt i artykuły biurowe
32322000-6 - Urządzenia multimedialne
42994230-1 - Laminatory
39162200-7 - Pomoce i artykuły szkoleniowe
4.5.5.) Wartość części: 38092,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 90324,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 302184,14 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 90324,06 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia CEZAS sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 01 65 368
7.3.3) Ulica: Łęczyńska 37
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-307
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 90324,06 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11035,65 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 318716,62 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11035,65 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Zaopatrzenia Szkół CEZAS Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 712 01 65 368
7.3.3) Ulica: Łęczyńska
7.3.4) Miejscowość: Lublin
7.3.5) Kod pocztowy: 20-309
7.3.6.) Województwo: lubelskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
PRZEDSIĘBIORSTWO ZAOPATRZENIA SZKÓŁ "CEZAS" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11035,65 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 39360,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 327826,84 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40000 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EDUCARIUM Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5542684799
7.3.3) Ulica: Grunwaldzka
7.3.4) Miejscowość: Bydgoszcz
7.3.5) Kod pocztowy: 85-451
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40000 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 dni
INNE PRZETARGI KOŃSKOWOLA
więcej: przetargi KOŃSKOWOLA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa materiałów biurowych i tonerów
- Obsługa techniczna nagłośnienia
- Dostawa 3 szt. projektów laserowych dla DAO - DE-dzp.272-105/25
- Budowa siłowni zewnętrznej przy Szkole Podstawowej nr 28 w Kielcach, ul. Szymanowskiego 5
- "Modernizacja ogrodzenia wraz z piłkochwytami oraz modernizacja oświetlenia na kompleksie sportowym "ORLIK""
- Przebudowa części Szkoły Podstawowej w Izdebkach na żłobek w ramach zadania pn. "Żłobek AKTYWNY MALUCH w Izdebkach, 36-203 Izdebki 438"
więcej: Drukowane książki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.