eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RudnaPrzebudowa budynku internatu - Budynek C.



Ogłoszenie z dnia 2024-11-18


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku internatu - Budynek C.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZESPÓŁ SZKÓŁ CENTRUM KSZTAŁCENIA ROLNICZEGO W RUDNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 391066993

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 5

1.5.2.) Miejscowość: Rudna

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-305

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL516 - Legnicko-głogowski

1.5.7.) Numer telefonu: 769497310

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zsckr-rudna.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsckr-rudna.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-50905a82-b955-4693-834c-9ab4a17139df

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku internatu - Budynek C.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-50905a82-b955-4693-834c-9ab4a17139df

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600789

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00444739/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku internatu - Budynek C

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00445686

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZSCKR.261.12.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 675631,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa internatu w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego w Rudnej w budynku C – wykonanie zaleceń przeciwpożarowych i dostosowań BHP , zapewnienie właściwej szerokości ciągów komunikacyjnych oraz oświetlenia ewakuacyjnego, zapewnienie instalacji hydrantów DN25 z wężem półsztywnym
Przedmiot zamówienia obejmuje:
- Zakres prac obejmuje m.in.:
- Likwidację istniejącej klatki schodowej
- Demontaż drzwi zewnętrznych
- Wykucie nowych otworów na stolarkę drzwiową i okienną,
- Demontaż posadzek wraz ze skuciem glazury,
- Skucie glazury ściennej,
- Usuniecie luźnych tynków,
- Miejscowe wypełnienie wylewek posadzkowych, gruntowanie, wyrównywanie,
- Wykonanie posadzek wraz z cokołami z wykładziny elastycznej, posadzek z płytek,
- Wykonanie gładzi na ścianach i sufitach,
- Malowanie ścian i sufitów z gruntowaniem,
- Wykonanie nowej glazury we wskazanych pomieszczeniach,
- Wykonanie białego montażu (2 łazienki – 2x WC, 3x kabina prysznicowa, 2x umywalka)
- Wykonanie zdobnego tynku cienkowarstwowego (stołówka)
- Montaż nowych hydrantów wewnętrznych wraz z zasilaniem,
- Zabudowa pionów instalacyjnych i przy projektowanych kanałach wentylacyjnych,
- Montaż nowych barierek o wysokości min. 110 cm oraz zabezpieczenia na piętrze
- Montaż drzwi wewnętrznych z ościeżnicami,
- Wykonanie instalacji elektrycznych, teletechnicznej (Internet, monitoring, alarm) z nowym okablowaniem, oprawami, łącznikami i gniazdami)
- Wykonanie robót budowalnych związanych z naruszeniem konstrukcji stropów czy przebudową ścian nośnych w tym wykonanie otworów, zamurowań i wyburzeń

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 779500,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1028648,70 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 779500,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Agata Otto

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8551489544

7.3.3) Ulica: Komara 64

7.3.4) Miejscowość: Lubin

7.3.5) Kod pocztowy: 59-300

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

nie są znani


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-09-09

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 779500,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2024-11-29

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.