Ogłoszenie z dnia 2024-11-18
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00512049/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Zakroczym w sezonie 2024/2025
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Zakroczym
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 013270399
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Warszawska 7
1.5.2.) Miejscowość: Zakroczym
1.5.3.) Kod pocztowy: 05-170
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL912 - Warszawski wschodni
1.5.7.) Numer telefonu: 22 785 21 45
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@zakroczym.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://zakroczym.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-bfdb87df-3e6d-4983-abd3-a4ca97e397581.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Zakroczym w sezonie 2024/20252.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-bfdb87df-3e6d-4983-abd3-a4ca97e39758
2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00600858
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2024-11-18
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014590/07/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Zimowe utrzymanie dróg gminnych na terenie gminy Zakroczym w sezonie 2024/2025
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00512049
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: RIN.271.20.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 388769,44 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi całodobowego zimowego utrzymania dróg gminnych na terenie gminy Zakroczym w sezonie 2024/2025 w przypadku wystąpienia niekorzystnych zjawisk atmosferycznych, polegające na zwalczaniu śliskości zimowej i odśnieżaniu, poprzez pracę sprzętu wraz z użyciem materiałów uszorstniających, obejmujące:
- Zadanie 1: Drogi asfaltowe, z kostki betonowej, bruku i parkingi;
- Zadanie 2: Drogi o nachyleniu powyżej 4% (Parowy Zakroczymskie);
- Zadanie 3: Drogi gruntowe;
- Zadanie 4: Napełnianie skrzyń ulicznych.
2. Zakres prac:
1) Zadanie 1 - obejmuje wykonanie:
a) zabiegów płużenia dróg na całej szerokości jezdni o łącznej długości dróg 31,48 km; przewidywana liczba działań 1;
b) zabiegów płużenia dróg i likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie jezdni mieszanką piaskową - solną (zawartość soli - min. 30%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długości dróg 31,48 km; przewidywana liczba działań 4;
c) zabiegów likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie jezdni mieszanką piaskową - solną (zawartość soli – min. 30%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długości dróg 31,48 km; przewidywana liczba działań 11;
2) Zadanie 2 - obejmuje wykonanie:
a) zabiegów płużenia dróg na całej szerokości jezdni o łącznej długość dróg 1,86 km; przewidywana liczba działań 1;
b) zabiegów płużenia dróg i likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie jezdni solą (materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długość dróg 1,86 km; dawka soli zgodnie rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005r. Nr 230, poz. 1960); przewidywana liczba działań 4;
c) zabiegów likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie jezdni solą (materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długość dróg 1,86 km, dawka soli zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960); przewidywana liczba działań 13;
3) Zadanie 3 - obejmuje wykonanie:
a) zabiegów płużenia dróg na całej szerokości dróg o łącznej długości dróg 25,97 km; przewidywana liczba działań 2;
b) zabiegów płużenia dróg i likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie drogi mieszanką piaskową - solną (zawartość soli - min. 30%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długości dróg 25,97 km; przewidywana liczba działań 1;
c) zabiegów likwidacji śliskości dróg poprzez posypywanie drogi mieszanką piaskową - solną (zawartość soli - min. 30%, materiał Wykonawcy) na całej szerokości dróg o łącznej długości dróg 25,97 km; przewidywana liczba działań 1;
4) Zadanie 4 - obejmuje wykonanie zabiegów uzupełniania skrzyń ulicznych mieszanką piaskową - solną (zawartość soli - min. 50%, materiał Wykonawcy) - ilość skrzyń 20 szt; przewidywana liczba działań 8.
3. Wykazy dróg dla poszczególnych zadań wskazanych w ust. 1 stanowią załączniki do niniejszej umowy.
4. Zamawiający udzieli zamówienia obejmującego pełen zakres (4 zadania), w ramach jednej umowy.
5. Zamawiający zastrzega, że wskazane powyżej przewidywane liczby działań służą do skalkulowania ceny oferty, porównania ofert i wyboru najkorzystniejszej oferty. Wykonawcy, z którym Zamawiający zawrze umowę nie przysługuje roszczenie o realizację zamówienia w podanych ilościach.
