Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00572340/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-10-30
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości będących w zasobie komunalnym Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Stołeczne Warszawa Dzielnica Rembertów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015259640
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Al. gen. A. Chruściela 28
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 04-401
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rembertow.wzp@um.warszawa.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://rembertow.um.warszawa.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zamowienia.um.warszawa.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości będących w zasobie komunalnym Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-f5766702-c637-4b1e-a2d9-d93dc8e3a5f7
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00025478/25/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.13 Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi w zakresie zapewnienia bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości będących w zasobie komunalnym Dzielnicy Rembertów m.st. Warszawy
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00572340
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: UD-VIII-WZP.271.54.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 63779,74 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zarządzanie nieruchomościami komunalnymi będącymi w zasobie komunalnym Dzielnicy Rembertów m. st. Warszawy w zakresie:
1. Zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania i właściwej eksploatacji nieruchomości poprzez:
a) nadzór nad pracami firm wykonujących prace na terenie nieruchomości dotyczących wywozu nieczystości stałych i płynnych,
b) przekazywanie informacji Zamawiającemu o stwierdzonych na nieruchomościach nieprawidłowościach związanych z koniecznością wykonania stosownej konserwacji bądź usunięciu awarii.
c) podejmowanie interwencji w przypadku otrzymanych zgłoszeń od mieszkańców o zagrożeniach bezpieczeństwa na nieruchomościach i zawiadomienie o tym fakcie niezwłocznie Zamawiającego.
d) zabezpieczanie budynków przed szkodnikami, stosowanie zabezpieczeń profilaktycznych wokół budynków oraz na regularnym uzupełnianiu środków gryzoniobójczych - wykonanie według potrzeb.
e) zapewnienie bezpieczeństwa użytkowania nieruchomości w okresie zimowym polegające na:
- usuwaniu sopli oraz nawisów śnieżnych z dachów,
- codziennego odgarniania śniegu z chodników przy nieruchomości, chodnika na nieruchomości przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 1/3 łączącego ul. Cyrulików z ul. Strażacką oraz na dojściach do altan śmietnikowych, zjazdu do garażu podziemnego przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 55. Zakup i dostarczanie piasku na teren nieruchomości należy do obowiązków Wykonawcy.
f) usuwanie zanieczyszczeń incydentalnych, takich jak rozlane substancje ropopochodne, rozbite szyby, odchody z terenu nieruchomości, nielegalne wysypiska – wykonanie według potrzeb.
2. Utrzymanie nieruchomości w stanie niepogorszonym zgodnie z ich przeznaczeniem poprzez:
a) zapewnienie utrzymania porządku i czystości nieruchomości polegających na:
- zamiataniu pomieszczeń wspólnego użytku (klatki schodowe, korytarze, podłogi) – wykonanie 1 raz w tygodniu,
- myciu ścian malowanych olejno – wykonanie 1 raz w miesiącu lub wg potrzeb,
- myciu schodów, poręczy – wykonanie 1 raz w tygodniu,
- myciu okien i szyb – wykonanie 1 raz na kwartał,
- myciu podłóg korytarzy – wykonanie 1 raz w tygodniu,
- usuwaniu kurzu i pajęczyn – wykonanie według potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w miesiącu,
- sprzątaniu chodników i zjazdu do garażu przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 55 - wykonanie wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu,
- usuwaniu graffiti oraz naklejek i plakatów reklamowych, nieaktualnych ogłoszeń z drzwi wejściowych do klatek i korytarzy - wykonanie według potrzeb.
b) zamiatanie chodnika na nieruchomości przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 1/3 łączącego ul. Cyrulików z ul. Strażacką wraz z opróżnianiem znajdujących się tam koszy śmietnikowych– wykonanie wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu,
c) utrzymanie porządku na strychach budynków i zejść do piwnic - wykonanie według potrzeb,
d) utrzymanie porządku (zamiatanie) przy miejscach gromadzenia odpadów na nieruchomościach oraz w komorze śmietnikowej w budynku przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 55 wraz z jej dezynfekcją - wykonanie według potrzeb,
e) sprzątanie garażu podziemnego przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 55 poprzez usunięcie luźnego piasku i śmieci, umycie powierzchni mechanicznie lub ręcznie z użyciem nieagresywnych i biodegradowalnych środków powierzchniowo czynnych oraz oczyszczenie kraty odwadniającej - wykonanie cztery razy do roku (grudzień, marzec, czerwiec, wrzesień),
f) sprzątanie terenów zielonych przynależnych do nieruchomości, zbieranie odpadów i nieczystości – wykonanie wg potrzeb, jednak nie rzadziej niż raz w tygodniu).
g) grabienie trawników ze śmieci i liści. Pakowanie liści do worków (zakupionych przez Wykonawcę) - wykonanie według potrzeb.
h) ręczne lub mechaniczne odchwaszczanie chodników, krawężników i zjazdu do garażu przy Al. Gen. A. Chruściela „Montera” 55 - wykonanie według potrzeb.
i) umieszczanie flag państwowych na budynkach z okazji świąt i rocznic państwowych oraz lokalnych. Flagi państwowe umieszczane na budynkach zapewnia Zamawiający.
4.5.3.) Główny kod CPV: 70330000-3 - Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 83563,33 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 83563,33 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 83563,33 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE JACEK REPLIN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9521864127
7.3.3) Ulica: ul. Pilarzy 7
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 04-425
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE JACEK REPLIN
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE JACEK REPLIN
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-11-15
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 83563,33 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2024-11-15 do 2025-02-288.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Dostawa 2 wózków akumulatorowych
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej w Warszawie.
- Modernizacja obiektu ZOS Koncertowa przy ul. Koncertowej 4 polegająca na przebudowie wejścia głównego w zakresie dostosowania dla osób ze szczególnymi potrzebami oraz remoncie niecki basenowej.
- Opracowanie lub aktualizacja wytycznych oraz wykonanie oceny stanu jednolitych części wód powierzchniowych dla których nie było możliwości wykonania oceny ......
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zarządzanie targowiskiem miejskim przy ul. Bazarowej oraz targowiskiem wiejskim przy ul. Aleja Leśna w Brodnicy
- usługi czyszczenia budynków oraz zarządzania nieruchomościami.
- Wykonanie czynności związanych z zarządzaniem nieruchomościami oraz pełnienie roli wynajmującego w stosunku do lokali.Całkowita pow. użytkowa budynków - max. 190.497,88 m2. Całkowita pow. terenów - max. 592.706.53 m2.
więcej: Usługi zarządzania nieruchomościami na zasadzie bezpośredniej płatności lub umowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.