6. Do zimowego utrzymania dróg objętego przedmiotem zamówienia zalicza się:
1) skuteczne odśnieżanie obustronne ulic - według potrzeb i ustalonej kolejności odśnieżania;
2) zwalczanie, zapobieganie powstawaniu i likwidowanie śliskości zimowej - według potrzeb i ustalonej z Zamawiającym kolejności;
3) wywożenie śniegu i lodu z ulic, placów, rozjazdów, przejść dla pieszych lub innych miejsc wskazanych przez Zamawiającego - według potrzeb i ustalonej kolejności z Zamawiającym;
4) zakup i magazynowanie materiałów do zwalczania śliskości, przygotowywanie mieszanek piasku z solą i innych materiałów uszorstniających zgodnie z przyjętymi przepisami i ogólnie przyjętymi zasadami w tej dziedzinie;
5) zapewnienie pełnej dyspozycyjności pracowników Wykonawcy - odpowiedzialnych za należyte wykonanie usługi oraz sprzętu wskazanego w ofercie do realizacji usługi.
7. Środki chemiczne (sole) i uszorstniające nawierzchnię (piasek) należy stosować zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków, jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz ulicach i placach (Dz. U. z 2005 r. Nr 230, poz. 1960).
8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca do realizacji przedmiotu zamówienia wykorzystywał samochody z zainstalowanym systemem GPS. Wykonawca udostępni Zamawiającemu oprogramowanie pozwalające dokładnie określić na mapie pozycję pojazdu w rzeczywistym czasie oraz odtworzyć historię przejechanej trasy.
9. Wykonawca wyposaży samochody w liny holownicze, łopaty oraz zainstaluje dodatkowo sygnał ostrzegawczy (sygnał świetlny błyskowy barwy żółtej), oświetlenie samochodu i sprzętu - zgodnie z ustawą z dnia 20.06.1997 r. - Prawo o ruchu drogowym (Dz.U. z 2023 r. poz. 1047 ze zm.).
10. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy w okolicznościach, o których mowa w art. 95 Pzp:
1) Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie stosunku pracy osób w zakresie realizacji zamówienia, które będą wykonywać czynności bezpośrednio związane z wykonywaniem usług, tj.: kierowców do obsługi pojazdów i sprzętu oraz pracowników do uzupełniania skrzyń.
2) W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie stosunku pracy osób wykonujących czynności wskazane w pkt 1. Szczegółowe informacje dotyczące sposobu weryfikacji zatrudnienia i uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę wymagań związanych z zatrudnieniem oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, zostały zawarte w Projektowanych postanowieniach umowy, stanowiących Załącznik do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90620000-9 - Usługi odśnieżania
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90630000-2 - Usługi usuwania oblodzeń
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 193134,12 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 287097,60 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 193134,12 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AJW Wardex Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 1251681914
7.3.3) Ulica: ul. Żeromskiego 112
7.3.4) Miejscowość: Słupno
7.3.5) Kod pocztowy: 05-250
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-10-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 193134,12 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-03-218.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI ZAKROCZYM
więcej: przetargi ZAKROCZYM »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzątanie budynku Podkarpackiego Centrum Nauki
- Kompleksowe utrzymanie czystości w budynkach oraz na posesjach budynków Sądu Rejonowego w Legnicy
- Bieżące utrzymanie czystości i porządku oraz letnie i zimowe utrzymanie dróg na terenie miasta i gminy Rzepin
- "Utrzymanie czystości i porządku oraz zieleni na terenach zarządzanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich w Brzegu"
- Usługa odśnieżania dachów wraz z usunięciem sopli lodowych z budynków należących do Uniwersytetu Medycznego w Lublinie (DZP.25.35.2024)
- Wykonanie usługi w zakresie oczyszczania dróg powiatowych ze śniegu i lodu w sezonach zimowych: 2024/2025, 2025/2026, 2026/2027
więcej: Usługi odśnieżania »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.